dank je!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
kwaak.. zo oud ben je toch ook weer niet?
Fijn iig dat het verder wel goed zit tussen jou en murm. Jullie zijn een leuk stel
Koken?! Daar heb ik toch helemaal geen zin in joh. En ook geen tijd voor, eigenlijkquote:
nouja, met name vrouwen zijn natuurlijk niet altijd de baas over hun buienquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Murm, als ik zo vrij mag zijn - het komt op mij over dat je te weinig je leven in eigen hand neemt. Jij bent de baas van je eigen buien en je eigen leven
Dat vind ik ook ja, ze zijn wel lief met elkaar lijkt me zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Fijn iig dat het verder wel goed zit tussen jou en murm. Jullie zijn een leuk stel
Een slap excuus om een Playstation te kopen in mijn niet al te nabije omgevingquote:
dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Er is ook overal een wiki voor hequote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dertigersdip
Nou ja, met de uitzondering van de dag voor ik ongesteld moet worden danquote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
nouja, met name vrouwen zijn natuurlijk niet altijd de baas over hun buien![]()
Leven dan weer wel
ja ik weet dat ik dat te weinig doe.... maar ik kan het gewoon niet goed opbrengen. loop al heel mn leven te vechten en ik merk dat ik dat de afgelopen tijd nogal moe ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Murm, als ik zo vrij mag zijn - het komt op mij over dat je te weinig je leven in eigen hand neemt. Jij bent de baas van je eigen buien en je eigen leven
Dat is helaas in haar geval iets makkelijker gezegd dan gedaan en het is niet dat ze er niet hard voor werkt op dit momentquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Maar het klinkt of je vooral tegen jezelf aan het vechten bent. Da's zondequote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik dat te weinig doe.... maar ik kan het gewoon niet goed opbrengen. loop al heel mn leven te vechten en ik merk dat ik dat de afgelopen tijd nogal moe ben.
Nou, dat had ik je niet gegeven iig. Ik had je begin dertig geschat. Maar goed, je zit nog in je dertiger jaren dus. Klopt het nog steeds.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dank jeIk vind ons ook leuk
![]()
En oud.. tja... uhh.. wat is de definitie van oud hede 4 is redelijk dichtbij, en dan heb ik het niet over het tweede cijfer
Heel lief jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ja, ze zijn wel lief met elkaar lijkt me zo
Dat tweede cijfer is dan ook niet ver meer wegquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
En oud.. tja... uhh.. wat is de definitie van oud hede 4 is redelijk dichtbij, en dan heb ik het niet over het tweede cijfer
Waar sta ik precies ten opzichte van je niet al te nabije omgeving?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Litpho het volgende:
Een slap excuus om een Playstation te kopen in mijn niet al te nabije omgeving.
Doe maar.. dan hoef ik het ''toevalligheids' aspect niet meer te regelenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark meet dus, zal ik de FP en de forumcrew ook maar meteen vragen?.
gezellig!!! graag na 24e mei. dan zijn kwaak en ik weer terug van vakantiequote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark meet dus, zal ik de FP en de forumcrew ook maar meteen vragen?.
Als iemand die geen excuses nodig heeft voor zijn PlayStationquote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef AirwiN het volgende:
Waar sta ik precies ten opzichte van je niet al te nabije omgeving?
Ik zal mijn best doen als jullie een datum hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe maar.. dan hoef ik het ''toevalligheids' aspect niet meer te regelen
Ah, het 'ik wil meer, meer, MEER' syndroom.quote:
Dan is 't goed!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
Als iemand die geen excuses nodig heeft voor zijn PlayStation.
Nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel lief ja
Rip hoe zit jij eigenlijk in de vriendjes op t moment?
I know schat, I know.... en ja het is zonde.... ik zou zeggen, check even op www.depressie.nl dan snap je er wat meer van (wel meteen de kanttekening: wat hij op die site beschrijft is wel een verhevigde vorm van mijn leven...maar de grote lijnen komen aardig overeen....)quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het klinkt of je vooral tegen jezelf aan het vechten bent. Da's zonde
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij heeft kwaak een midlifecrisis hoor, dat is toch rond je 40e ;-) hij wil ook al een cabrio kopen.
binnebkort word ik ingeruild voor een blonde stoot van begin 20...
oh.... Nouk..... blijf je van kwaak af? ;-)
Zouden wij ons niet juist moeten afstemmen op jullie?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal mijn best doen als jullie een datum hebben.
nee dat is anders. het is eerder: misschien wil ik wel minder maar hoe moet ik dat regelenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het 'ik wil meer, meer, MEER' syndroom.
Het is niet engquote:
Je hebt het uiteindelijk zelf in de hand!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
I know schat, I know.... en ja het is zonde.... ik zou zeggen, check even op www.depressie.nl dan snap je er wat meer van (wel meteen de kanttekening: wat hij op die site beschrijft is wel een verhevigde vorm van mijn leven...maar de grote lijnen komen aardig overeen....)
Die heeft ie nu toch al?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij heeft kwaak een midlifecrisis hoor, dat is toch rond je 40e ;-) hij wil ook al een cabrio kopen.
Ik weet ook waar ik het over heb, dus vandaar dat ik het zo zeg. Je gaat pas opknappen als je je gedachten in eigen hand neemt. Believe mequote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
I know schat, I know.... en ja het is zonde.... ik zou zeggen, check even op www.depressie.nl dan snap je er wat meer van (wel meteen de kanttekening: wat hij op die site beschrijft is wel een verhevigde vorm van mijn leven...maar de grote lijnen komen aardig overeen....)
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
ok, wel leuk gehad in die tijd, of zeg je achteraf: zonde!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet
Ik heb een tijdje gedate met iemand de laatste maanden, maar dat is stukgelopen
Want? Je neemt jezelf mee, waar je ook heen gaat hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat is anders. het is eerder: misschien wil ik wel minder maar hoe moet ik dat regelen
althans bij kwaak wel en bij mij ook geloof ik.
* Murmeli denkt dat kwaak en murm eens gaan emigreren naar Indonesië
maakt mij niet uit verder hoor, plek zat ook in het parkquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zouden wij ons niet juist moeten afstemmen op jullie?
in mijn geval meer het "Ik wil godverdomme niet leven zoals het systeem wil dat ik leef, maar ik wil gewoon zelf bepalen hoe ik leef!" syndroom.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het 'ik wil meer, meer, MEER' syndroom.
Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
maakt mij niet uit verder hoor, plek zat ook in het park.
Dat is veel te makkelijk gezegd, dat je alles zelf in de hand hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef rival het volgende:
Je hebt het uiteindelijk zelf in de hand!
en een positieve spiraal zal je zelf moeten beginnen....
Twee opties dus,.. verhuizen of accepterenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in mijn geval meer het "Ik wil godverdomme niet leven zoals het systeem wil dat ik leef, maar ik wil gewoon zelf bepalen hoe ik leef!" syndroom.
Wordt een beetje moedeloos van onze bemoei maatschappij, regeling voor dit, wet voor zus, controle hier, betalen daar. etc. etc.
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dadelijk vinden ze me in t echt minder leuk.
Dan neig je iig de goede kant op lijkt me. Als je er een oplossing voor hebt, hoor ik het graagquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in mijn geval meer het "Ik wil godverdomme niet leven zoals het systeem wil dat ik leef, maar ik wil gewoon zelf bepalen hoe ik leef!" syndroom.
Wordt een beetje moedeloos van onze bemoei maatschappij, regeling voor dit, wet voor zus, controle hier, betalen daar. etc. etc.
Wat een gelul. Goed, er zijn veel regeltjes, maar hoezo kun je hier niet leven zoals je wilt dan? waarin wordt jij zo belemmerd dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zeker dat laatste vraagt natuurlijk om een testquote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
Denk ik dat ik niet knap genoeg ben of niet ad rem genoeg of zo
en das precies wat ik probeer te beslissen! En ik neig nu naar optie 1quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Twee opties dus,.. verhuizen of accepteren
Nou, dat wordt eens tijd dan zegquote:
Wie heeft het dan in de hand? jij zelf.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is veel te makkelijk gezegd, dat je alles zelf in de hand hebt.
En ik denk dat Murmeli ook wel haar best doet.
Tot op zekere hoogte maak je zelf de keuze om het systeem te volgen. Aan jou de keuze om dat niet te doen, en daarvan ook de consequenties te dragen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Wanneer gaan we meeten?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Dit had ik niet verwacht eigenlijk, van jou. Dat is ook slechts een gedachtegang, die je zelf in de hand hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Ja.... vooral in mijn creatieve dingen. Ik moet werken aan saaie kutklussen omdat ik nu eenmaal een huur moet betalen, en moet eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Goed, er zijn veel regeltjes, maar hoezo kun je hier niet leven zoals je wilt dan? waarin wordt jij zo belemmerd dan?
True. Daarom zeg ik dan ook vlak daarna tegen mezelf "Ja, jammer dan. Ze nemen me maar zoals ik ben of anders niet"quote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht eigenlijk, van jou. Dat is ook slechts een gedachtegang, die je zelf in de hand hebt.
Misschien moet je het gewoon eens proberen. Tis wel een grote gok die je maakt natuurlijk. Maar wie weet de beste keus van je leven. En anders kan je altijd nog terugquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en das precies wat ik probeer te beslissen! En ik neig nu naar optie 1
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte maak je zelf de keuze om het systeem te volgen. Aan jou de keuze om dat niet te doen, en daarvan ook de consequenties te dragen.
Doe dat dan gewoon. Je geeft gewoon de maatschappij de schuld van het feit dat je niet genoeg lef in je donder hebtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja.... vooral in mijn creatieve dingen. Ik moet werken aan saaie kutklussen omdat ik nu eenmaal een huur moet betalen, en moet eten.
Ik heb die vrijheid geproeft van controle hebben over mijn eigen leven, en dingen doen die ik echt leuk vind. Dat smaakt naar meer, en die smaak wil ik erg graag terug!
Ik weet het.. ik weet het.quote:
Ik heb dat niet echtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
knap genoeg voor wat? het zijn toch gezelligheids meets?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Okay, maar als dat iedere keer terug blijft komen moet je misschien iets harder tegen jezelf praten. Want kennelijk blijft je gedachtengang je dan achtervolgen. Tenzij je dat niet erg vindt, dan laat maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
True. Daarom zeg ik dan ook vlak daarna tegen mezelf "Ja, jammer dan. Ze nemen me maar zoals ik ben of anders niet"
Same here..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Niemand houd je tegen om je huur op te zeggen en ergens lekker in een kraakpand voor weinig creatief gaat zitten doen. Als je snel bent kun je dat allemaal nog regelen voor je (misschien wel laatste) werkdag om is.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja.... vooral in mijn creatieve dingen. Ik moet werken aan saaie kutklussen omdat ik nu eenmaal een huur moet betalen, en moet eten.
Ik heb die vrijheid geproeft van controle hebben over mijn eigen leven, en dingen doen die ik echt leuk vind. Dat smaakt naar meer, en die smaak wil ik erg graag terug!
Valt allemaal best mee hoor. Je kunt alleen geen gebruik maken van de voordelen als je de nadelen niet wilquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat voor creatiefs wil je doen dan ipv de saaie klussen?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klopt. maar ik heb hier moeite met het werk volgens mij. op een of andere manier wil ik meedoen in het leven hier omdat ik niet armer wil zijn dan de rest maar van mijn werk word ik niet blij dus moet ik wat anders zoeken. maar als je ergens anders heen gaat waar iedereen lekker basic leeft voel ik me misschien wel meer op mn gemak.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want? Je neemt jezelf mee, waar je ook heen gaat hoor
We zijn wel wat gewend in Amsterdam hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik weet het.
Dat krijg je he.. als je in het buitenland woont met allerlei enge nog niet ontdekte ziektes. Die wil je liever niet verspreiden
Er gaat altijd iemand zijn die rijker is. Jezelf daarmee vergelijken gaat je nooit gelukkiger maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
op een of andere manier wil ik meedoen in het leven hier omdat ik niet armer wil zijn dan de rest
vergeet niet dat je toen even helemaal geen geld hoefde te verdienen. overal moet je iets verdienen om te kunnen eten en wonen he.... maargoed ik denk zelf wel dat het relaxter kan dan hierquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat nogal schofterig gedacht tegenover die mensen die in die "simpelere" landen wonen en die blij mogen zijn als ze te eten hebben. En dan wil jij, die alles hebt, daar gaan wonen omdat het je makkelijker lijkt?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt. maar ik heb hier moeite met het werk volgens mij. op een of andere manier wil ik meedoen in het leven hier omdat ik niet armer wil zijn dan de rest maar van mijn werk word ik niet blij dus moet ik wat anders zoeken. maar als je ergens anders heen gaat waar iedereen lekker basic leeft voel ik me misschien wel meer op mn gemak.
maar zeker weten doe ik dat niet hoor. misschien is het inderdaad geen oplossing. ik weet het niet. heb ook geen idee waarom ik precies zo snel depri ben. heb het al wel vanaf dat ik heel jong was volgens mij, dus ergens zal het wel in me zitten.
maar mag ik vragen wat jouw ervaring is en met name waarom je het zelf op hebt kunnen lossen?
Het blijven vrouwen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
knap genoeg voor wat? het zijn toch gezelligheids meets?
misschien moeten we eens de ik durf nooit te meeten kom we gaan meeten meet houden?
dan doe ik ook alsof ik niet durf. zit ik al met jou en JB
Probeer ik ook eens aardig te doen, is het niet goedquote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn wel wat gewend in Amsterdam hoor. Denk dat jouw virii er ook nog wel bijkunnen
.
Zolang je nog een ander ter beschikking hebt om de schuld te geven, kun je tenminste wel in de waan blijven dat je er zelf niks aan hoeft te doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Litpho het volgende:
Er gaat altijd iemand zijn die rijker is. Jezelf daarmee vergelijken gaat je nooit gelukkiger maken.
Een depressie in je jeugd komt niet zomaar opzetten lijkt me. Heb je een traumatische ervaring gehad of zo? Heb je hier wel eens hulp voor gezocht?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt. maar ik heb hier moeite met het werk volgens mij. op een of andere manier wil ik meedoen in het leven hier omdat ik niet armer wil zijn dan de rest maar van mijn werk word ik niet blij dus moet ik wat anders zoeken. maar als je ergens anders heen gaat waar iedereen lekker basic leeft voel ik me misschien wel meer op mn gemak.
maar zeker weten doe ik dat niet hoor. misschien is het inderdaad geen oplossing. ik weet het niet. heb ook geen idee waarom ik precies zo snel depri ben. heb het al wel vanaf dat ik heel jong was volgens mij, dus ergens zal het wel in me zitten.
maar mag ik vragen wat jouw ervaring is en met name waarom je het zelf op hebt kunnen lossen?
klopt. iemand vind ik ook niet erg. maar als heel mn kennissenkring rijker is word ik frusti. maargoed ik moet dat los gaan laten denk ik...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er gaat altijd iemand zijn die rijker is. Jezelf daarmee vergelijken gaat je nooit gelukkiger maken.
Ik pest je ook maar een beetje hoor, teer zieltjequote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probeer ik ook eens aardig te doen, is het niet goed
Maar gelukkig
Daar zal een gedeelte van AL jouw problemen zitten, die rest.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt. maar ik heb hier moeite met het werk volgens mij. op een of andere manier wil ik meedoen in het leven hier omdat ik niet armer wil zijn dan de rest
Dat had dit tere zieltje wel door hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pest je ook maar een beetje hoor, teer zieltje.
Ik denk dat dat los kunnen laten bij kan dragen aan hoe je gelukkig kan zijn met jezelf, ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
klopt. iemand vind ik ook niet erg. maar als heel mn kennissenkring rijker is word ik frusti. maargoed ik moet dat los gaan laten denk ik...
Voor zover ik weet kan een depressie ook fysieke of genetische oorzaken hebben en komt deze vaak jong naar boven.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een depressie in je jeugd komt niet zomaar opzetten lijkt me. Heb je een traumatische ervaring gehad of zo? Heb je hier wel eens hulp voor gezocht?
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen.
Hoe mooi ze ook zijn, ze vinden het nooit genoeg
Nou, nou, nou...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef rival het volgende:
Die rest kan van mij altijd ter plekke dood neervallen, niet dat dat nou de juiste manier is.....
Why the hell hou je je daar mee bezig? Wat kan mij de financiele situatie van mijn vrienden me schelen zegquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt. iemand vind ik ook niet erg. maar als heel mn kennissenkring rijker is word ik frusti. maargoed ik moet dat los gaan laten denk ik...
Ok, dan is het goed, dit is en blijft R&P he, voor je het weet vertrap je iemands ziel weer ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat had dit tere zieltje wel door hoor
Dan moet je gewoon zorgen dat je er op tijd bentquote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.
Mijn scheermesjes liggen al klaar hoor! Van scherp tot extreem botquote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed, dit is en blijft R&P he, voor je het weet vertrap je iemands ziel weer ofzo.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...
Er moet toch wat rest overblijven om de dode rest op te ruimen, dat ga ik zelf niet doen.
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat nogal schofterig gedacht tegenover die mensen die in die "simpelere" landen wonen en die blij mogen zijn als ze te eten hebben. En dan wil jij, die alles hebt, daar gaan wonen omdat het je makkelijker lijkt?
Mijn persoonlijke ervaringen wil ik best een keer met je delen, maar niet in dit topic
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn scheermesjes liggen al klaar hoor! Van scherp tot extreem bot
Tja, maar daarvan moet je toch weten dat de meesten dat hebben? Zelfs mensen die hier goed mee kunnen omgaan worden daar nog altijd zenuwachtig van. Menig spreker of artiest went er bijvoorbeeld nooit aan om op te moeten komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben echt wel tevreden over en blik met mezelf, het is het binnenkomen waar ik een hekel aan heb, als ik er eenmaal ben, geen probleem.
ja heb hulp... maar het mag van mij wel wat sneller opgelost zijn ;-)quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een depressie in je jeugd komt niet zomaar opzetten lijkt me. Heb je een traumatische ervaring gehad of zo? Heb je hier wel eens hulp voor gezocht?
Je wilt mijn dood niet op jouw geweten hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik moet echt wegblijven uit R&P geloof ik.....
Spijker-op-zijn-kop post!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
Serieus kwaak, waarom kunnen andere mensen in Nederland dan wel leuk en creatief werk doen en met plezier hun eigen leventje leiden en jij niet? Denk dat dat niet aan je locatie, maar aan je instelling ligt hoor
Nee, dat lag niet in de planning neequote:Op maandag 11 mei 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wilt mijn dood niet op jouw geweten hebben?
Planningen zijn er om verandert te wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat lag niet in de planning nee.
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussen
Ik heb meestal dat juist de minuten daarna wat minder mijn ding zijn. Dan 'moet' je een gesprek aanknopenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Ik voel me ook niet echt op mijn gemak bij het ontmoeten van een hele groep, ik zal er gerust nog bij gaan blozen ook (heb ik meegenomen uit mijn jeugd)
maar toch doe ik dat dan gewoon, kijk iedereen aan e.d. gewoon hoe het hoort... en 5 minuten later ben ik "thuis"
Met achterlating van een rival-vormig gat in de deur?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Why the hell hou je je daar mee bezig? Wat kan mij de financiele situatie van mijn vrienden me schelen zeg
Wat jij wilquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Planningen zijn er om verandert te worden
Volgens mij zegt ze niet dat zij het maar makkelijk hebben. Ze zei eerder iets in de trant van dat zij denkt dat zij het er makkelijker zou hebben/beter bij zou voelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijn
jij = grappigquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met achterlating van een rival-vormig gat in de deur?
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Ik voel me ook niet echt op mijn gemak bij het ontmoeten van een hele groep, ik zal er gerust nog bij gaan blozen ook (heb ik meegenomen uit mijn jeugd)
maar toch doe ik dat dan gewoon, kijk iedereen aan e.d. gewoon hoe het hoort... en 5 minuten later ben ik "thuis"
Uhm.. oeps..quote:
En meestal ben je achteraf heel blij dat je het hebt gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
Vergeet ook niet dat veel mensen hun mond houden over eventuele financiële problemenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
nee zo was het niet bedoeld. Ik ben er ook geweest en zag ook wel dat zeker niet iedereen het makkelijk had. ik krijg het niet goed uitgelegd hier, maar geloof maar dat ik het zo niet bedoelquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je noemde indonesie als voorbeeld. Een land waar heel veel armoede heerst en waar onrusten zijn door de religies. Ik vind het beledigend voor die mensen dat jij denkt dat zij het maar makkelijk hebben omdat ze arm zijn
Tenzij je een klein fortuin hebt, zul je in dat soort landen ook gewoon moeten werken. En in de meeste landen moet je langer werken dan Nederland. Echt, part-time werken en maar liefst 25 vakantiedagen per jaar, dat is gewoon luxe.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
er is een heel verschil tussen mensen die blij mogen zijn dat ze te eten hebben en mensen die leven zoals wij. daar zit een hoop tussen
Weet je wat ik vind? Het is goed om te streven een zo goed mogelijke versie van jezelf te worden. Maar wel van jezelf, en dus niet een variatie op anderen. Die anderen zijn jou niet - jij verdient misschien minder maar bent bijvoorbeeld liever of handiger.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ook gewoon andere mensen dan vrienden. collega's, familie. iedereen doet het altijd maar goed overal. en ik dus niet en daar kan ik slecht tegen.
maargoed wat ik al zei misschien moet ik me daar eens bij gaan neerleggen....
* Murmeli zich al weer wat beter voelt
thanx voor de kritische vragen
Ons?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
jij = grappig![]()
Maar je begreep wel dat ik met thuis iets anders bedoelde toch?
Wacht je wel er even mee tot mijn 100e?quote:
haha dat gevoel heb ik gelukkig nooit meer, ik vind het niet erg als het stil is.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat juist de minuten daarna wat minder mijn ding zijn. Dan 'moet' je een gesprek aanknopen
Je mag er ook nog gewoon van af zien hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wacht je wel er even mee tot mijn 100e?
En al helemaal niet dat de rijkste helemaal niet per definitie de gelukkigste is.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat veel mensen hun mond houden over eventuele financiële problemen
Ik begrijp heus weld at je dat niet bedoelt, maar probeer je er op te wijzen wat de realiteit is. En zoals ik al zei, je lost problemen die van binnen zitten niet op door ergens anders heen te gaan - die problemen reizen gewoon met je meequote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee zo was het niet bedoeld. Ik ben er ook geweest en zag ook wel dat zeker niet iedereen het makkelijk had. ik krijg het niet goed uitgelegd hier, maar geloof maar dat ik het zo niet bedoel
Stilte vind ik niet erg, maar het moet niet zo'n ongemakkelijke stilte zijn. Dan ga ik nadenken hoe we daaruit kunnen komen en is het geen leuke stilte meerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat gevoel heb ik gelukkig nooit meer, ik vind het niet erg als het stil is.![]()
(ik ken het gevoel wel hoor )
Mag ik het ook als reserve houden? Misschien komt het toch nog wel een keer van pasquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag er ook nog gewoon van af zien hoor.
Dat misschien nog wel meer. Mensen lijken gelukkiger dan dat ze vaak zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef kingmob het volgende:
En al helemaal niet dat de rijkste helemaal niet per definitie de gelukkigste is.
dat is wel zo ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je wat ik vind? Het is goed om te streven een zo goed mogelijke versie van jezelf te worden. Maar wel van jezelf, en dus niet een variatie op anderen. Die anderen zijn jou niet - jij verdient misschien minder maar bent bijvoorbeeld liever of handiger.
Wat zal jij je goed voelen als je beseft dat de helft van die mensen het eigenlijk helemaal niet zo goed hebben als dat ze de buitenwereld laten denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ook gewoon andere mensen dan vrienden. collega's, familie. iedereen doet het altijd maar goed overal. en ik dus niet en daar kan ik slecht tegen.
maargoed wat ik al zei misschien moet ik me daar eens bij gaan neerleggen....
* Murmeli zich al weer wat beter voelt
thanx voor de kritische vragen
Ik ging altijd alleen uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
En meestal ben je achteraf heel blij dat je het hebt gedaan.
Zo heb ik 1 van mijn leukste avonden ooit gehad, toen ik me een beetje eenzaam voelde en me over de drempel zette om dan maar eens alleen uit te gaan. Ik denk dan altijd dat dat niet gebeurd was als ik me had laten tegenhouden.
Dat is mijn beste skillquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat misschien nog wel meer. Mensen lijken gelukkiger dan dat ze vaak zijn
ja hoor, neuken, krassen, what's the difference?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik het ook als reserve houden? Misschien komt het toch nog wel een keer van pas
Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat is misschien omdat als ik me echt thuis voel ik ontzettend veel kan praten over van alles en nog wat. Helemaal in een 1 op 1 datequote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stilte vind ik niet erg, maar het moet niet zo'n ongemakkelijke stilte zijn. Dan ga ik nadenken hoe we daaruit kunnen komen en is het geen leuke stilte meer
het gaat niet alleen om geld, ook om mensen dat ze goed zijn in wat ze doen en weten wat ze leuk vinden. daar ben ik altijd zo jaloers opquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms werkt het totaal niet en soms heb je een geweldige avond. Het lijkt me voor vrouwen wel wat makkelijker?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging altijd alleen uit.is leuk
Ligt er ook maar aan op welk moment je het iemand vraagt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij moet dat gewoon allemaal nog wat meer ontwikkelen en wennen en doen. Het is al een stuk beter dan een jaar terugquote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef Tally het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat is misschien omdat als ik me echt thuis voel ik ontzettend veel kan praten over van alles en nog wat. Helemaal in een 1 op 1 date
zijn de scheermesjes wel in de aanbieding dan? anders wacht ik ff een weekje met krassenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, neuken, krassen, what's the difference?.
Sta jij als reserve voor het neuken?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, neuken, krassen, what's the difference?.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gewoon niks zeggen, want ik had gewoon geen zin in een meet![]()
als ik dat wel had gehad (en tijd) was ik gegaan.
ik kom kennelijk onzekerder over dan ik dacht. Had minimaal 1 x : jij welverwacht
Ja, ik vond het ook wel zorgwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer, maar nu je het zo zegt klinkt het wel heel eng
Dat is mooi toch!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij moet dat gewoon allemaal nog wat meer ontwikkelen en wennen en doen. Het is al een stuk beter dan een jaar terug
Voor wie nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sta jij als reserve voor het neuken?
Ook dat hoeft niet altijd zo te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:
het gaat niet alleen om geld, ook om mensen dat ze goed zijn in wat ze doen en weten wat ze leuk vinden. daar ben ik altijd zo jaloers op
dan ga ik de mensen om mij heen observeren, ofzo...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stilte vind ik niet erg, maar het moet niet zo'n ongemakkelijke stilte zijn. Dan ga ik nadenken hoe we daaruit kunnen komen en is het geen leuke stilte meer
Absoluutquote:
het is me wel eens subtieler en erotischer gevraagd, maar ok, why the fuck notquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sta jij als reserve voor het neuken?
owquote:
Das een goede instelling, en sinds ik mijzelf daar aan houdt gaat het wel een stuk beter met mijquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
True. Daarom zeg ik dan ook vlak daarna tegen mezelf "Ja, jammer dan. Ze nemen me maar zoals ik ben of anders niet"
Je hoeft het niet eens te vragen, gewoon als je iemand ziet, kan diegene best gelukkig lijken, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar als je het vraagt, is het moment ook zeker van toepassing.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef dawg het volgende:
Ligt er ook maar aan op welk moment je het iemand vraagt.
Op zo'n avond kan ik gemakkelijk zonder geld weg gaan en straalbezopen thuis komenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Soms werkt het totaal niet en soms heb je een geweldige avond. Het lijkt me voor vrouwen wel wat makkelijker?
Ik moet binnenkort weer, want het zit er aan te komen dat ik ga verhuizen.
+1quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Das een goede instelling, en sinds ik mijzelf daar aan houdt gaat het wel een stuk beter met mij
centjes op de bank eerder, 1 jaar buitenland is niet goed voor je spaargeldquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon. Je geeft gewoon de maatschappij de schuld van het feit dat je niet genoeg lef in je donder hebt
Heb je voorkeur voor subtiliteit dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
het is me wel eens subtieler en erotischer gevraagd, maar ok, why the fuck not.
als ik gewoon onder de mensen ben heb ik er ook niet zoveel last van. mensen vind ik gezelligquote:Op maandag 11 mei 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook dat hoeft niet altijd zo te zijnJaloezie is de meeste nutteloze "emotie". Je wéét namelijk niet hoe het écht zit. Als ik niet zou weten van jouw depressie, zou ik dat zeker niet denken, de afgelopen keren dat ik je gezien heb.
Ik ken die avonden. Die ik tegenwoordig een stuk minder heb aangezien ik niet zo heel vaak (understatement) meer uit gaquote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zo'n avond kan ik gemakkelijk zonder geld weg gaan en straalbezopen thuis komen
Dat zie ik mij niet zo snel lukkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zo'n avond kan ik gemakkelijk zonder geld weg gaan en straalbezopen thuis komen
Ligt eraan, soms wel, soms nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor subtiliteit dan?
Dan heb je de mazzel om sukkels als mij en m'n buurman tegen te komenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat nogal fout eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet... Je kan je dag niet hebben en toch weten dat je gewoon gelukkig bent, imo, net als dat je kwaad kan zijn en weten dat je van iemand houdt...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te vragen, gewoon als je iemand ziet, kan diegene best gelukkig lijken, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar als je het vraagt, is het moment ook zeker van toepassing.
Ik kan wel heel subtiele hints gaan geven, maar ten eerste weet ik niet of jij die dan wel zou oppakken en ten tweede duurt het allemaal zo lang dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms wel, soms niet.
Hier in de singlesreeks lijkt het me idd wat overbodig.
ik zal mijn woorden wel even letterlijk posten!quote:
Jij bent open genoeg om het wel te zeggen als ik het je zou vragenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Murmeli het volgende:
als ik gewoon onder de mensen ben heb ik er ook niet zoveel last van. mensen vind ik gezelligleidt lekker af enzo
maar je hebt wel gelijk ja, mensen zeggen niet wat ze echt voelen. stelletje nepperds ;-)
(hmm ok misschien doe ik daar dan ook wel aan mee....???)
De meeste mannen pakken subtiele hints echt niet op..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan wel heel subtiele hints gaan geven, maar ten eerste weet ik niet of jij die dan wel zou oppakken en ten tweede duurt het allemaal zo lang dan.
En dat heeft te maken met onze "bemoeimaatschappij"? En met leuke en creatieve dingen kun je ook best centjes verdienen. Ik heb een prima salaris en heb het afgelopen jaar op kosten van de baas 7 landen gezien hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
centjes op de bank eerder, 1 jaar buitenland is niet goed voor je spaargeld
Klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet... Je kan je dag niet hebben en toch weten dat je gewoon gelukkig bent, imo, net als dat je kwaad kan zijn en weten dat je van iemand houdt...
Vandaar dus mijn methode zonder subtiliteitquote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De meeste mannen pakken subtiele hints echt niet op..
geen hints?!?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan wel heel subtiele hints gaan geven, maar ten eerste weet ik niet of jij die dan wel zou oppakken en ten tweede duurt het allemaal zo lang dan.
oh als het bij mij maar een beetje kut gaat kan ik heel goed gewoon ja antwoorden en dan zsm vragen aan de ander gaan stellen. mensen lullen graag over zichzelf dus dat komt wel goed. Nu vind ik dat lastiger want dan interesseert het verhaal van de ander me gewoon niet. dan denk ik: ach boeie. kan mij jouw leven verrotten.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent open genoeg om het wel te zeggen als ik het je zou vragenEr zijn genoeg mensen die de schijn ophouden.
Hoeveel mensen de vraag "Alles goed" standaard met "Ja" beantwoorden, zonder erover na te denken. Nu is daar ook wel een nuance in aan te brengen, je hoeft niet iedereen over je problemen te vertellen
Het KAN, is even geleden trouwensquote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat nogal fout eigenlijk.
en het zou me ook niet lukken trouwens....
Goed he!quote:
Onder de mensen gaan is fijn, maar eigenlijk gewoon vluchtgedrag. Dus even alleen zijn kan heel goed zijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
oh als het bij mij maar een beetje kut gaat kan ik heel goed gewoon ja antwoorden en dan zsm vragen aan de ander gaan stellen. mensen lullen graag over zichzelf dus dat komt wel goed. Nu vind ik dat lastiger want dan interesseert het verhaal van de ander me gewoon niet. dan denk ik: ach boeie. kan mij jouw leven verrotten.
ik denk dat ik deze week eens niet teveel mensen ga zien.... las gisteren op de website van iemand die nogal heel erg depressief was dat ie alleen maar bij mensen wil zijn, niet praten maar gewoon afentoe geaaid worden. dat vond ik wel schattig. geaaid worden vind ik eig ook wel fijn ja
Dat is jouw probleemquote:
Ik ben vooral vrij goed in het doen alsof ik de hints niet snapquote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hierheen komt aai ik je de hele avondquote:
ik werd vroeger wel altijd dronken met 10 gulden.... maar daar kocht je ook gewoon 8 biertjes voor in de bunker ;-) dan hoefde ik er nog maar een paar te krijgen en was ik echt dronkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het KAN, is even geleden trouwens![]()
@ rival, je hebt gelijk, er is een drempel, maar niet onoverkomelijk.
Bewust negeren dus.. Kan je net zo goed gelijk zeggen dat je diegene (mij) niet moetquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben vooral vrij goed in het doen alsof ik de hints niet snap.
ja maar dat is zo ver weg..... mmmm jij aait wel lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hierheen komt aai ik je de hele avond
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bewust negeren dus.. Kan je net zo goed gelijk zeggen dat je diegene (mij) niet moet
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat is zo ver weg..... mmmm jij aait wel lekker
Pas als je alleen zijn ook fijn vind kan je echt genieten van de mensen om je heen!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Onder de mensen gaan is fijn, maar eigenlijk gewoon vluchtgedrag. Dus even alleen zijn kan heel goed zijn!
Normaal wel, maar nu even niet ...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt.Maar er zijn genoeg mensen die met de emotie van dat moment in hun achterhoofd zo'n vraag beantwoorden.
Je weet het diep in je hart wel. Welke hobbies heb je, wat vind je echt interessant en leuk?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel zo ja.
maar dan moet ik nog proberen erachter te komen wat ik leuk vindook al mee bezig geweest maar is nog niet gelukt
op een of andere manier ben ik volgens mij een beetje hardleers ofzo ;-)
quote:
allemaal mensen met dezelfde gedachten hierquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu even niet ...
Ik kan wel heel duidelijk het verschil zien tussen hoe ik me nu voel of een jaar geleden, ook als ik een dip heb.
alleen zeg ik dat dan idd misschien niet.
Ik negeer helemaal niemand, jou ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bewust negeren dus.. Kan je net zo goed gelijk zeggen dat je diegene (mij) niet moet
Alleen zijn, héérlijk!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef rival het volgende:
Pas als je alleen zijn ook fijn vind kan je echt genieten van de mensen om je heen!![]()
Pas als je van jezelf houd bladiebladie het is wel zo.
Ik kan dat verschil ook duidelijk zien en zal het zeker niet meer zo snel roepen..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Normaal wel, maar nu even niet ...
Ik kan wel heel duidelijk het verschil zien tussen hoe ik me nu voel of een jaar geleden, ook als ik een dip heb.
alleen zeg ik dat dan idd misschien niet.
zo makkelijk is het niet (altijd) te beantwoorden hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je weet het diep in je hart wel. Welke hobbies heb je, wat vind je echt interessant en leuk?
Dat beweerde ik dan ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niemand, jou ook niet.
Nee, maar ik doelde ook niet op negeren met doen alsof ik hints niet snapquote:
Hoezo niet? Je weet toch welke dingen je graag doet? Als je daar iets uit kunt destilleren kun je dat gebruiken om iets te zoeken qua baan of levenspadquote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet (altijd) te beantwoorden hoor
Gohquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ik doelde ook niet op negeren met doen alsof ik hints niet snap.
slap ouwehoeren en eten en grapjes maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je weet het diep in je hart wel. Welke hobbies heb je, wat vind je echt interessant en leuk?
beeld, geluid, conceptueel gecombineerd met mijn kennis van internet technieken. Ik durf te stellen dat ik best een goede php/javascript programmeur ben (ja programmeur, geen echo $this script kid!) en mijn gevoel voor beeld denk ik dat ook wel goed zit. En dat wil ik gaan proberen te combineren.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor creatiefs wil je doen dan ipv de saaie klussen?
Meestal, in mijn geval. Er zijn maar weinig momenten dat ik iemand om me heen misquote:
Mwah, beetje definitief, maar ok, voorlopig kan het ermee door. Niet echt goeie reclame voor in deze reeks andersquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slap ouwehoeren en eten en grapjes maken.
verder zijn er geen dingen die ik gedurende lange tijd leuk vind
ik durf bijna niet te zeggen dat ik gelukkig ben, straks Jinx ik hetquote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen zijn, héérlijk!![]()
[..]
Ik kan dat verschil ook duidelijk zien en zal het zeker niet meer zo snel roepen..
ga je dan alleen genieten van het niks doen of ga je dan dingen doen?quote:
Kwaak, dan maak je toch gewoon een leuke internet site in je vrije tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
beeld, geluid, conceptueel gecombineerd met mijn kennis van internet technieken. Ik durf te stellen dat ik best een goede php/javascript programmeur ben (ja programmeur, geen echo $this script kid!) en mijn gevoel voor beeld denk ik dat ook wel goed zit. En dat wil ik gaan proberen te combineren.
* Cuegirllie mompelt: ze kunnen er ook weer vanaf hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, beetje definitief, maar ok, voorlopig kan het ermee door. Niet echt goeie reclame voor in deze reeks anders.
Hihi, ik snap wat je bedoelt..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik durf bijna niet te zeggen dat ik gelukkig ben, straks Jinx ik het![]()
(of hoe zeg je dat?)
Wat let jequote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beeld, geluid, conceptueel gecombineerd met mijn kennis van internet technieken. Ik durf te stellen dat ik best een goede php/javascript programmeur ben (ja programmeur, geen echo $this script kid!) en mijn gevoel voor beeld denk ik dat ook wel goed zit. En dat wil ik gaan proberen te combineren.
toch zeg je het regelmatigquote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te zeggen dat ik gelukkig ben, straks Jinx ik het![]()
(of hoe zeg je dat?)
Ok, dan is het goedquote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie mompelt: ze kunnen er ook weer vanaf hoor
* Cuegirllie mompelt verder: de vraag is alleen of iemand daar behoefte aan heeftquote:
Food critic?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli begrijpt kwaak zn probleem ook niet zo heel erg goed....quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat let jeJe weet wat je wilt en je kunt het al - doe het dan gewoon.
Christ, it ain't rocketsience people.
Ik ga dingen doen. Wat natuurlijk ook vluchtgedrag is. Ik durf zelfs te beweren dat ik het meeste vluchtgedrag vertoon van iedereen hierquote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
ga je dan alleen genieten van het niks doen of ga je dan dingen doen?
als ik wat doe vind ik alleen zijn ook heerlijk maar als ik niks te doen heb ga ik zitten fokken, omdat ik de rust niet heb om te gaan zitten lezen ofzo of andere niks doe dingen te doen
Als het goed loopt heb je binnen de kortste keren een kok...quote:
Je moet niet zo mompelen, en eens hardop roepen wat je wil zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie mompelt verder: de vraag is alleen of iemand daar behoefte aan heeft
maak je daar mensen blij mee? want dat vind ik heel belangrijkquote:
Nieuwe hobbies verzinnen, zeker als je slecht in je vel zit, is best moeilijk. Makkelijkste is om je door iemand naar vanalles en nog wat mee te laten slepen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:ik heb natuurlijk spijt
alleen zo’n typisch kenmerk van spijt
is dat het steeds weer te laat komt
en nooit op tijd
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga dingen doen. Wat natuurlijk ook vluchtgedrag is. Ik durf zelfs te beweren dat ik het meeste vluchtgedrag vertoon van iedereen hier
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet niet zo mompelen, en eens hardop roepen wat je wil zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Das niet helemaal waar, want ik werkte wel degelijk daar. Alleen het geld wat verdient is, is geinvesteers in het bedrijfje. Dat is denk ik wel een belangrijk verscrhil. Ik heb geen hekel aan werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vergeet niet dat je toen even helemaal geen geld hoefde te verdienen. overal moet je iets verdienen om te kunnen eten en wonen he.... maargoed ik denk zelf wel dat het relaxter kan dan hier
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie haalt de pleisters wegHoe laat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als ze een goede recensie verdienen dan welquote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak je daar mensen blij mee? want dat vind ik heel belangrijknaja mensen blij maken of ze ergens mee vooruit helpen
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nieuwe hobbies verzinnen, zeker als je slecht in je vel zit, is best moeilijk. Makkelijkste is om je door iemand naar vanalles en nog wat mee te laten slepen.
Ik op die manier bijvoorbeeld enorm veel muziekoptredens en festivals gaan bezoeken.
En nog net knalde nog een mooie zin die hier vaag mee te maken heeft over mijn speakers van de poëet Extince
[..]
Dat gaat Noukje jou nog wel eens uitleggenquote:
Vroeg genoegquote:
verschil tussen wat en wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, want ik werkte wel degelijk daar. Alleen het geld wat verdient is, is geinvesteers in het bedrijfje. Dat is denk ik wel een belangrijk verscrhil. Ik heb geen hekel aan werken
Je praat graag en wilt mensen helpen - is een studie psychologie niets voor je bijvoorbeeld dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak je daar mensen blij mee? want dat vind ik heel belangrijknaja mensen blij maken of ze ergens mee vooruit helpen
wanneer gaan wij daten dan? kan jij net zo goed knuffelen als Cue?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat Noukje jou nog wel eens uitleggen
Of laat genoeg, ik moet nog 20 min werkenquote:
Ik hoop het!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
wanneer gaan wij daten dan? kan jij net zo goed knuffelen als Cue?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wanneer gaan wij daten dan? kan jij net zo goed knuffelen als Cue?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je praat graag en wilt mensen helpen - is een studie psychologie niets voor je bijvoorbeeld dan?
Hebben we alleen nog het afstands'probleem' ..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of laat genoeg, ik moet nog 20 min werken.
ok fijne avond!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Snel iigIk ga nu naar huis
true, en in dit geval is halverwege afspreken ook niet echt handig natuurlijk, staan we daar op een leeg stationquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hebben we alleen nog het afstands'probleem' ..
Hmm, nog een geslaagde hobby van mijn kant dan maarquote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt is lastig.
en ik heb gewoon weinig interesses. alleen mensen. hoewel dus nu weer niet, net belde een vriendin en ik had echt geen zin in haar verhaalterwijl het me echt wel boeit wat haar bezig houdt
Liever een leeg station dan eentje vol met kijkende mensenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, en in dit geval is halverwege afspreken ook niet echt handig natuurlijk, staan we daar op een leeg station.
Koop het boek Yes Man van Danny Wallace eens. Die heeft een jaar lang overal ja op gezegd, puur om uit de sleur te komen. Gewoon af en toe dingen doen ook al denk je dat je er geen zin in hebtquote:Op maandag 11 mei 2009 17:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt is lastig.
en ik heb gewoon weinig interesses. alleen mensen. hoewel dus nu weer niet, net belde een vriendin en ik had echt geen zin in haar verhaalterwijl het me echt wel boeit wat haar bezig houdt
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef rival het volgende:
Zo, mijn werkdag was 16:00 uur afgelopen, ik ga ook maar eens van werk weg
ach, gewoon ergens gaan neuken in een steegje of portiek... het is best lekker weerquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, en in dit geval is halverwege afspreken ook niet echt handig natuurlijk, staan we daar op een leeg station.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop het boek Yes Man van Danny Wallace eens. Die heeft een jaar lang overal ja op gezegd, puur om uit de sleur te komen. Gewoon af en toe dingen doen ook al denk je dat je er geen zin in hebt
Zo kan je het uitleggen jaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever een leeg station dan eentje vol met kijkende mensen
grappig!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop het boek Yes Man van Danny Wallace eens. Die heeft een jaar lang overal ja op gezegd, puur om uit de sleur te komen. Gewoon af en toe dingen doen ook al denk je dat je er geen zin in hebt
heet die ook yes man?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Of kijk de film als je niet van lezen houdt
gaaf is die
Je werpt nu al problemen op om jezelf te belemmeren om iets te doen wat je leuk vindt en graag doet. Er is altijd een manier als je graag wilt. Dan doe je toch wat langer over die studie bijvoorbeeld? En je moet jezelf niet laten definieren door eventuele stoornissen of ziektes - jij bente en persoon, geen stoornis. Zolang jij zorgt dat je de baas bent over je stoornis en de stoornis niet over jou kun je alles wat je wiltquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mee begonnen een aantal jaar geleden, niet afgemaakt omdat ik 40 uur werken en studeren naast elkaar teveel vond
![]()
maar psychologie is wel mijn ding ja.of iets anders sociaals. psycholoog worden lijkt me dan weer niks, niemand heeft wat aan een depressieve psych toch?
(die misschien ook nog eens adhd heeft)
Hotel?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo kan je het uitleggen ja.
Of...... ik doelde op een bed, bank. Of een grasveldje ofzo, maar een station is niet echt je van het.
Ja, met Jim Carrey. Hij leek me stom, maar ik zag hem van het weekend in het vliegtuig en hij's best leuk en ook wel inspirerend voor iemand als jij denk ikquote:
Dat belooft nog wat voor de avondquote:
jep ik had de film al gevonden, heb kwaak er ff over gemaild, dan kan die hem ergens opsnorren (hoe lui ben ik dan?).quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je werpt nu al problemen op om jezelf te belemmeren om iets te doen wat je leuk vindt en graag doet. Er is altijd een manier als je graag wilt. Dan doe je toch wat langer over die studie bijvoorbeeld? En je moet jezelf niet laten definieren door eventuele stoornissen of ziektes - jij bente en persoon, geen stoornis. Zolang jij zorgt dat je de baas bent over je stoornis en de stoornis niet over jou kun je alles wat je wilt
Wel slechte timing hoor, Zaterdag waren we op een paar CM afstand van elkaarquote:
\quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat let jeJe weet wat je wilt en je kunt het al - doe het dan gewoon.
Christ, it ain't rocketsience people.
toen was het blijkbaar niet spannend genoeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel slechte timing hoor, Zaterdag waren we op een paar CM afstand van elkaar.
Waarom deed je dan niets?!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel slechte timing hoor, Zaterdag waren we op een paar CM afstand van elkaar.
Yeay! Spread the positivequote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jep ik had de film al gevonden, heb kwaak er ff over gemaild, dan kan die hem ergens opsnorren (hoe lui ben ik dan?).
en psychologie moet ik miss wel weer proberen ja. ik heb er nu wel het geld voor (althans ik kan mijn huis dan nog betalen) ik had er weer even niet aan gedacht enzo maar als ik eraan denk word ik wel weer heel blij![]()
nee ik ben geen stoornis maar ik heb wel steeds ruzie met mezelf
klagen op fok is soms best nuttig
Elkaars lijntjes volgenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toen was het blijkbaar niet spannend genoeg.
ik denk dat ik dit lijntje ook maar even ga volgen
Ouderwetsch hoor, de man moet weer het initiatief nemenquote:
Dus omdat je niet ouderwets wilt zijn, laat je het maar helemaal zittenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouderwetsch hoor, de man moet weer het initiatief nemen.
Hey, het is een FOK! meeting, ik heb sociale verplichtingen hoor!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus omdat je niet ouderwets wilt zijn, laat je het maar helemaal zitten
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, het is een FOK! meeting, ik heb sociale verplichtingen hoor!.
Ik ben er van tussen.
ja, want het geld wat ik verdiende was ruim voldoende om daar 4 man van te betalen per maand, Let wel, de salaris verhoudingen in oost europa liggen anders he, 4 man daar is 1 man hier. Het grote verschil is alleen dat die 4 man ook 2x zoveel werk opleveren. Ook dat is een verschil, minder oog voor detail en vooral langzamer werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verschil tussen wat en wat?
had je kunnen leven van het geld dat je verdiende en intussen ook het bedrijfje op poten kunnen zetten/houden?
quote:
Dat dus... daar kan ik het wel mee eens zijn eigenlijk. Dat roep ik ook wel vaker, denken in mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Dat lijkt soms wel het kenmerk van een depressief iemand, Ja ik heb er meer mee gemaakt, wel anders maar toch. Altijd 4 "maar dit" constructies ipv 1 "dat ga ik doen"quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je werpt nu al problemen op om jezelf te belemmeren om iets te doen wat je leuk vindt en graag doet. Er is altijd een manier als je graag wilt. Dan doe je toch wat langer over die studie bijvoorbeeld? En je moet jezelf niet laten definieren door eventuele stoornissen of ziektes - jij bente en persoon, geen stoornis. Zolang jij zorgt dat je de baas bent over je stoornis en de stoornis niet over jou kun je alles wat je wilt
Dat was ik nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen vreemde telefoontjes meer gehad van je ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |