abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130843358
Vandaag *O*

Mijn tas is ingepakt, over een paar uur pak ik de trein naar Harlingen, Zin in zin in zin in!
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 14:21:02 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130985400
Wat was het geweldig _O_ Ik was er vrijdag omdat mijn vriendin op moest treden en heb weinig van het festival gezien omdat ik vooral met haar backstage was maar dit smaakte absoluut naar meer!

Iemand Nadine Shah nog gezien toevallig? Ze was echt fantastisch O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_130991534
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:21 schreef MaJo het volgende:
Wat was het geweldig _O_ Ik was er vrijdag omdat mijn vriendin op moest treden en heb weinig van het festival gezien omdat ik vooral met haar backstage was maar dit smaakte absoluut naar meer!

Iemand Nadine Shah nog gezien toevallig? Ze was echt fantastisch O+
Ik heb je nog gezien majo!! Maar je liep meteen backstage en we moesten door :) maar Nadine was erg vet ja...wel beetje emo/depressief wel...beetje te...

Maar.....wij liepen naar tokkelbaan...en toen zagen we een 3voor12 sessie mrt Nadine! Puur toevallig. En dat was echt supervet. We staan wss wel op de film op de website haha :)

Verder was ITGWO weer bruut vet. Verslag volgt later. Hoogtepunt: Speeldoos. Wow wat vet :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:35:58 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130991728
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb je nog gezien majo!! Maar je liep meteen backstage en we moesten door :) maar Nadine was erg vet ja...wel beetje emo/depressief wel...beetje te...

Maar.....wij liepen naar tokkelbaan...en toen zagen we een 3voor12 sessie mrt Nadine! Puur toevallig. En dat was echt supervet. We staan wss wel op de film op de website haha :)

Verder was ITGWO weer bruut vet. Verslag volgt later. Hoogtepunt: Speeldoos. Wow wat vet :D
Ha cool! Ja was snel weer pleite inderdaad :D Ik stond trouwens ook in de recensie omdat ze zo veel tegen mij praatte _O- Kan me voorstellen dat je het wel erg depri vond maar vind het zelf echt fantastisch O+

En grappig dat je op de sessie stuitte! Ik ga die vanavond eens opzoeken, ben benieuwd!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_130991809
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ha cool! Ja was snel weer pleite inderdaad :D Ik stond trouwens ook in de recensie omdat ze zo veel tegen mij praatte _O- Kan me voorstellen dat je het wel erg depri vond maar vind het zelf echt fantastisch O+

En grappig dat je op de sessie stuitte! Ik ga die vanavond eens opzoeken, ben benieuwd!
Daarom wist ik ook dat jij het was haha. Ze noemde je echt vaak :D superlief mens die Nadine trouwens. We waren allemaal beetje verliefd O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:46:14 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130992004
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daarom wist ik ook dat jij het was haha. Ze noemde je echt vaak :D superlief mens die Nadine trouwens. We waren allemaal beetje verliefd O+
Dat was niet te missen inderdaad :D En ze is echt een schat inderdaad! Alleen een beetje onzeker af en toe, dat zag je goed tussen de nummers door. Nergens voor nodig want ze is supergoed!

Ze komt 2 november ook op London Calling als je haar nog eens wil zien :)
pi_130992342
Heb een gok gewaagd, en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Een geweldige dag gehad zaterdag. Bij aankomst moest ik wel wel lachen, en de reactie hierboven op mijn vraag over de afstanden begrijpen. Ken Texel op m'n duimpje, nooit eerder op Vlieand geweest. Ik had nogal wat vooroordelen over het festival en het publiek, die gedeeltelijk zijn uitgekomen, maar ik ben nu zelfs aan het overwegen om volgend jaar het hele weekend te gaan. Was er na deze editie van Lowlands helemaal klaar mee, maar heb het vertrouwen in de ouderwetse festivalervaring weer een beetje terug.

En dan te bedenken dat het een bliksembezoek was, heb vrijwel alleen de achterkant en niet eens alle podia gezien, kun je nagaan! Na de laatste act nog flink wat van de sfeer in de Bolder en daaromheen meegepakt en tot 3-4 doorgegaan, dus heb er wel het beste van weten te maken, haha.

Fakkelbrigade altijd tof, vooral de Opgezwolle-klassiekers. The Veils weer even meegepikt, altijd een top-act, wel jammer dat ze de klassiekers nooit spelen op festivals, en je zelfs in de zalen geluk moet hebben met het publiek om die nummers te horen. En Miles Kane was fenomenaal als altijd, nieuwe nummers wederom het absolute hoogtepunt, alhoewel als act misschien niet geheel op z'n plek alhier. Dag daarna in Maastricht zat de sfeer er veel beter in.
pi_131000411
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Voor degenen die heen gaan, ga Bombino zien. Hij had van mij op Pukkelpop inplaats van dat kleine uurtje wat hij kreeg nog wel 6 uur door mogen gaan.
Ja dat was heel erg vet. Maar voor mij 30 minuten te lang. Ze deden gewoon een uur lang hetzelfde, en dat gaat wel erg vervelen. Maar wat ze deden was monsterlijk vet :)
  maandag 9 september 2013 @ 21:08:29 #226
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_131001188
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja dat was heel erg vet. Maar voor mij 30 minuten te lang. Ze deden gewoon een uur lang hetzelfde, en dat gaat wel erg vervelen. Maar wat ze deden was monsterlijk vet :)
Ik kon aardig wat van zijn nummers al van te voren dat scheelt ook denk, en ik was helemaal in trans :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_131049021
Ik ben ook weer terug sinds gisteravond. Wat een lange reis naar Vlieland, maar het was het helemaal waard!

Ik vond het weer een heel mooie editie, het weer was heerlijk, waardoor ik elke ochtend, op zondag na, ben begonnen met een duik in de zee. En die zondagochtend was mooi een uitslaapmoment.

De nieuwe locaties waren weer heel mooi, naar buiten heel intiem in het bos en de tokkelbaan heerlijk om te chillen op die duin. Wat betreft concerten was mijn hoogtepunt de Speeldoos, dat was zo gaaf. Ik heb vandaag de hele dag al hun liedjes door elkaar in mijn hoofd. Verder vond ik Broken Twin in het bos ook zeer mooi, dat was het eerste concert dat ik op het naar buitenpodium zag, en ik was wel verrast hoe mooi het was, die muziek in combinatie met het bos. Ook Efterklang op de Tokkelbaan vond ik erg mooi, maar daar heb ik niet zoveel van gezien want we wilden weer naar iets anders toe. Chic was echt een feest, terwijl ik eigenlijk helemaal niks met die discomuziek heb, maar het was heel tof. Verder vond ik Miles Kane en Blaudzun ook wel hoogtepunten. En die regenboog bij fakkelbrigade maakte het tot nog een groter feest. De afsluiter Bombino was in het begin heel leuk om naar te kijken en luisteren, maar zoals ik hier ook al las, het bleef wel een uur lang hetzelfde. Eigenlijk heb ik geen slecht concert gezien, maar dat komt ook omdat de sfeer met die mooie locaties sowieso al goed is.

Ook het niet-muziek deel was weer heel tof. Op vrijdagavond ben ik op Eddie the eagle-expeditie gegaan, wat bizar was dat. Nadat we allemaal expeditiekleding hadden gekregen en schminkvegen over ons gezicht, kregen we een training en hoorden we dat ons doel was om een singer-songwriter te vangen. En ondertussen moesten we oppassen voor 'de blaudzun', een levensgevaarlijk monster en leerden we een speciale roep als we yuppen zagen tijdens onze tocht. Tijdens de expeditie kregen we ook nog te horen dat de lichten van een kunstwerk ook al levensgevaarlijk waren en uiteindelijk vingen we een medewerker met een camouflagenet over ons heen in de buurt van het naar buitenpodium. Helaas kon hij niet zingen, dus ging onze Poolse expeditieleider maar iets Pools zingen. En ik begon met deze expeditie in de verwachting dat we de kunstwerken gingen bekijken in een groep. Zeer bizar.

Het kampvuurprogramma op het naar buitenpodium was ook mooi. Leuk om die schrijvers/dichters in combinatie met de muzikanten te zien. En ik heb 's nachts ook nog even bij een echt kampvuur op het strand gezeten, terwijl we ons verbaasden over die heldere sterren onderaan de hemel, terwijl het toch zo bewolkt was. Toen we naar onze tent liepen zagen we pas dat het helemaal geen sterren waren, maar één of ander kunstwerk. Op de eerste avond zag ik trouwens nog een vallende ster.

Al met al was het een zeer mooie editie, ik heb ervan genoten en volgend jaar wil ik wel weer gaan.
pi_131052309
Is die Eddie the Eagle niet bedoeld voor kleine kinderen? :D
pi_131052366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Norrage het volgende:
Is die Eddie the Eagle niet bedoeld voor kleine kinderen? :D
Ook, er was overdag een kleine kinderen expeditie en 's avonds waren er volwassene edities. Er was trouwens volgens mij een kinderexpeditie die de echte Blaudzun had gevangen :)
pi_131435211
Zoooooo mooi dat Keaton Henson bij vrije geluiden :)
pi_135154563
Nog een paar week en dan begint de kaartverkoop. Ook ik wil er dit jaar heel graag bij zijn! Maar hoe zit het precies, moet ik van te voren een account aan maken op hun website op de een of andere manier? Of hoef ik me verder niet aan melden en kan ik gewoon op 25 januari kaartjes kopen?
pi_135992992
En is er hier nog iemand die een poging heeft gedaan tickets te bemachtigen? Ik ga dit jaar sowieso niet, maar een vriendin van mij die wel wilde, is het niet gelukt. Het was in ieder geval net als voorgaande jaren weer in één keer uitverkocht.
pi_136002149
Wij niet geprobeerd dit keer :) de weersvoorspelling is erg slecht ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 16:45:52 #234
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_136011702
Bij ons ook niet gelukt, vorig jaar wel.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_136051455
Ben er dit jaar weer bij, voor de 4e keer. Doeksen ook geregeld...veel zin in!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:37:28 #236
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_136654461
Ik ga ook weer dit jaar. Tevens voor de 4e keer op rij.
pi_136654688
Ik vind het toch heel knap dat sommige mensen gewoon elk jaar het geluk hebben kaartjes te hebben :D
pi_136655778
Wat is eigenlijk de capaciteit van dit festival?
pi_141816370
Dit jaar weer als vrijwilliger erheen! Fuck yes, meest awesome week ooit van vorig jaar voortzetten!
pi_141817366
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:49 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het toch heel knap dat sommige mensen gewoon elk jaar het geluk hebben kaartjes te hebben :D
Het is mijn 3e keer op rij. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:36 schreef MCH het volgende:
Wat is eigenlijk de capaciteit van dit festival?
Iets van 7000 mensen ofzo.
pi_149026060
Ik heb en kaartje :D Eerste keer, nu al zin in.

Is dat kamperen iets daar?
  zondag 25 januari 2015 @ 22:17:42 #242
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_149057532
Ik ga voor de 5e keer op rij *O*
pi_149059133
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:15 schreef TUFKAL het volgende:

Is dat kamperen iets daar?
Kamperen is heel chill, aangezien je op een echt camping staat, heb je best wat ruimte en zijn er ook echte wc's en douches. En je zit recht aan de duinen, dus 's ochtends wakker worden met een duik in de zee is ook zo gedaan. Als je in ieder geval gaat kamperen op Stortemelk, want er is nog een camping, die verder weg is (dan moet je wel een fiets ofzo hebben). Volgens mij is die laatste meer een natuurcamping. En tijdig een campingplek boeken is wel aangeraden, want ook die zijn zo weg.
pi_149059386
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:52 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Kamperen is heel chill, aangezien je op een echt camping staat, heb je best wat ruimte en zijn er ook echte wc's en douches. En je zit recht aan de duinen, dus 's ochtends wakker worden met een duik in de zee is ook zo gedaan. Als je in ieder geval gaat kamperen op Stortemelk, want er is nog een camping, die verder weg is (dan moet je wel een fiets ofzo hebben). Volgens mij is die laatste meer een natuurcamping. En tijdig een campingplek boeken is wel aangeraden, want ook die zijn zo weg.
Tof. Dus bij de campingverkoop ook gelijk erbovenop zitten? :P Fietsen hebben we al gereserveerd.
pi_149059460
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:59 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Tof. Dus bij de campingverkoop ook gelijk erbovenop zitten? :P Fietsen hebben we al gereserveerd.
Dat zou ik wel doen, alhoewel ik twee jaar terug maanden na de uitverkoop van de camping er een mailtje naartoe stuurde en toen hadden ze nog wel een plaatsje voor ons. En fietsen zijn wel fijn bij dit festival. En ook om gewoon een rondje over Vlieland te fietsen O+
pi_152213033
Eerste namen voor dit jaar:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator zaterdag 2 mei 2015 @ 19:00:24 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152213532
Wat een namen :D Elk jaar weer balen dat ik er niet bij ben.
pi_152213702
Toen ik de TT las dacht ik meteen hieraan:

Een van de betere musici.
Tom Petty O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')