SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik dus NET wou typenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:41 schreef 3lmo het volgende:
Beste dr. KLB,
Ik heb anale sex gehad met een jongen. Nu doet mijn anus pijn. Wat doe ik hieraan?
Groetjes,
LethalNinja
Hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef LethalNinja het volgende:
net weer gepoept maar geen bloed, ik hoop dat het hersteld als ik gewoon wat meer vezels eet
Maw, stuur die gekke wurm een pm zodra je nieuws hebt.quote:
ooooh jaa dat ken ikquote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef Djeez het volgende:
Klinkt als een perianaal abces of fistels. Zeker ff naar de dokter, ik heb ervaring met die ondingen!
Ik wil nog niet doodquote:Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ooooh jaa dat ken ik
kan dodelijk zijn,mijn buurman had dat ook,
hij deed er niks aan en binnen 2 maanden is ie gestorven
Grote kans dat de helft daar fantasieën heeft met bloedende anussenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef Bomil het volgende:
HEY VRAAG DIT EENS BIJ DE SEX WOORDENBOEK FORUM ? WEHEHHWEHEEWEwewads
GROTE KANS DAT ZIJ DAT OOK HEBBEN GEHAD WANT ZIJ HEBBEN ERVARING MET ANAAL ENZO ( VOORAL DE MANNEN AFDELING)
EN DAT ZE GEILEN OP BLOEDENDE GEAMPUTEERDE BENEN EN/OF ARMENquote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Grote kans dat de helft daar fantasieën heeft met bloedende anussen
Ik zou liever dood gaan dan met zoiets naar de huisarts te moeten gaanquote:
En dat is omdat de lokale huisarts in het dorp een vriend/ kennis of familielid is die praat over alle behandelingen van patiënten?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:54 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik zou liever dood gaan dan met zoiets naar de huisarts te moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |