dank je!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
kwaak.. zo oud ben je toch ook weer niet?
Fijn iig dat het verder wel goed zit tussen jou en murm. Jullie zijn een leuk stel
Koken?! Daar heb ik toch helemaal geen zin in joh. En ook geen tijd voor, eigenlijkquote:
nouja, met name vrouwen zijn natuurlijk niet altijd de baas over hun buienquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Murm, als ik zo vrij mag zijn - het komt op mij over dat je te weinig je leven in eigen hand neemt. Jij bent de baas van je eigen buien en je eigen leven
Dat vind ik ook ja, ze zijn wel lief met elkaar lijkt me zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Fijn iig dat het verder wel goed zit tussen jou en murm. Jullie zijn een leuk stel
Een slap excuus om een Playstation te kopen in mijn niet al te nabije omgevingquote:
dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Er is ook overal een wiki voor hequote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dertigersdip
Nou ja, met de uitzondering van de dag voor ik ongesteld moet worden danquote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
nouja, met name vrouwen zijn natuurlijk niet altijd de baas over hun buien![]()
Leven dan weer wel
ja ik weet dat ik dat te weinig doe.... maar ik kan het gewoon niet goed opbrengen. loop al heel mn leven te vechten en ik merk dat ik dat de afgelopen tijd nogal moe ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Murm, als ik zo vrij mag zijn - het komt op mij over dat je te weinig je leven in eigen hand neemt. Jij bent de baas van je eigen buien en je eigen leven
Dat is helaas in haar geval iets makkelijker gezegd dan gedaan en het is niet dat ze er niet hard voor werkt op dit momentquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Maar het klinkt of je vooral tegen jezelf aan het vechten bent. Da's zondequote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik dat te weinig doe.... maar ik kan het gewoon niet goed opbrengen. loop al heel mn leven te vechten en ik merk dat ik dat de afgelopen tijd nogal moe ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |