Hehe dat is wel ernstig. Dan ben je én al een nerd, én zelfs zo asociaal dat je niemand anders wil helpen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Donder het volgende:
Misschien een t-shirtje kopen?
[ afbeelding ]
Niet eens zo'n gek idee op sommige momenten...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Donder het volgende:
Misschien een t-shirtje kopen?
[ afbeelding ]
Hoeveel Pentium 3 pc's ben je van plan om te bouwen, ligt genoeg voor een stuk of 20quote:Op maandag 11 mei 2009 13:08 schreef BELASTING het volgende:
Ik wil best komen ruimen hoor. Maar dan wil ik wel een leuke pc samenstellen van de rommel die daar ligt.
Doe ik al maar het maakt geen verschilquote:
Als ik klaar ben met uitzoeken over een week of 3quote:
Dan ben je de grootste lutser die ik ken, en ben je niet PC waardig. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar ik krijg echt geen adware of virussen. En als je ze krijgt is een keertje clamAV draaien genoegquote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Hey a-mineur, ik heb nog 100 pc's die vol zitten met Linux virussen, kan die even daarmee helpen, heb ze morgen weer nodig dus aub snel doen, je krijgt er wel niks voor maar je doet het wel toch
Ja die laatste zin deed 't 'mquote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je krijgt er dus goed voor betaald en mag dus ook vaak spullen houden? Wat zit je dan te klagen kerel.
Ik denl dat hij een sneue grap probeerde te maken..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dan ben je de grootste lutser die ik ken, en ben je niet PC waardig. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar ik krijg echt geen adware of virussen. En als je ze krijgt is een keertje clamAV draaien genoeg.
20% is een relatief begrip.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:05 schreef S.Seagal het volgende:
20 % is nog best veel om vrij te besteden
Herkenbaar,quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had er eentje die nog windows 98 draait en die wilde zo'n Vista printer aanschaffen want maar 50 euro. Zo'n USB only geval met drivers voor alleen maar XP en Vista. En of ik dan wilde helpen.
Ik zei van nooit een keer, windows 98 en USB en dan een Vista Printer, dat gaat echt niet werken.
"Ja maar hij is zo goedkoop".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |