Lul.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef ManianMan het volgende:
Lelijke troela wat je bent, wat denk je wel niet? Bij ons hebben ze twee fietspaden en beide kanten. Dus ik moest aan de overkant zijn. Ga ik oversteken kom ik terwijl ik aan de verkeerde kant rijd een groep fietsers tegen. Vraagt een van hen of ik het verkeerd geleerd heb? Ik weet dat ik fout zit maar mijn huis ligt daar aan het fietspad begrenst.
Klacht: lelijke troela die mij op mijn eigen fout wijst
Nee, maar ik zou er ook geen topic over openen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom? Als jij zo woont zou je dan een heel end om fietsen?![]()
Ik weet waarom ze dat vroeg. Ze fietsten met hun vieren naast elkaar. Ja zo maak je het zelf wel heel moeilijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef Olment het volgende:
ik moet bij ons ook naar het zwembad toe,, hierdoor heb ik de keuze:
A) 500meter op de "verkeerde" kant van het fietspad fietsen
B) 2x een erg drukke weg oversteken
Voor mij is deze keuze makkelijk gemaakt. A. ik ga niet moeilijker doen dan nodig is, en heb nog nooit een wout zien/horen klagen dat iemand aan de verkeerde kant op het fietspad fietst
quote:
ja zo ken ik er ook nog een paar,, zelf de "regels" overtreden door met z'n 4en naast elkaar te fietsen, en dan gaan klagen over een tegemoetkomende fietser. trieste mensen die zo zeurenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef ManianMan het volgende:
Ik weet waarom ze dat vroeg. Ze fietsten met hun vieren naast elkaar. Ja zo maak je het zelf wel heel moeilijk...
De volgende keer stap ik van mijn fiets af en gooi die zo voor hun neer. Kijken hoe ze vallenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Olment het volgende:
[..]
ja zo ken ik er ook nog een paar,, zelf de "regels" overtreden door met z'n 4en naast elkaar te fietsen, en dan gaan klagen over een tegemoetkomende fietser. trieste mensen die zo zeuren![]()
i'm British you CUNT.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef ManianMan het volgende:
Lelijke troela wat je bent, wat denk je wel niet? Bij ons hebben ze twee fietspaden en beide kanten. Dus ik moest aan de overkant zijn. Ga ik oversteken kom ik terwijl ik aan de verkeerde kant rijd een groep fietsers tegen. Vraagt een van hen of ik het verkeerd geleerd heb? Ik weet dat ik fout zit maar mijn huis ligt daar aan het fietspad begrenst.
Klacht: lelijke troela die mij op mijn eigen fout wijst
Hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:32 schreef wise het volgende:
[..]
i'm British you CUNT.
en dan snel door fietsen en hard OPZIJ roepen om thuis dit topic te openen![]()
![]()
Dan had je d'r daarom moeten uitlachen en retard tegen 'r moeten zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ga je populair doen met je fiets.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De volgende keer stap ik van mijn fiets af en gooi die zo voor hun neer. Kijken hoe ze vallen
Je moet je gewoon aan de verkeersregels houden.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom? Als jij zo woont zou je dan een heel end om fietsen?![]()
I LOLLEDquote:Op maandag 11 mei 2009 18:19 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik ook ooit eens gehad. Toen fietste ik aan de verkeerde kant en kwam ik een neger tegen die mij daar op wees.
Ik zei tegen hem: Flikker op gek, jij fietst in het verkeerde land, moehahaha!!!!!
Jij moet de politiek inquote:Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik begrijp je standpunt , maar langs de andere kant is het best wel gevaarlijk, als er een bestuurder uit die straat komt kijkt hij nooit naar jouw richting. Als ik zelf met de auto rijd, kom ik ook vaak zo'n mensen tegen en ik haat het, je ziet ze gewoon niet.
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:19 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik ook ooit eens gehad. Toen fietste ik aan de verkeerde kant en kwam ik een neger tegen die mij daar op wees.
Ik zei tegen hem: Flikker op gek, jij fietst in het verkeerde land, moehahaha!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |