Cabaretiers zijn juist vaak degene die altijd hun woordje klaar hadden en hebben, geen kneusjes. Mannen met humor zijn zeer gewild bij de dames.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
Zo kun je alles wel kapotredeneren. Cabaretiers zijn zeker ook allemaal gefrustreerde kneusjes?
Neem het niet allemaal zo serieus, joh.
Oranje geverfde Goku-wannabe's vragen er ook gewoon om om belachelijk gemaakt te worden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die mij via een site proberen af te kraken
2 zielen 1 gedachten!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die mij via een site proberen af te kraken
Ja daar hoopte ik dus ook al op...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Beelzebufo het volgende:
helaas, geen klysma-topic...
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
De klacht allereerst: www.hotchickswithdouchebags.com
Nee, dit is geen spam.Nou wil ik het niet al teveel opnemen voor de meeste gasten die daar op de foto staan, maar wat ik me afvraag is hoe erg de makers en de doelgroep van deze site zijn. Gefrustreerde maagden van 28 die dergelijke meiden alleen van foto's kennen en via internet stoer tegen de 'douchebags' aan gaan schoppen? Wat voor een kneus ben je als je zo'n site opricht?
Klassiek verhaal: de nerds die zich stiekem boos maken op de 'jocks' en zich afvragen waarom die dames hen, de o zo aardige goede jongens, niet verkiezen boven die gemene spierbundels.Blijkbaar vind je dat fenomeen niet alleen op Amerikaanse high schools, maar overal.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale vermelding:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij nou wat voor mensen er achter die site zitten?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar, hebben deze mensen recht van spreken daarover?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me duidelijk dat het vrijgezelle gefrustreerde gastjes zijn in elk geval.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat voor mensen er achter die site zitten?
Of gewoon "normale" mensen die dat soort fags uitlachen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat het vrijgezelle gefrustreerde gastjes zijn in elk geval.
Lijkt me sterk, normale mannen maken zich niet druk om het feit dat andere kerels een bimbo kunnen scoren en gaan er zeker geen site over oprichten.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of gewoon "normale" mensen die dat soort fags uitlachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |