Dat en schade heeft niet altijd met je rijgedrag te maken, stel iemand beukt je auto terwijl je gewoon geparkeerd staat. Net zoals een debiel het nodig vond met zijn sleutel een kras te zetten op mijn deurquote:
quote:
Dat is echt de lelijkste auto die ik ooit gezien heb, ik snap niet dat mensen daarin rijden.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef RacerDKB het volgende:
Je moet verdomme blij zijn dat je dit niet hebt:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, totdat ik er één meekreeg toen mijn leaseauto naar de garage moest.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Dat is echt de lelijkste auto die ik ooit gezien heb, ik snap niet dat mensen daarin rijden.
Het leven is hard als je helemaal geen auto hebt hé.quote:
Iddquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
Andere koplampen en een Mercedes ster erop en het lijkt op dat oude type ML
quote:
Dat heb je als je als domme Afrikaan je dorp 30 km van de dichtsbijzijnde waterbron af bouwt. En daar moeten wij medelijden mee hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opperfaler.
Ik verwacht een vette Impreza WRC... heeft ie een Legacy.
Ohja: Ben blij dat je idd EEN auto krijgt. In Afrika moeten ze verdomme lopen voor een beetje water.... 30 km.
Wacht.... ik heb volgens mij iets gemist..... help me eens ff..... waar zeg ik ergens "medelijden hebben" ?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat heb je als je als domme Afrikaan je dorp 30 km van de dichtsbijzijnde waterbron af bouwt. En daar moeten wij medelijden mee hebben?
Kan je je afvragen wat er eerder was: het dorp of de putquote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat heb je als je als domme Afrikaan je dorp 30 km van de dichtsbijzijnde waterbron af bouwt. En daar moeten wij medelijden mee hebben?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dames ende heren.... Met trots presenteer ik U de wagen van TS...... De Subaru Legacy:
[ afbeelding ]
En dan klagen
Dan heb je gewoon de auto op een foute plek geparkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat en schade heeft niet altijd met je rijgedrag te maken, stel iemand beukt je auto terwijl je gewoon geparkeerd staat. Net zoals een debiel het nodig vond met zijn sleutel een kras te zetten op mijn deur.
Zo'n dorp bestaat uit 2 hutjes en een totempaal, ze kunnen het dorp toch ook gewoon verplaatsen?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan je je afvragen wat er eerder was: het dorp of de put
Hij zegt toch dat hij geen station heeft lulloquote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dames ende heren.... Met trots presenteer ik U de wagen van TS...... De Subaru Legacy:
[ afbeelding ]
En dan klagen
ps.
Wat zit je trouwens bij een paupergarage.......
Je rijdt Subaru, je verwacht een BMW of Mercedes en krijgt een Suzuki........
1: Je doet je reparaties bij een of andere niet-bovag kloot die maar wat aanrommelt.
2: Je hebt dus geen nieuwe wagen, want daar zit dealeronderhoud gewoon bij
3: Wanneer je een Legacy uit 2008 had gehad, dan had je dealeronderhoud gehad en reed je niet zo'n pauper Suzuki (dit voor het geval TS komt aankakken dat hij de NIEUWE Subaru Legacy heeft).
4: Een Subaru/Suzuki/Mercedes/BMW combinatie garage... (merkdealer) daar heb ik nog nooit van gehoord....
5: Je hele verhaal is dus de grootste bullshit.
TS is een leugenaar. EN dat moeten we hem inwrijven ! Op de platte kar met deze ragebol !![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:45 schreef MdMa98 het volgende:
ik zie hier alleen maar auto`s uit de klasse "Swift"..
Ja, zo'n ding heeft m'n buurman dus, inclusief alarminstallatie.quote:
Waarom niet? Als het een willekeurig schadeherstelbedrijf of garage is geven ze je mee wat er voor handen is.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Met wat rijd je dan?
Wss ook met een Suzuki, anders geven ze je toch niet zomaar een Suzuki-vervangwagen mee?
Ow, ok in België is dat dus niet het geval.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het een willekeurig schadeherstelbedrijf of garage is geven ze je mee wat er voor handen is.
Dude, dit is fok.NLquote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ow, ok in België is dat dus niet het geval.
Alsof zo'n herstelbedrijf elk merk auto heeft staanquote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ow, ok in België is dat dus niet het geval.
Ja toch? Kom je aan met je Ferrari, krijg je een Ferrari als leenauto.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof zo'n herstelbedrijf elk merk auto heeft staan
Echt niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb een keer een Opel Agila meegekregenToen ze me die weer een keer wilde aansmeren heb ik om een fiets gevraagd, kom ik tenminste nog sneller mee vooruit :S
Je liegt.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb een keer een Opel Agila meegekregenToen ze me die weer een keer wilde aansmeren heb ik om een fiets gevraagd, kom ik tenminste nog sneller mee vooruit :S
Heb je de binnenkant nog niet gezien? Net een huis man!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef RacerDKB het volgende:
Je moet verdomme blij zijn dat je dit niet hebt:
[ afbeelding ]
Je kan gewoon niet rijden.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat zou je zeggen he. Maar hij stond freaky afgesteld waardoor ie iedere keer afsloeg. Btje zo'n ik probeer voor het eerst weg te rijden in een lesauto....gas, koppeling en stil....dus met de fiets sneller
Dat ligt niet aan de auto's hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat zou je zeggen he. Maar hij stond freaky afgesteld waardoor ie iedere keer afsloeg. Btje zo'n ik probeer voor het eerst weg te rijden in een lesauto....gas, koppeling en stil....dus met de fiets sneller
geslacht: Vrouwquote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Niks mis met een Subaru Legacy, vooral de versie met 3 liter boxermotor.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opperfaler.
Ik verwacht een vette Impreza WRC... heeft ie een Legacy.
dan kan die leaseauto ook niet veel zijn als ze je dit meegeven.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Prosac het volgende:
Ik zou zo met je ruilen TS, tijdens het wachten op de levering van mijn leaseauto moest ik mij verplaatsen in dit. Wel 2 maanden lang.
[ afbeelding ]
Same here, of iemands kut kind heeft er met een rugtas tegen aan lopen rossen..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat en schade heeft niet altijd met je rijgedrag te maken, stel iemand beukt je auto terwijl je gewoon geparkeerd staat. Net zoals een debiel het nodig vond met zijn sleutel een kras te zetten op mijn deur.
heh heh heh hehquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:40 schreef Infinti het volgende:
Je mag blij zijn dat je niet zo´n auto meekreeg![]()
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:42 schreef Equites het volgende:
Ik zou die bak zo fucking hard aftrappen dat ze volgende klant deze bak niet meer kunnen uitlenen. 1e klas belediging dit.
Ja maar jou pa rijdt waarschijnlijk netjes, dat doen de meeste mensen die niet met een leenauto dus ja een splinternieuw model auto laat je niet aftrappen hehquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef RSie het volgende:
Rij zelf Megane CC
kreeg afgelopen week een Aygo als leenauto mee![]()
Eerder reed ik ClioRS en toen kreeg ik altijd een Renault Modus.![]()
gek genoeg geven ze je altijd van die huisvrouwen karretjes mee i.p.v. een nieuw modelletje om je geinteresseerd te krijgen in een nieuwe aankoop.
Mijn pa kreeg altijd de auto van de eigenaar van zijn garage mee. die vent wist gewoon dat wanneer mijn pa dat een leuke auto vond dat de kans groot was dat hij op korte termijn ook zo'n wagen kocht. das nou commercieel denken.
Mijn garage weet hoe ik met mijn auto's omga. vaak poetsen, niet bij koude motor knallen, etc ik zoek wel de limiet op in auto's, maar daar maak je niks mee kapot.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Ja maar jou pa rijdt waarschijnlijk netjes, dat doen de meeste mensen die niet met een leenauto dus ja een splinternieuw model auto laat je niet aftrappen heh
Denk als je zelf garage houder was het niet veel anders had gedaan.
Is je pa 3 meter lang ?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef Renesite het volgende:
Mijn ouders kregen toentertijd een mitsubishi colt mee van het schadebedrijf... Mijn pa kon er niet eens in zitten!
We weten allemaal wat dat voor psychische gevolgen dat kan hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:40 schreef Infinti het volgende:
Je mag blij zijn dat je niet zo´n auto meekreeg![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat, het lijkt wel een schoen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef DrD00m het volgende:
Liever een Ignis dan degene die ik als voorloopauto had gekregen nadat de voorloopCorsa er al na 2 weken mee ophield.
[ afbeelding ]
Daar wil je niet eens dood in gevonden worden.
Dat klopt, ik heb bijna mijn vrij-uit caravan vakantie moeten annuleren. En ik had nog wel zo`n mooie seniorencamping geboekt.....................quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef Mr.Talisker het volgende:
TS rijdt een Subaru Legacy.Is waarschijnlijk ook bejaard en baalt nu dat de caravan niet gtrokken kan worden.
Och die had ik recentelijk een dag als vervangende auto toen ik mijn reguliere auto wegbracht voor onderhoud.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Blij dat je deze niet mee kreeg:
[ afbeelding ]
Prius
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |