Want? Je neemt jezelf mee, waar je ook heen gaat hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat is anders. het is eerder: misschien wil ik wel minder maar hoe moet ik dat regelen
althans bij kwaak wel en bij mij ook geloof ik.
* Murmeli denkt dat kwaak en murm eens gaan emigreren naar Indonesië
maakt mij niet uit verder hoor, plek zat ook in het parkquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zouden wij ons niet juist moeten afstemmen op jullie?
in mijn geval meer het "Ik wil godverdomme niet leven zoals het systeem wil dat ik leef, maar ik wil gewoon zelf bepalen hoe ik leef!" syndroom.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het 'ik wil meer, meer, MEER' syndroom.
Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
maakt mij niet uit verder hoor, plek zat ook in het park.
Dat is veel te makkelijk gezegd, dat je alles zelf in de hand hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef rival het volgende:
Je hebt het uiteindelijk zelf in de hand!
en een positieve spiraal zal je zelf moeten beginnen....
Twee opties dus,.. verhuizen of accepterenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in mijn geval meer het "Ik wil godverdomme niet leven zoals het systeem wil dat ik leef, maar ik wil gewoon zelf bepalen hoe ik leef!" syndroom.
Wordt een beetje moedeloos van onze bemoei maatschappij, regeling voor dit, wet voor zus, controle hier, betalen daar. etc. etc.
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dadelijk vinden ze me in t echt minder leuk.
Dan neig je iig de goede kant op lijkt me. Als je er een oplossing voor hebt, hoor ik het graagquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in mijn geval meer het "Ik wil godverdomme niet leven zoals het systeem wil dat ik leef, maar ik wil gewoon zelf bepalen hoe ik leef!" syndroom.
Wordt een beetje moedeloos van onze bemoei maatschappij, regeling voor dit, wet voor zus, controle hier, betalen daar. etc. etc.
Wat een gelul. Goed, er zijn veel regeltjes, maar hoezo kun je hier niet leven zoals je wilt dan? waarin wordt jij zo belemmerd dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zeker dat laatste vraagt natuurlijk om een testquote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
Denk ik dat ik niet knap genoeg ben of niet ad rem genoeg of zo
en das precies wat ik probeer te beslissen! En ik neig nu naar optie 1quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Twee opties dus,.. verhuizen of accepteren
Nou, dat wordt eens tijd dan zegquote:
Wie heeft het dan in de hand? jij zelf.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is veel te makkelijk gezegd, dat je alles zelf in de hand hebt.
En ik denk dat Murmeli ook wel haar best doet.
Tot op zekere hoogte maak je zelf de keuze om het systeem te volgen. Aan jou de keuze om dat niet te doen, en daarvan ook de consequenties te dragen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Wanneer gaan we meeten?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Dit had ik niet verwacht eigenlijk, van jou. Dat is ook slechts een gedachtegang, die je zelf in de hand hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Ja.... vooral in mijn creatieve dingen. Ik moet werken aan saaie kutklussen omdat ik nu eenmaal een huur moet betalen, en moet eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Goed, er zijn veel regeltjes, maar hoezo kun je hier niet leven zoals je wilt dan? waarin wordt jij zo belemmerd dan?
True. Daarom zeg ik dan ook vlak daarna tegen mezelf "Ja, jammer dan. Ze nemen me maar zoals ik ben of anders niet"quote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht eigenlijk, van jou. Dat is ook slechts een gedachtegang, die je zelf in de hand hebt.
Misschien moet je het gewoon eens proberen. Tis wel een grote gok die je maakt natuurlijk. Maar wie weet de beste keus van je leven. En anders kan je altijd nog terugquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en das precies wat ik probeer te beslissen! En ik neig nu naar optie 1
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte maak je zelf de keuze om het systeem te volgen. Aan jou de keuze om dat niet te doen, en daarvan ook de consequenties te dragen.
Doe dat dan gewoon. Je geeft gewoon de maatschappij de schuld van het feit dat je niet genoeg lef in je donder hebtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja.... vooral in mijn creatieve dingen. Ik moet werken aan saaie kutklussen omdat ik nu eenmaal een huur moet betalen, en moet eten.
Ik heb die vrijheid geproeft van controle hebben over mijn eigen leven, en dingen doen die ik echt leuk vind. Dat smaakt naar meer, en die smaak wil ik erg graag terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |