Echt fantastische lineup. Zeker vergeleken met die (relatief) slechte lineup vorig jaar en dat jaar daarvoor. Jammer dat ik niet ga dit jaar.quote:
Zeker. Vriend van me stond vorig jaar op 135 en hij kon ook 2 kaarten kopen. Ik sta op 38 dit jaar. Vorig jaar stond ik op nummer 1quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:33 schreef TUFKAL het volgende:
Plaats 133 op de wachtlijst. Wat zegt dat? Is dat kansrijk?
quote:Muziek: Savages // Sophia // Jake Isaac // De Staat // Torres // Jacco Gardner // Gabriel Rios // Ewert and the Two Dragons // Kevin Morby // Con Brio // Dorian Concept Trio // PAUW // TaxiWars // Maarten Vos // WAND // Dazzled Sticks // Los Pirañas // Hunee & Antal // Jaap Boots speelt Donderweg
Kunst: Artificial Garden // Natural Phenomena // OPEN
Kinderkunst: Vlielab, Vieze Vingers, Magische Beestjes, Borduur Scouting.
quote:Oscar and the Wolf, snelst groeiende act van het moment, gaat het Sportveld afsluiten op de zondagmiddag. Uit Texas komt de 25-jarige Leon Bridges, dé soul man van 2015. Fresku keert terug naar Vlieland met zijn derde album Nooit Meer Terug en The Gospel Sessions brengen een eerbetoon aan de gospelmuziek. Waar anders dan in de kerk?
In de categorie 'grote beloftes uit London': het triphoptrio HÆLOS en de melancholsiche popliedjes met baritonstem van Oscar.
Verder ook: de prachtige ballades van Canadese songwriter Andy Shauf en de elektronische R&B van Elias, de piepjonge Zweed met wereldstem.
Nog meer goeie bands van eigen bodem: indieblues van het Amsterdamse trio MY BABY, de garagepopsongs met psychrock van The Afterveins en Bewilder, de nieuwe band van GEM-frontman Maurits Westerik.
Je hebt oplaadpunten op het sportveld. Wel je eigen lader meenemen geloof ik. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je telefoon met lader in een toiletgebouw of in de Bolder (wel een beetje druk) hangen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:36 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik ben helemaal niet van 24h een mobiel hebben en gebruiken op een festival, maar door omstandigheden wil ik wel bereikbaar zijn op ITGWO. Hoe zit het met opladen tijdens dit festival? Kan dat ergens?
als je van je foon af wil zou ik dat doenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Je hebt oplaadpunten op het sportveld. Wel je eigen lader meenemen geloof ik. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je telefoon met lader in een toiletgebouw of in de Bolder (wel een beetje druk) hangen.
ja met risicioquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Je hebt oplaadpunten op het sportveld. Wel je eigen lader meenemen geloof ik. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je telefoon met lader in een toiletgebouw of in de Bolder (wel een beetje druk) hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef sacha het volgende:
Woon je op t eiland? Wat vinden de locals van het festival?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk idee jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:07 schreef Norrage het volgende:
Op sportveld heb je doorgaans oplaadpunten (lees: vogelhuisjes). Je betaalt 1 muntje en dan mag e anderhalf uur opladen. Er zit een slot op etc, dus veilig. Je moet wel je eigen oplader meenemen
Heel leuk gedaan.
ssssst!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Woon je op t eiland? Wat vinden de locals van het festival?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef sacha het volgende:
Deal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.omropfryslan.n(...)t-bus-naar-harlingenquote:Bezoekers ITGWO-festival Vlieland met bus naar Harlingen
18 augustus, 2015 - 15:12 0Lês Frysk berjocht
De zesduizend bezoekers van festival Into The Great Wide Open op Vlieland moeten op 5 en 6 september tussen Leeuwarden en de haven van Harlingen met de bus reizen in plaats van met de trein. Er wordt dan gewerkt op het spoor tussen Leeuwarden en Harlingen. Nienke Bodeweges van festival-organisatie zegt dat het beter is om het werk te verplaatsen.
Zoveel mensen met de bus vervoeren is volgens Into the Great Wide Open bijna niet te doen. Volgens Bodeweges was de organisatie niet geïnformeerd over de werkzaamheden aan het spoor.
Vervoersbedrijf Arriva laat weten dat bezoekers van Into the Great Wide Open-festival op Vlieland niet bang hoeven te zijn voor problemen met het vervoer tussen Leeuwarden en de haven van Harlingen. Volgens Arriva wordt goed rekening gehouden met bezoekers van het festival. Er zijn extra bussen beschikbaar en in bussen die op de boot aansluiten kunnen ook fietsen worden meegenomen.
Bovendien komt iedereen op donderdag/vrijdag, en gaan er veel op maandag weg. Wanneer er geen werkzaamheden zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.n(...)t-bus-naar-harlingen
Net alsof alle bezoekers met de trein komen...
Het zal een aanzienlijk deel zijn, maar zeker niet iedereen.
Jezus wat dom!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.n(...)t-bus-naar-harlingen
waar moet ik dan wél heen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Geen Patrick Watson, Jack Garrat en Curtis Harding.
zZz, de Staat, Oscar & the Wolf, Jacco Gardner, Roosbeef, Alamo race track.quote:
naar ITGWOquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zZz, de Staat, Oscar & the Wolf, Jacco Gardner, Roosbeef, Alamo race track.
Waar moet ik heen op Vlieland?
quote:
Waarom zou dit eigenlijk een discussie zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Even een vraagje willen jullie met dit topic naar FES of past MUZ beter in jullie optiek?
Zuur...quote:Op woensdag 2 september 2015 11:11 schreef TUFKAL het volgende:
Vooral in het Waddengebied kan de wind op vrijdag aantrekken tot windkracht 7, want het lagedrukgebied ligt dicht bij ons.
Omdat het topic al een paar jaar in MUZ loopt soms vinden mensen het fijn om daar te blijven, dus daarom heb ik het even gevraagd, wel zo netjes toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou dit eigenlijk een discussie zijn?
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:24 schreef Felixa het volgende:
Ingecheckt in het Loods Hotel. Beetje zon, beetje regen. Komt vast allemaal goed dit weekend. 😃
gewoon tentje pakken zoals ik nu.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:24 schreef Felixa het volgende:
Ingecheckt in het Loods Hotel. Beetje zon, beetje regen. Komt vast allemaal goed dit weekend. 😃
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |