Nee, maar oprecht. De oude site deed precies wat hij moest doen, deze heeft zijn functie compleet verloren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:14 schreef On het volgende:
[..]
Gegeven paard niet in de bek kijken he.
Ja, een campingplek zien te krijgen was lastiger dan het kaartje zelf vorig jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef Norrage het volgende:
Ze gaan nu wel de camping koppelen aan je kaartje, dat is tenminste een vooruitgang.
Yep, ik ook. Dat is wss het teken dat je er niet meer doorheen gaat komenquote:
het zou toch eens tijd worden dat dit soort bedrijven verboden worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:03 schreef Norrage het volgende:
Je kan ze hier al kopen
http://www.budgetticket.nl/into-the-great-wide-open-tickets
Ja..Niet vreemd. Vorig jaar ook met een run van 5000 kaartjes voor 40000 requests ofzo....ITGWO hun goed recht om niet het festival te blijven vergroten..quote:
Ik had even niet voorzien dat het droevig bedoelde gezichtje een boos gezichtje zou wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja..Niet vreemd. Vorig jaar ook met een run van 5000 kaartjes voor 40000 requests ofzo....ITGWO hun goed recht om niet het festival te blijven vergroten..
Maar het blijft oneindig zuur....
Tsja het is een loterij...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Mijn hele twitter timeline staat vol met mensen die achter het net hebben gevist. Mijn vriendin logde via twee browsers in om 2 seconden na tien uur en was ook al te laat.
Hoe kan je stortemelk geregeld hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef TearSong het volgende:
Kaarten, stortemelk en doeksen geregeld. Volgend mij komt dat wel goed met GWO dit jaar ;-)
Paar weken terug geboekt...do t/m zondag.quote:Hoe kan je stortemelk geregeld hebben?
Echt zonde dat het weer zo gaat en dat dat niet te controleren is, geldt trouwens voor veel festivals en concerten dat het zo gaat. Ook bot gevangen en ik vind het super dat ze het zo klein houden, kan ook echt niet groter op Vlie maar het is wel ontzettend balen..ik ga me wel weer aan youtubefilmpjes verlekkeren en volgend jaar bij iemand met een megasnelle computer zitten proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:03 schreef Norrage het volgende:
Je kan ze hier al kopen
http://www.budgetticket.nl/into-the-great-wide-open-tickets
Dan houd ik me daar nog even aan vastquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar waren er trouwens een groot aantal mensen om mij heen die geen kaartjes konden krijgen. Maar die echt heel heel graag wilden. En het was ze allemaal uiteindelijk (zelfs een week van tevoren) nog makkelijk gelukt kaartjes te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |