Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef UncleSam het volgende:
Ja door die rode strepen zie je de deuken ook niet meer.
Maarre schade aan de lantaarnpaal nog gemeld bij gemeente/politie of niet? Die kosten kan je ook nog tegemoet zien komen mocht je dat hebben gemeld.
Wie doet dat dan ookquote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef UncleSam het volgende:
Maarre schade aan de lantaarnpaal nog gemeld bij gemeente/politie of niet? Die kosten kan je ook nog tegemoet zien komen mocht je dat hebben gemeld.
Ja daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef Sjonnjoop het volgende:
Als het niet te erg is lekker laten zitten voorlopig en hopen dat er iemand achterop tikt?
Stop gewoon een paar keer wel voor een zebrapad / oranje en gratis een nieuwe achterkantquote:
aan de rode strepen te zien stond de paal al kromquote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef UncleSam het volgende:
Die lantaarnpaal wordt eerlijk gedeeld door de gemeentelijke lasten weer iets bij te stellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef Henk-B het volgende:
Bij de garage waar ik hem altijd laat onderhouden.
Hmm oke, tussen de 1000 en de 500 euro, dat valt dan nog mee opzich, ik had alweer 2000 euro gerekend.
Nee ze heeft het niet gemeld, zou er nog een bij moeten komen zeg
kenteken is bekend,nu.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef UncleSam het volgende:
Wie mailt de gemeente Almere even?quote:
ik vroeg me af hoelang het zou durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De auto uit de TS is toch mijn auto niet, gekkie!quote:
Ja ik ga idd ook kijken of er wat op de sloop ligt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon kofferbak van de sloop regelen dude, zat van dat soort auto's. Die bumper is ander verhaal.
1700???? daar kun je een hele mercedes van laten schuren en spuitenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef Henk-B het volgende:
Hoppa, 1700 euro!!!
Dat gaan we natuurlijk anders regelen.
Tja, ik heb totaal geen benul van auto's en de kosten daarvan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef T42 het volgende:
[..]
1700???? daar kun je een hele mercedes van laten schuren en spuiten
Nou, INdeuken was anders ook "kleine moeite, groot plezier"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:25 schreef Henk-B het volgende:
De deuk op de kofferbak zit echt aan de bovenkant ( precies op het randje ) die valt niet uit te deuken.
Stel de gemeente aansprakelijk,zeg dat die paal niet brande toen je er tegen aan reed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef Henk-B het volgende:
Hoppa, 1700 euro!!!
Dat gaan we natuurlijk anders regelen.
Beeldmateriaal ter verduidelijkingquote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Henk-B het volgende:
TIP: Laat je vriendin nooit in je auto rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |