umm.....kan dat niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Haunter het volgende:
Yes. Ik heb er weer zin inUiteindelijk sta ik toch weer op Lange Paal, omdat we geen 2 tentjes, ongeacht de grootte, in plaats van 1 (grote) tent mochten meenemen op Stortemelk. Ook geen ramp, want fietsen is relaxt 's avonds over het eiland
Daar deden ze echt heel erg zeikerig over. Dus een grote familietent mag wel, en 2 kleine Quechua tentjes mogen niet. Je krijgt namelijk een label voor aan je tent als ik het goed heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
umm.....kan dat niet?wij hebben voor 4 personen en ik ging er vanuit dat je dat gewoon zelf mocht invullen wat je dan op Stortemelk neerzet? Wij nemen 2 tenten mee :/
Hmm, even last-minute stress hier. Ga eens twitter-contact met ze opnemenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Daar deden ze echt heel erg zeikerig over. Dus een grote familietent mag wel, en 2 kleine Quechua tentjes mogen niet. Je krijgt namelijk een label voor aan je tent als ik het goed heb.![]()
Daarnaast staat de rest van de groep vrienden ook op Lange Paal en is het mij vorig jaar ook wel goeed bevallen daar.
Ik had met toeval een boeking gedaan. Nouja, ik was de hele dag aan het refreshen. Niet gelukt, wel een paar keer formulier ingevuld maar steeds werd ik teruggekicked. Helemaal geprikkeld toch maar na een middag besloten om niet verder te proberen en mij er bij neer te leggen dat ik "maar" op Lange paal sta. Vervolgens kreeg ik een week later een brief (!) met de bevestiging van een plek voor 2 personen. Maar alsnog ervoor gekozen om bij de rest van de vrienden te gaan staan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, even last-minute stress hier. Ga eens twitter-contact met ze opnemenIk zie nu dat wij inderdaad op voor 1 tent hebben gereserveerd op het formulier...maar wel voor 4 personen. We hebben echt 2 kleine koepeltentjes....ik wist niet eens dat we voor 1 tent hadden, kon je dat uberhaupt aangeven bij de betaling?
En tsja, Lange Paal was ook wel goed geweest. Lekker rustig misschien ook gewoon, maar toen hadden we al betaald voor onze 4 persoons stortemelk plaats na 50 uur in de wacht gestaan te hebben op die site toen
Ja wat een gezeik was dat zeg....Het kwam er bij mij toen ook ineens doorheen, prima....maar ik was op zich zo blij/tevreden dat ik er niet meer echt naar gekeken had...hoe raar is dat je geen 2 tenten zou mogen neerzetten....hopelijk gaat dat niet teveel discussie opleveren morgen zeg....quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik had met toeval een boeking gedaan. Nouja, ik was de hele dag aan het refreshen. Niet gelukt, wel een paar keer formulier ingevuld maar steeds werd ik teruggekicked. Helemaal geprikkeld toch maar na een middag besloten om niet verder te proberen en mij er bij neer te leggen dat ik "maar" op Lange paal sta. Vervolgens kreeg ik een week later een brief (!) met de bevestiging van een plek voor 2 personen. Maar alsnog ervoor gekozen om bij de rest van de vrienden te gaan staan.
Alleen het einde gezien van Reggie, maar dat vond ik maar saai. Wilde eerst wel het hele concert zijn en ik weet zeker dat het geheel ervan en zeker wat meer vooraan, zeker heel vet moet zijn geweestquote:Op maandag 10 september 2012 13:39 schreef Haunter het volgende:
Reggie Watts was mijn grote hoogtepunt! Geweldig. Het nieuwe duinpodium was een dikke aanwinst ook. Daardoor was het gehele festival merkbaar wel wat drukker.
Ja had Willis willen zienquote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef On het volgende:
Mijn hoogtepunten:
Willis Earl Beal, Savages, The Deep Dark Woods, Tiny Ruins, Perfume Genius (in het kerkje). Vincent McMorrow vond ik ook erg tof.
nu is het pas muisstil op het eilandquote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik vond o.a. Adrian Younge ontzettend tof. En Alt-J met zijn zonnebrillen, geweldig!Nog meer mensen die in het bos erbij waren vrijdagavond dat de stroom uitviel? En ze gingen gewoon door en de hele kuil was muisstil.
Dat sowieso, maar het publiek in het bos was muisstil, de artiest kon, met iewat verheven stem, zijn verhaal vervolgen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nu is het pas muisstil op het eiland
Ja hun pieknummers kwamen pas op het einde. Default enzo. Willis was heel speciaal vond ik persoonlijk. Erg doordringend.quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja had Willis willen zienMaar Django Django moesten we wel ff een beetje op tijd zijn natuurlijk! Dat was ook heel goed trouwens, maar het begon heel slecht en toen het pas echt op dreef was was het alweer afgelopen
Ik was niet ingeloot, maar mijn vriendinnen die het wel waren vonden het verschrikkelijkquote:Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef On het volgende:
Nog mensen die Perfume Genius hebben gezien? Je moest ingeloot worden. Het was wel erg mooi in zo'n klein dorps kerkje. Jammer dat het dik een uur te laat begon.
Veel mensen hebben zich volgens mij maar gewoon ingeschreven omdat het kon, terwijl je normaal gesproken de echte liefhebbers zou trekken. Daarvan heeft nu een groot gedeelte het moeten missen. Een rare actie die loting. Ik heb 2 jaar terug El Pino gezien in de kerk en hoewel je inderdaad even in de rij moet staan, heb je dat er als liefhebber graag voor over.quote:Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik was niet ingeloot, maar mijn vriendinnen die het wel waren vonden het verschrikkelijk![]()
Ik heb na het optreden nog een tijd met de mannen van Adrian Younge staan praten en die ben ik later nog een paar maal tegen gekomen, her en der op het terrein. Dus ja, ik herken je verhaal wel, al herken ik niet zoveel artiesten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef On het volgende:
Bij de meeste festivals heb je al snel het idee dat een artiest met de bus aankomt achter het podium, even ingefluisterd krijgt waar hij nu gaat spelen en dan zijn set afwerkt. ITGWO had een veel persoonlijker gevoel. Je zag overal artiesten rustig rondlopen en je merkte dat zij het ook echt bijzonder vonden om op deze locaties te spelen. Zo worden die artiesten een beetje 'ambassadeur' van zo'n festival. Kijk maar naar Erland Oye, die liep gewoon rustig rond (overigens troffen collega's van mij hem vorig jaar dronken voor zijn hotelkamer aan). Die gasten van Franz Ferdinand stonden vooraan bij Rats on Rafts en niemand die ze lastig viel. Speelde zelfs een nummertje mee op vrijdag. James Vincent McMorrow is ook een mooi voorbeeld. Hij claimde dat hij 'zichzelf had teruggevonden' toen hij er vorig jaar speelde en hij was dit optreden ook duidelijk een beetje geëmotioneerd en zenuwachtig.
3voor12 heeft echt ongelooflijke kut site. Alles is traag, instabiel en de video's zijn alleen met een crappy systeem op postzegelformaat of uitgerekt fullscreen te kijken. Damn.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef On het volgende:
Hier kun je alle 3voor12 sessies zien btw.
Gegeven paard niet in de bek kijken he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
3voor12 heeft echt ongelooflijke kut site. Alles is traag, instabiel en de video's zijn alleen met een crappy systeem op postzegelformaat of uitgerekt fullscreen te kijken. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |