Heel misschien heb ik een kaartje te koop, ik zal je op de hoogte houden.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef eefje801 het volgende:
Ontdek dit nu pas, had echt graag heengewild, Kings of Convenience FTW?? omg.. nou ja, volgend jaar beter en iedereen veel plezier op mijn favoriete eiland
Wat suf nou, dat ik niet even heb terug gekeken hier. Was het leuk trouwens?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Heel misschien heb ik een kaartje te koop, ik zal je op de hoogte houden.
Qua sfeer, locatie en gevoel vind ik dit wel het mooiste festival waar ik geweest benquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit leek me een leuk festival maar als ik de namen van de afgelopen jaren zo zie en dan nu franz ferdinand, neuh not so much.
Hmm, ik vind het bij vlagen betere namen hebben (ok smaak) dan lowlands en pinkpop bij elkaar. Maar ik ben dan ook niet van de extreem grote namen qua concerten, en ook niet van te grote festivals. Daarom is dit (hopelijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit leek me een leuk festival maar als ik de namen van de afgelopen jaren zo zie en dan nu franz ferdinand, neuh not so much.
Ik ben ook niet van de grote namen maar iets meer stevig of experimenteel georiėnteerd, ik hou niet zo van die wehige liedjes liedjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het bij vlagen betere namen hebben (ok smaak) dan lowlands en pinkpop bij elkaar. Maar ik ben dan ook niet van de extreem grote namen qua concerten, en ook niet van te grote festivals. Daarom is dit (hopelijk) perfect voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |