abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68975531
Overigens mogen de polls wel wat duidelijker, ze zijn vaak onduidelijk vanwege het feit dat ze geformuleerd moeten worden in 3 woorden ofzo. Misschien kan daar iets op gevonden worden. Bij veel stemopties weet je nooit waat je nou precies voor stemt.

Het kan best zijn dat bij de Wildcard poll veel mensen denken dat er dan gewoon een nieuw persoon in mag, iemand die nu kijker is, en niet per se een ex-overlever
pi_68975574
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je vergist je schromelijk, ik ga niet allemaal grafiekjes plaatsen, maar Jeroen wordt (is nu al) de financiële klapper van het programma in deze week. Er komen ook honderden plus stemmen binnen.
Er hoeven niet veel grafiekjes te komen. Alleen de komende grafiek na de exit en die van vorige week kunnen het feitelijk maken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:01:28 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68975752
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Niet alle polls zijn even redelijk, dit verzoek vonden wij wél okee. Vlak na de exit van Bobby werd dit al gevraagd, maar dat vonden we te vroeg in het spel. Boevendien staat er een clausule in het contract dat er eventueel een extra speler in kan komen. Tenzij de kijker anders beslist...

En dat laatste is natuurlijk onzin. Er stemmen minder mensen omdat jij hebt verkondigd er duizenden euro´s tegen aan te gooien om Jeroen weg te krijgen. Bedankt nog, daarvoor.
heb je al eens gekeken hoeveel geld er al van me in zit?
en tel dan die sponsoring ook even mee.
beetje lullige opmerking, vind je ook niet? ik doe afaik niets dat tegen de regels is. Ik stem en dat mag volgens mij en hoe meer ik stem hoe beter het voor jullie is. Waarschijnlijk ben ik een van je beste klanten
Verder geef je met deze poll aan dat hoeveel je ook stemt je altijd de kans loopt dat je stemmen gewoon worden weggegooid. Wat is dan in godsnaam het nut nog om te stemmen?

Ben je als streamer je geld aan het uitgeven om die ene irritante bewoner waar je je aan ergert eruit te gooien, komt er 800 euro later een poll waardoor-ie alsnog mag blijven. Maar dan ben IK degene die het aantal stemmen onderuit haalt?
Wake up.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:

Proef ik hier dan met die wildcardpoll toch niet een reaktie op het laatste? Hij is vies. ;-)
tja, zeg dan gewoon eerlijk dat het daarom gaat. Nee, gaan ze een heel verhaal en een heel construct bedenken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:09:12 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976021
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Er hoeven niet veel grafiekjes te komen. Alleen de komende grafiek na de exit en die van vorige week kunnen het feitelijk maken.
waarbij de stemmen dit keer op 5 dagen gebaseerd zijn en vorige week op 7 dagen gebaseerd waren.
pi_68976082
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Danny het volgende:

[..]

waarbij de stemmen dit keer op 5 dagen gebaseerd zijn en vorige week op 7 dagen gebaseerd waren.
true, dan zijn ze niet te vergelijken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:12:15 #206
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976134
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

true, dan zijn ze niet te vergelijken.
maar bart kan de geponeerde stelling vast en zeker onderbouwen met harde cijfers.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:12:41 #207
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_68976147
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Danny het volgende:

[..]

heb je al eens gekeken hoeveel geld er al van me in zit?
en tel dan die sponsoring ook even mee.
beetje lullige opmerking, vind je ook niet? ik doe afaik niets dat tegen de regels is. Ik stem en dat mag volgens mij en hoe meer ik stem hoe beter het voor jullie is. Waarschijnlijk ben ik een van je beste klanten
Verder geef je met deze poll aan dat hoeveel je ook stemt je altijd de kans loopt dat je stemmen gewoon worden weggegooid. Wat is dan in godsnaam het nut nog om te stemmen?

Ben je als streamer je geld aan het uitgeven om die ene irritante bewoner waar je je aan ergert eruit te gooien, komt er 800 euro later een poll waardoor-ie alsnog mag blijven. Maar dan ben IK degene die het aantal stemmen onderuit haalt?
Wake up.
[..]

tja, zeg dan gewoon eerlijk dat het daarom gaat. Nee, gaan ze een heel verhaal en een heel construct bedenken
Ik weet ook wel hoeveel credits je hebt gekocht.

Jouw gevoel dat de poll voor de wildcard een vooropgezet spel is om Jeroen er in te houden, kan ik niet bij je wegnemen. Ik weet alleen dat de poll, ietwat onduidelijk is opgezet, en dat een ieder daar zijn eigen draai aan heeft gegeven.

Wat andere users ervan denken (het gaat ons niet om een herintrede van Bobby, en Jeroen is er nog niet uit!) zal me boeien. Als jullie denken en vinden dat we een wildcard poll hebben gemaakt om de stemmen van Danny te counteren, hadden we hem wel even gebeld. Dan had hij zijn credits op zak kunnen houden, want dan zou het niet meer eerlijk zijn.

Bovendien stem je alleen voor of tegen een wildcard, de volgende poll zou moeten uitwijzen voor wie de wildcard wordt. maar als de meeste stemmers tegen een wildcard zijn, komt er ook geen vervolgpoll.
Werkt net zo met de dagduels en groepsopdrachten. Je stemt eerst voor een categorie, en daarna op de exacte opdracht.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:13:26 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68976181
Tja, ik kan me voorstellen dat Bart er niet blij mee is ook al ben je één van zn beste klanten. Het kan zo zijn dat ze Jeroen goed vinden voor het programma (vind jij ook daarom stem je hem ook de min in, om je punt te maken) en dat het merendeel van de kijkers Jeroen ook Top vindt en hoofdzakelijk daarom blijft kijken. Als je er dan 1 tussen hebt zitten die er een kapitaal tegenaan gooit om het 'kijkcijferkanon' eruit te stemmen dan kunnen anderen met geen tot weinig financiële middelen daar niet tegenop. Daarnaast: als mensen blijven kijken om Jeroen maar hem de uiteindelijke overwinning niet gunnen dan zal men bijvoorbeeld niet stemmen of op een ander dan op Jeroen.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:13:54 #209
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976194
vraag me af tot wanneer die poll loopt. maar dat vraag ik me bij elke poll af. bij close-call polls is het niet hebben van een eindtijd natuurlijk handig om 'm te stoppen op het moment dat de redactie het best uitkomt. Ik zeg niet DAT ze dat doen, maar het gebrek aan transparantie biedt ze wel die mogelijkheid.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:14:19 #210
je weet wel
pi_68976214
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef Danny het volgende:

[..]

maar bart kan de geponeerde stelling vast en zeker onderbouwen met harde cijfers.
huh? wil je nu weten of er net zoveel gestemd wordt in vijf dagen als in zeven dagen?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:16:00 #211
je weet wel
pi_68976275
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef Danny het volgende:
vraag me af tot wanneer die poll loopt. maar dat vraag ik me bij elke poll af. bij close-call polls is het niet hebben van een eindtijd natuurlijk handig om 'm te stoppen op het moment dat de redactie het best uitkomt. Ik zeg niet DAT ze dat doen, maar het gebrek aan transparantie biedt ze wel die mogelijkheid.
Hierin geef ik je volkomen gelijk. Bij de volgende editie zal er een teller bij staan wanneer een poll sluit. En zo zijn er nog wel meer zaken die voor verbetering vatbaar zijn. Voortschrijdend inzicht zag ik net al ergens voorbij komen.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:19:45 #212
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976416
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef dieenebart het volgende:

[..]

huh? wil je nu weten of er net zoveel gestemd wordt in vijf dagen als in zeven dagen?
nee, jij zegt dat er minder gestemd wordt door mij. dat kun je vast onderbouwen.
en tot wanneer loopt die rare poll?
en is het werkelijk zo moeilijk om aan te geven dat dat met die polls gisteren niet helemaal jofel ging en de overlevers duidelijk te maken dat de kijker niet heeft besloten dat er niets terug mocht de bunker in?
en zie je werkelijk niet dat je de wildcardpoll niet kunt maken?
pi_68976429
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
O, trouwens: de persoon die met behulp van de wildcard weer terug zou keren, moet natuurlijk wínnen, want dan hoef je slechts de helft van de prijzenpot uit te keren, stelletje smiechten!
Kostenbesparing van ¤5000 en de poll kwam nadat bekend werd dat de bewoners een camera twv ¤5000 gesloopt hadden!!!
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:20:59 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976469
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hierin geef ik je volkomen gelijk. Bij de volgende editie zal er een teller bij staan wanneer een poll sluit. En zo zijn er nog wel meer zaken die voor verbetering vatbaar zijn. Voortschrijdend inzicht zag ik net al ergens voorbij komen.
je kunt bij de pollomschrijving prima een eindtijd neerzetten lijkt me. hoef je niets voor aan te passen. Nu kan het zijn dat een poll een half uur loopt of tot sint-juttemis.
'bunker wildcard (tot 13:30)' is duidelijk zat
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:22:14 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976526
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Kostenbesparing van ¤5000 en de poll kwam nadat bekend werd dat de bewoners een camera twv ¤5000 gesloopt hadden!!!
wanneer is die camera stukgegaan trouwens?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:23:14 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68976571
Ik zou zeggen Dieenebart, geef aan tot wanneer de polls die nu nog open staan, zullen sluiten. Is wel zo eerlijk en transparant.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:23:41 #217
je weet wel
pi_68976589
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef Danny het volgende:

[..]

nee, jij zegt dat er minder gestemd wordt door mij. dat kun je vast onderbouwen.
en tot wanneer loopt die rare poll?
en is het werkelijk zo moeilijk om aan te geven dat dat met die polls gisteren niet helemaal jofel ging en de overlevers duidelijk te maken dat de kijker niet heeft besloten dat er niets terug mocht de bunker in?
en zie je werkelijk niet dat je de wildcardpoll niet kunt maken?
Oh, dát onderbouwen. Jij zegt dat er minder mensen stemmen omdat we het concept om zeep helpen. Heb jij daar cijfers over?

Wat ging er gister niet helemaal jofel met de poll?

We hebben een duidelijk verschil van inzicht over de wildcard poll. Jij vindt dat we dat niet kunnen maken, maar ik krijg hier mailtjes met verzoeken, en schijnbaar stemmen er ook mensen vóór. Dus dan zal ik het werkelijk wel niet zien. Maar goed, we houden het in de gaten op de poll. Mocht er als uitslag uitkomen dat er tóch een wildcard in komt, mag je meebeslissen wie dat wordt.
pi_68976618
ik heb tot nu toe nog geen ene credit gekocht
vind het programma heel leuk alleen vind ik dat ze wel iets meer te eten mogen hebben.
geef ze dan in ieder geval vitaminepillen want ze zijn doodop dat zie je aan ze.
wat betreft die credits je kan er 10 kopen voor 3 euro. is wel te doen al zouden die credits iets van waarden hebben.
maar wat heb je aan credits die geen waarde hebben.
en ik heb geen inkomen die ff een paar honderd euro ertegen aan kan gooien.
geef ze eens ipv noodrantsoen eens een dag vol eten drinken en lekkere dingen.
kijk eline zitten als ik die meid ziet springen de tranen in me ogen.
wat betreft jeroen die is voor mij al veel te ver gegaan toen bij amber en mag van mij ook de bunker verlaten want zo ga je niet als 31 jarig man met een veel jonger meisje om.
ze leven al zo bekrompen dus gun ze eens allemaal iets wat ze echt lekker vinden.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:02 #219
je weet wel
pi_68976696
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Danny het volgende:

[..]

je kunt bij de pollomschrijving prima een eindtijd neerzetten lijkt me. hoef je niets voor aan te passen. Nu kan het zijn dat een poll een half uur loopt of tot sint-juttemis.
'bunker wildcard (tot 13:30)' is duidelijk zat
Staat genoteerd. Ik ga kijken hoe snel er een nieuwe poll op de site moet komen, en proberen om het te implementeren. Ik ken wel veel moeilijke woorden, maar ik begrijp weinig van computers. Dus als het lukt, kan het zomaar toeval zijn

Nee, serieus. Je hebt een punt en we gaan er mee aan de slag. Let´s keep it cool, ik ga weer aan de slag.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:43 #220
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68976722
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:

[..]

wanneer is die camera stukgegaan trouwens?
Dat zou gisteren gebeurt zijn tijdens het luchten van Eline en ?Pim? (niet zeker of hij het was). Ze hadden per ongeluk tegen de camera gestoten.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:47 #221
je weet wel
pi_68976728
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef moppie65 het volgende:
ik heb tot nu toe nog geen ene credit gekocht
vind het programma heel leuk alleen vind ik dat ze wel iets meer te eten mogen hebben.
geef ze dan in ieder geval vitaminepillen want ze zijn doodop dat zie je aan ze.
wat betreft die credits je kan er 10 kopen voor 3 euro. is wel te doen al zouden die credits iets van waarden hebben.
maar wat heb je aan credits die geen waarde hebben.
en ik heb geen inkomen die ff een paar honderd euro ertegen aan kan gooien.
geef ze eens ipv noodrantsoen eens een dag vol eten drinken en lekkere dingen.
kijk eline zitten als ik die meid ziet springen de tranen in me ogen.
wat betreft jeroen die is voor mij al veel te ver gegaan toen bij amber en mag van mij ook de bunker verlaten want zo ga je niet als 31 jarig man met een veel jonger meisje om.
ze leven al zo bekrompen dus gun ze eens allemaal iets wat ze echt lekker vinden.
Stuur een taart op (met een vijl erin)
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:54 #222
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68976733
Zeg Bart, hoelang loopt de wildcardpoll?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:27:43 #223
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68976771
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Stuur een taart op (met een vijl erin)
Besteedt men dan zo weinig aan boodschappen?
pi_68976776
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef dieenebart het volgende:

Wij hebben de kijker die macht gegeven. Sommige kijkers begrijpen dat je met een aantal honderden euro´s de boel naar je hand kan zetten. Andere kijkers hebben dit (nog) niet door. Wat mij betreft is dit volledig in de geest van het spel.
Hier wil ik nog even op inhaken.

Zoals je het hier zegt lijkt het haast alsof dat de hele opzet was, puur gericht op de doekoes en kijkers tegen elkaar opzetten. Natuurlijk wil je als programmamaker geld verdienen, maar het leek me juist dat je boven alles wel een zo leuk mogelijk verloop van het spel voor iedereen in ogen hebt. Het leek me dus ook dat je ondanks het geld dat het oplevert je niet zo blij verrast bent met het feit dat, mede doordat er ws minder stemmers zijn dan je vooraf hoopte, enkelen zóveel invloed kunnen hebben met wat geld.

Ik zou voorstellen voor TB2 om je geld meer uit advertenties te halen, sponsoring e.d. want je hebt nu vooral veel gezeik omdat met zo'n creditsysteem icm 'you control' mensen zich erg snel bestolen voelen.

Je hebt te maken met klanten, en klantenbinding moet prio 1 zijn. Misschien dat je straks dankzij Danny de nodige financiele opbrengsten haalt, maar met maar 1 kijker heb je geen TB2 Dus ik mag toch hopen dat je een ander stemsysteem voor ogen hebt voor TB2!
pi_68976787
en bart ik vind je een toffe gozer
maar toch vraag ik je om eens te lezen op dat andere forum hoe erg jullie daar naar beneden gehaald worden door de owner.
iedereen doet met hem mee en zorgen er ook wel voor dat de bewoners het beroerder van het beroerder krijgen.
tuurlijk ze geven er geld aan uit dat is het voordeel van jullie.
maar ik neem aan dat je niet zo met je programma in de negatieveteit wilt komen in de pers want wie weet kan je het volgend jaar op tv brengen ipv alleen internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')