Dat is wel tofquote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik heb er zoveel zin in! Ik kom donderdagavond al aan op vlieland en blijf tot maandag, dus dit jaar kan ik het hele festival meemaken
Je slaapt die vrijdagnacht nog in Harlingen? Kom je ooit nog het eiland af dan?quote:Op maandag 2 september 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel tof![]()
Ik ga zelf alleen de vrijdag en we slapen in een hotel in Harlingen dus voor mij wordt het meer een ITGWO verkenning
mijn vriendin treedt daar op en er is speciaal voor ons een bootje geregeld die 's nachts teruggaatquote:Op woensdag 4 september 2013 15:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je slaapt die vrijdagnacht nog in Harlingen? Kom je ooit nog het eiland af dan?
Ik ben uitgenodigd voor de zaterdag, en probeer een oplossing te vinden om erbij te kunnen zijn, maar door de praktische rompslomp gaat dat nooit lukken op deze manier.
Ja, ik kan mee op de boot, maar de band in kwestie overnacht op Vlieland en dat zit waarschijnlijk vol. Het is nogal een gok allemaal, vandaar, haha.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn vriendin treedt daar op en er is speciaal voor ons een bootje geregeld die 's nachts teruggaat![]()
Als je uitgenodigd bent zitten er waarschijnlijk ook boottickets bij? Dat is bij mij dus wel zo
ah op die fiets. Luchtbed mee en gewoon bij iemand op de kamer crashen? Ben nu wel benieuwd om welke band het gaat, ik ben ook steeds open geweest met wie ik gaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, ik kan mee op de boot, maar de band in kwestie overnacht op Vlieland en dat zit waarschijnlijk vol. Het is nogal een gok allemaal, vandaar, haha.
Iemand enig idee hoe het vervoer van en naar het festivalterrein geregeld is?
Lopen?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, ik kan mee op de boot, maar de band in kwestie overnacht op Vlieland en dat zit waarschijnlijk vol. Het is nogal een gok allemaal, vandaar, haha.
Iemand enig idee hoe het vervoer van en naar het festivalterrein geregeld is?
Haha, ik denk dat die connectie snel te maken is als je het programma voor de zaterdag bekijktquote:Op woensdag 4 september 2013 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah op die fiets. Luchtbed mee en gewoon bij iemand op de kamer crashen? Ben nu wel benieuwd om welke band het gaat, ik ben ook steeds open geweest met wie ik ga
Oh fuck, sowieso autoluw natuurlijk. Ik ben alle opties aan het afwegen en ze worden stukje bij beetje weggestreeptquote:
Ik vermoed dat het Miles Kane isquote:Op woensdag 4 september 2013 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah op die fiets. Luchtbed mee en gewoon bij iemand op de kamer crashen? Ben nu wel benieuwd om welke band het gaat, ik ben ook steeds open geweest met wie ik ga
Ik heb je nog gezien majo!! Maar je liep meteen backstage en we moesten doorquote:Op maandag 9 september 2013 14:21 schreef MaJo het volgende:
Wat was het geweldigIk was er vrijdag omdat mijn vriendin op moest treden en heb weinig van het festival gezien omdat ik vooral met haar backstage was maar dit smaakte absoluut naar meer!
Iemand Nadine Shah nog gezien toevallig? Ze was echt fantastisch
Ha cool! Ja was snel weer pleite inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb je nog gezien majo!! Maar je liep meteen backstage en we moesten doormaar Nadine was erg vet ja...wel beetje emo/depressief wel...beetje te...
Maar.....wij liepen naar tokkelbaan...en toen zagen we een 3voor12 sessie mrt Nadine! Puur toevallig. En dat was echt supervet. We staan wss wel op de film op de website haha
Verder was ITGWO weer bruut vet. Verslag volgt later. Hoogtepunt: Speeldoos. Wow wat vet
Daarom wist ik ook dat jij het was haha. Ze noemde je echt vaakquote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha cool! Ja was snel weer pleite inderdaadIk stond trouwens ook in de recensie omdat ze zo veel tegen mij praatte
Kan me voorstellen dat je het wel erg depri vond maar vind het zelf echt fantastisch
En grappig dat je op de sessie stuitte! Ik ga die vanavond eens opzoeken, ben benieuwd!
Dat was niet te missen inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom wist ik ook dat jij het was haha. Ze noemde je echt vaaksuperlief mens die Nadine trouwens. We waren allemaal beetje verliefd
Ja dat was heel erg vet. Maar voor mij 30 minuten te lang. Ze deden gewoon een uur lang hetzelfde, en dat gaat wel erg vervelen. Maar wat ze deden was monsterlijk vetquote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Voor degenen die heen gaan, ga Bombino zien. Hij had van mij op Pukkelpop inplaats van dat kleine uurtje wat hij kreeg nog wel 6 uur door mogen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |