dank je!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
kwaak.. zo oud ben je toch ook weer niet?
Fijn iig dat het verder wel goed zit tussen jou en murm. Jullie zijn een leuk stel
Koken?! Daar heb ik toch helemaal geen zin in joh. En ook geen tijd voor, eigenlijkquote:
nouja, met name vrouwen zijn natuurlijk niet altijd de baas over hun buienquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Murm, als ik zo vrij mag zijn - het komt op mij over dat je te weinig je leven in eigen hand neemt. Jij bent de baas van je eigen buien en je eigen leven
Dat vind ik ook ja, ze zijn wel lief met elkaar lijkt me zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Fijn iig dat het verder wel goed zit tussen jou en murm. Jullie zijn een leuk stel
Een slap excuus om een Playstation te kopen in mijn niet al te nabije omgevingquote:
dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Er is ook overal een wiki voor hequote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dertigersdip
Nou ja, met de uitzondering van de dag voor ik ongesteld moet worden danquote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
nouja, met name vrouwen zijn natuurlijk niet altijd de baas over hun buien![]()
Leven dan weer wel
ja ik weet dat ik dat te weinig doe.... maar ik kan het gewoon niet goed opbrengen. loop al heel mn leven te vechten en ik merk dat ik dat de afgelopen tijd nogal moe ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Murm, als ik zo vrij mag zijn - het komt op mij over dat je te weinig je leven in eigen hand neemt. Jij bent de baas van je eigen buien en je eigen leven
Dat is helaas in haar geval iets makkelijker gezegd dan gedaan en het is niet dat ze er niet hard voor werkt op dit momentquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Maar het klinkt of je vooral tegen jezelf aan het vechten bent. Da's zondequote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik dat te weinig doe.... maar ik kan het gewoon niet goed opbrengen. loop al heel mn leven te vechten en ik merk dat ik dat de afgelopen tijd nogal moe ben.
Nou, dat had ik je niet gegeven iig. Ik had je begin dertig geschat. Maar goed, je zit nog in je dertiger jaren dus. Klopt het nog steeds.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dank jeIk vind ons ook leuk
![]()
En oud.. tja... uhh.. wat is de definitie van oud hede 4 is redelijk dichtbij, en dan heb ik het niet over het tweede cijfer
Heel lief jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ja, ze zijn wel lief met elkaar lijkt me zo
Dat tweede cijfer is dan ook niet ver meer wegquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
En oud.. tja... uhh.. wat is de definitie van oud hede 4 is redelijk dichtbij, en dan heb ik het niet over het tweede cijfer
Waar sta ik precies ten opzichte van je niet al te nabije omgeving?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Litpho het volgende:
Een slap excuus om een Playstation te kopen in mijn niet al te nabije omgeving.
Doe maar.. dan hoef ik het ''toevalligheids' aspect niet meer te regelenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark meet dus, zal ik de FP en de forumcrew ook maar meteen vragen?.
gezellig!!! graag na 24e mei. dan zijn kwaak en ik weer terug van vakantiequote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark meet dus, zal ik de FP en de forumcrew ook maar meteen vragen?.
Als iemand die geen excuses nodig heeft voor zijn PlayStationquote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef AirwiN het volgende:
Waar sta ik precies ten opzichte van je niet al te nabije omgeving?
Ik zal mijn best doen als jullie een datum hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe maar.. dan hoef ik het ''toevalligheids' aspect niet meer te regelen
Ah, het 'ik wil meer, meer, MEER' syndroom.quote:
Dan is 't goed!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
Als iemand die geen excuses nodig heeft voor zijn PlayStation.
Nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel lief ja
Rip hoe zit jij eigenlijk in de vriendjes op t moment?
I know schat, I know.... en ja het is zonde.... ik zou zeggen, check even op www.depressie.nl dan snap je er wat meer van (wel meteen de kanttekening: wat hij op die site beschrijft is wel een verhevigde vorm van mijn leven...maar de grote lijnen komen aardig overeen....)quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het klinkt of je vooral tegen jezelf aan het vechten bent. Da's zonde
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij heeft kwaak een midlifecrisis hoor, dat is toch rond je 40e ;-) hij wil ook al een cabrio kopen.
binnebkort word ik ingeruild voor een blonde stoot van begin 20...
oh.... Nouk..... blijf je van kwaak af? ;-)
Zouden wij ons niet juist moeten afstemmen op jullie?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal mijn best doen als jullie een datum hebben.
nee dat is anders. het is eerder: misschien wil ik wel minder maar hoe moet ik dat regelenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het 'ik wil meer, meer, MEER' syndroom.
Het is niet engquote:
Je hebt het uiteindelijk zelf in de hand!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
I know schat, I know.... en ja het is zonde.... ik zou zeggen, check even op www.depressie.nl dan snap je er wat meer van (wel meteen de kanttekening: wat hij op die site beschrijft is wel een verhevigde vorm van mijn leven...maar de grote lijnen komen aardig overeen....)
Die heeft ie nu toch al?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij heeft kwaak een midlifecrisis hoor, dat is toch rond je 40e ;-) hij wil ook al een cabrio kopen.
Ik weet ook waar ik het over heb, dus vandaar dat ik het zo zeg. Je gaat pas opknappen als je je gedachten in eigen hand neemt. Believe mequote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
I know schat, I know.... en ja het is zonde.... ik zou zeggen, check even op www.depressie.nl dan snap je er wat meer van (wel meteen de kanttekening: wat hij op die site beschrijft is wel een verhevigde vorm van mijn leven...maar de grote lijnen komen aardig overeen....)
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
ok, wel leuk gehad in die tijd, of zeg je achteraf: zonde!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet
Ik heb een tijdje gedate met iemand de laatste maanden, maar dat is stukgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |