abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116437562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Haunter het volgende:
Yes. Ik heb er weer zin in O+ Uiteindelijk sta ik toch weer op Lange Paal, omdat we geen 2 tentjes, ongeacht de grootte, in plaats van 1 (grote) tent mochten meenemen op Stortemelk. Ook geen ramp, want fietsen is relaxt 's avonds over het eiland :)
umm.....kan dat niet? :? wij hebben voor 4 personen en ik ging er vanuit dat je dat gewoon zelf mocht invullen wat je dan op Stortemelk neerzet? Wij nemen 2 tenten mee :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 5 september 2012 @ 21:45:04 #126
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_116437850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

umm.....kan dat niet? :? wij hebben voor 4 personen en ik ging er vanuit dat je dat gewoon zelf mocht invullen wat je dan op Stortemelk neerzet? Wij nemen 2 tenten mee :/
Daar deden ze echt heel erg zeikerig over. Dus een grote familietent mag wel, en 2 kleine Quechua tentjes mogen niet. Je krijgt namelijk een label voor aan je tent als ik het goed heb. :)

Daarnaast staat de rest van de groep vrienden ook op Lange Paal en is het mij vorig jaar ook wel goeed bevallen daar.
pi_116438030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Haunter het volgende:

[..]

Daar deden ze echt heel erg zeikerig over. Dus een grote familietent mag wel, en 2 kleine Quechua tentjes mogen niet. Je krijgt namelijk een label voor aan je tent als ik het goed heb. :)

Daarnaast staat de rest van de groep vrienden ook op Lange Paal en is het mij vorig jaar ook wel goeed bevallen daar.
Hmm, even last-minute stress hier. Ga eens twitter-contact met ze opnemen :P Ik zie nu dat wij inderdaad op voor 1 tent hebben gereserveerd op het formulier...maar wel voor 4 personen. We hebben echt 2 kleine koepeltentjes....ik wist niet eens dat we voor 1 tent hadden, kon je dat uberhaupt aangeven bij de betaling?

En tsja, Lange Paal was ook wel goed geweest. Lekker rustig misschien ook gewoon, maar toen hadden we al betaald voor onze 4 persoons stortemelk plaats na 50 uur in de wacht gestaan te hebben op die site toen _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 5 september 2012 @ 21:51:53 #128
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_116438256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hmm, even last-minute stress hier. Ga eens twitter-contact met ze opnemen :P Ik zie nu dat wij inderdaad op voor 1 tent hebben gereserveerd op het formulier...maar wel voor 4 personen. We hebben echt 2 kleine koepeltentjes....ik wist niet eens dat we voor 1 tent hadden, kon je dat uberhaupt aangeven bij de betaling?

En tsja, Lange Paal was ook wel goed geweest. Lekker rustig misschien ook gewoon, maar toen hadden we al betaald voor onze 4 persoons stortemelk plaats na 50 uur in de wacht gestaan te hebben op die site toen _O-
Ik had met toeval een boeking gedaan. Nouja, ik was de hele dag aan het refreshen. Niet gelukt, wel een paar keer formulier ingevuld maar steeds werd ik teruggekicked. Helemaal geprikkeld toch maar na een middag besloten om niet verder te proberen en mij er bij neer te leggen dat ik "maar" op Lange paal sta. Vervolgens kreeg ik een week later een brief (!) met de bevestiging van een plek voor 2 personen. Maar alsnog ervoor gekozen om bij de rest van de vrienden te gaan staan.
pi_116438652
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik had met toeval een boeking gedaan. Nouja, ik was de hele dag aan het refreshen. Niet gelukt, wel een paar keer formulier ingevuld maar steeds werd ik teruggekicked. Helemaal geprikkeld toch maar na een middag besloten om niet verder te proberen en mij er bij neer te leggen dat ik "maar" op Lange paal sta. Vervolgens kreeg ik een week later een brief (!) met de bevestiging van een plek voor 2 personen. Maar alsnog ervoor gekozen om bij de rest van de vrienden te gaan staan.
Ja wat een gezeik was dat zeg....Het kwam er bij mij toen ook ineens doorheen, prima....maar ik was op zich zo blij/tevreden dat ik er niet meer echt naar gekeken had...hoe raar is dat je geen 2 tenten zou mogen neerzetten....hopelijk gaat dat niet teveel discussie opleveren morgen zeg....
pi_116456361
Net gebeld en het is echt niet mogelijk 2 tenten neer te zetten.....wij gaan ook maar naar Lange Paal dan. Straks even 4 uur lang de tijd met elkaar te overleggen wat we doen :) Maar kregen jullie je geld terug dan?
  FOK!fotograaf donderdag 6 september 2012 @ 19:48:19 #131
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116471983
Nog Fok!ers met een plekkie over? Mijne gaat onverhoopt toch niet door :(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_116589402
Zijn er al meer mensen terug? Ik vond het echt fantastisch! De locaties waren zo mooi. het was zo gaaf om door het bos te lopen langs die vage kunstwerken, niet precies wetend waar het pad liep, terwijl je gewoon op het geluid van één of andere fantastische band af ging. En de vuurboetsduin vond ik ook al zo'n mooie locatie :) Ik heb echte en geweldig weekend gehad!
  FOK!fotograaf maandag 10 september 2012 @ 00:58:35 #133
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116590440
Ben ook weer thuis en heb ontzettend genoten.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_116597903
Zo dat was vet!!!!!! :D
pi_116598724
Dat Vuurboetspodium, godverdomme wat is dat mooi _O_ En het bos ook zeer fijn, maar daar stond toch steeds van die saaie muziek op Ben Caplan na ;( Maar wat een festival. ik heb nog nooit zoveel hoogtepunten gehad bij een festival. 6 acts sprongen er voor mij echt bovenuit, normaal zijn dat er 2...en bovendien was alles wat ik gezien heb gewoon echt goed :)

Maar highlights: Alt-J, Django Django, Spinvis toch gewoon weer, Adrian Younge _O_, Balthazar (al 5 keer gezien maar echt tig keer beter dan de vorige keren :o) en met stip...godverdomme wat was dat goed....Gregory Porter! :)
  maandag 10 september 2012 @ 13:39:45 #136
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_116599520
Reggie Watts was mijn grote hoogtepunt! Geweldig. Het nieuwe duinpodium was een dikke aanwinst ook. Daardoor was het gehele festival merkbaar wel wat drukker.
pi_116599779
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:39 schreef Haunter het volgende:
Reggie Watts was mijn grote hoogtepunt! Geweldig. Het nieuwe duinpodium was een dikke aanwinst ook. Daardoor was het gehele festival merkbaar wel wat drukker.
Alleen het einde gezien van Reggie, maar dat vond ik maar saai. Wilde eerst wel het hele concert zijn en ik weet zeker dat het geheel ervan en zeker wat meer vooraan, zeker heel vet moet zijn geweest :D

En wat is Anne Soldaat verschrikkelijk saai zeg. Perfect gespeeld allemaal, maar zó ongelooflijk gelikt...vond het helemaal niks. snap de hype ook totaal niet nu. Maar goed, ik heb hier al genoeg aandacht aan gegevne in het indie topic...dacht alleen dat het live misschien beter was...
pi_116609974
Mijn hoogtepunten:

Willis Earl Beal, Savages, The Deep Dark Woods, Tiny Ruins, Perfume Genius (in het kerkje _O_ ). Vincent McMorrow vond ik ook erg tof.
pi_116610746
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef On het volgende:
Mijn hoogtepunten:

Willis Earl Beal, Savages, The Deep Dark Woods, Tiny Ruins, Perfume Genius (in het kerkje _O_ ). Vincent McMorrow vond ik ook erg tof.
Ja had Willis willen zien ;( Maar Django Django moesten we wel ff een beetje op tijd zijn natuurlijk! Dat was ook heel goed trouwens, maar het begon heel slecht en toen het pas echt op dreef was was het alweer afgelopen :(
  FOK!fotograaf maandag 10 september 2012 @ 20:03:53 #140
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116615229
Ik vond o.a. Adrian Younge ontzettend tof. En Alt-J met zijn zonnebrillen, geweldig! _O_ Nog meer mensen die in het bos erbij waren vrijdagavond dat de stroom uitviel? En ze gingen gewoon door en de hele kuil was muisstil. O+
The summer is magic!

pi_116615897
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik vond o.a. Adrian Younge ontzettend tof. En Alt-J met zijn zonnebrillen, geweldig! _O_ Nog meer mensen die in het bos erbij waren vrijdagavond dat de stroom uitviel? En ze gingen gewoon door en de hele kuil was muisstil. O+
nu is het pas muisstil op het eiland :)
...
  FOK!fotograaf maandag 10 september 2012 @ 20:23:10 #142
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116616477
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef sacha het volgende:

[..]

nu is het pas muisstil op het eiland :)
Dat sowieso, maar het publiek in het bos was muisstil, de artiest kon, met iewat verheven stem, zijn verhaal vervolgen.
The summer is magic!

pi_116617219
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja had Willis willen zien ;( Maar Django Django moesten we wel ff een beetje op tijd zijn natuurlijk! Dat was ook heel goed trouwens, maar het begon heel slecht en toen het pas echt op dreef was was het alweer afgelopen :(
Ja hun pieknummers kwamen pas op het einde. Default enzo. Willis was heel speciaal vond ik persoonlijk. Erg doordringend.
pi_116617255
Nog mensen die Perfume Genius hebben gezien? Je moest ingeloot worden. Het was wel erg mooi in zo'n klein dorps kerkje. Jammer dat het dik een uur te laat begon.
pi_116617512
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef On het volgende:
Nog mensen die Perfume Genius hebben gezien? Je moest ingeloot worden. Het was wel erg mooi in zo'n klein dorps kerkje. Jammer dat het dik een uur te laat begon.
Ik was niet ingeloot, maar mijn vriendinnen die het wel waren vonden het verschrikkelijk :P Had het zelf wel willen zien, maar blij van niet ook gezien dat wachten....al zat er daar in het schema van zondag niet heel veel goeds...alhoewel ik de 3voor12 opname van Dio net gekeken heb en wel erg geniaal vond, jammer dat ik daar niet bij was. Ik zat in het bos bij 2 hele saaie singer-sonwriters...vooral Leftwich was bedroevend slecht
pi_116618583
Leftwitch heb ik gemist omdat Perfume Genius uitliep. Maar dat scheen inderdaad bedroevend simpel te zijn. Perfume Genius was wel heel mooi, maar de liedjes kunnen nog wel wat beter en er hing een beetje een 'kijk ons eens geforceerd van mooie muziek genieten in een dorps kerkje'-sfeer. Maar je mag mij zuur noemen hoor. ;)
  maandag 10 september 2012 @ 23:10:06 #147
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_116627154
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik was niet ingeloot, maar mijn vriendinnen die het wel waren vonden het verschrikkelijk :P
Veel mensen hebben zich volgens mij maar gewoon ingeschreven omdat het kon, terwijl je normaal gesproken de echte liefhebbers zou trekken. Daarvan heeft nu een groot gedeelte het moeten missen. Een rare actie die loting. Ik heb 2 jaar terug El Pino gezien in de kerk en hoewel je inderdaad even in de rij moet staan, heb je dat er als liefhebber graag voor over.

Het was hoe dan ook weer geweldig dit jaar. Gregory Porter was wel mijn hoogtepunt, maar ook Ben Caplan was geweldig. Reggie Watts was een verrassende keuze voor het festival, maar het pakte goed uit op het mooie Vuurboets podium.
Deep Dark Woods was mijn tegenvaller van het festival. Ik vind de cd heel tof, maar ik miste de dynamiek van de cd. En die zanger zat nogal in mijn allergie-zone met zijn vervelende houding.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_116628327
Ik vond Deep Dark Woods wel erg goed eigenlijk, maar vooral omdat de band nogal boven zichzelf uitsteeg in de naar buiten-setting. Dat had ik overigens met wel meer artiesten.

Bij de meeste festivals heb je al snel het idee dat een artiest met de bus aankomt achter het podium, even ingefluisterd krijgt waar hij nu gaat spelen en dan zijn set afwerkt. ITGWO had een veel persoonlijker gevoel. Je zag overal artiesten rustig rondlopen en je merkte dat zij het ook echt bijzonder vonden om op deze locaties te spelen. Zo worden die artiesten een beetje 'ambassadeur' van zo'n festival. Kijk maar naar Erland Oye, die liep gewoon rustig rond (overigens troffen collega's van mij hem vorig jaar dronken voor zijn hotelkamer aan :P). Die gasten van Franz Ferdinand stonden vooraan bij Rats on Rafts en niemand die ze lastig viel. Speelde zelfs een nummertje mee op vrijdag. James Vincent McMorrow is ook een mooi voorbeeld. Hij claimde dat hij 'zichzelf had teruggevonden' toen hij er vorig jaar speelde en hij was dit optreden ook duidelijk een beetje geëmotioneerd en zenuwachtig.
pi_116641508
Het ITGWO hoogtepunt voor mij was precies dít nummer:

Deep Dark Woods wilden we wel zien, maar het enige vervelende van het festival was dat de buitenpodia toch net wat te ver weg waren en dat de programma's toch wel heel erg nauw op elkaar aansloten. Wij wilden én Franz zien én Spinvis zien een beetje vooraan, en het sloot op de seconde aan met Deep Dark Woods....en 10 minuten lopen, tsja.... :(
  FOK!fotograaf dinsdag 11 september 2012 @ 14:37:35 #150
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116643036
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef On het volgende:
Bij de meeste festivals heb je al snel het idee dat een artiest met de bus aankomt achter het podium, even ingefluisterd krijgt waar hij nu gaat spelen en dan zijn set afwerkt. ITGWO had een veel persoonlijker gevoel. Je zag overal artiesten rustig rondlopen en je merkte dat zij het ook echt bijzonder vonden om op deze locaties te spelen. Zo worden die artiesten een beetje 'ambassadeur' van zo'n festival. Kijk maar naar Erland Oye, die liep gewoon rustig rond (overigens troffen collega's van mij hem vorig jaar dronken voor zijn hotelkamer aan :P). Die gasten van Franz Ferdinand stonden vooraan bij Rats on Rafts en niemand die ze lastig viel. Speelde zelfs een nummertje mee op vrijdag. James Vincent McMorrow is ook een mooi voorbeeld. Hij claimde dat hij 'zichzelf had teruggevonden' toen hij er vorig jaar speelde en hij was dit optreden ook duidelijk een beetje geëmotioneerd en zenuwachtig.
Ik heb na het optreden nog een tijd met de mannen van Adrian Younge staan praten en die ben ik later nog een paar maal tegen gekomen, her en der op het terrein. Dus ja, ik herken je verhaal wel, al herken ik niet zoveel artiesten.
The summer is magic!

pi_116695966
Ik heb dit festival pas dit jaar ontdekt, ga er alles aan doen om kaarten te krijgen volgend jaar. Mooi om al die verhalen te lezen schitterende foto's op hun site.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 september 2012 @ 22:32:41 #152
300347 MrManuel
pi_116761871
Voor diegene die nog twijfelen over vorig jaar, of dit jaar hebben gemist.
We hebben een mooie reportage online staan!

Foto's: Into The Great Wide Open 2012

[ Bericht 9% gewijzigd door MrManuel op 13-09-2012 23:14:19 ]
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_116763225
Hier kun je alle 3voor12 sessies zien btw.
  vrijdag 14 september 2012 @ 00:03:38 #154
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_116765997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef On het volgende:
Hier kun je alle 3voor12 sessies zien btw.
3voor12 heeft echt ongelooflijke kut site. Alles is traag, instabiel en de video's zijn alleen met een crappy systeem op postzegelformaat of uitgerekt fullscreen te kijken. Damn.
pi_116767270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef Haunter het volgende:

[..]

3voor12 heeft echt ongelooflijke kut site. Alles is traag, instabiel en de video's zijn alleen met een crappy systeem op postzegelformaat of uitgerekt fullscreen te kijken. Damn.
Gegeven paard niet in de bek kijken he. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')