Haha goed bezig. Met de camping trouwens gelukt hier maar poe wat een faalsitequote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Uit onverwachte hoek toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen! Dus ik ben er ook weer bij
En hotel had ik gelukkig al eerder gereserveerd.
Hoe, wat en welk veld? Ik zie nog steeds vooral rode vlakken. De hele dag al bezig geweest ongeveerquote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha goed bezig. Met de camping trouwens gelukt hier maar poe wat een faalsite
Het is me uurtje geleden nog gelukt. Ik heb bij extra plaatsen gezocht en als je dan 1voor1 al die groepen afgaat zit er altijd wel iets groens tussen. Dan heb je nog het probleem van niet dikgedrukte dingen maar dat kwam uiteindelijk ook goedquote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe, wat en welk veld? Ik zie nog steeds vooral rode vlakken. De hele dag al bezig geweest ongeveer
Hoe kwam dat goed? Overal is er een rood vlak die het onderbreekt. Dit alles terwijl ik vanmiddag 2 keer alles in heb moeten vullen, en toen niet doorgevoerd isquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is me uurtje geleden nog gelukt. Ik heb bij extra plaatsen gezocht en als je dan 1voor1 al die groepen afgaat zit er altijd wel iets groens tussen. Dan heb je nog het probleem van niet dikgedrukte dingen maar dat kwam uiteindelijk ook goedsucces
Maar is er een kans dat zo'n rood vlak opeens groen wordt? Zodat ik maandag kan vertrekken ipv vrijdag.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Norrage het volgende:
Door een paar keer te proberen...maar het is kut ja. Maar je hebt 2x in kunnen vullen? Hmmm.
Ja, rode vlakken worden random steeds groen...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar is er een kans dat zo'n rood vlak opeens groen wordt? Zodat ik maandag kan vertrekken ipv vrijdag.
quote:
Ik heb me maar meer frustratie en moeite bespaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |