Misschien hebben ze wat moeite met articuleren, het blijven duiven tenslotte.quote:
Dan koopt TS een boog of een kruisboog, daar is geen vergunning voor nodig. Voor een goed perslucht jachtwapen ook niet, trouwens, maar die zijn wat duurder.quote:
Een schreeuw in de schoorsteen is nog goedkoper en helpt waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:05 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan koopt TS een boog of een kruisboog, daar is geen vergunning voor nodig. Voor een goed perslucht jachtwapen ook niet, trouwens, maar die zijn wat duurder.
Dat is lang zo leuk niet natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Een schreeuw in de schoorsteen is nog goedkoper en helpt waarschijnlijk ook wel.
Nope, dat heb ik serieus al geprobeerd,quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Een schreeuw in de schoorsteen is nog goedkoper en helpt waarschijnlijk ook wel.
Ik voel een transfer van de duif in questie aankomen...quote:
Eng?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef Twiney het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uil![]()
Maar duiven zijn wel irritant.. En eng!
Nice, de grote broer van mijn speeltjequote:
is dat niet een uil ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Lakai het volgende:
Ik zit hier in de kamer...Muziekje te luisteren met de installatie.
Zit er zo'n godvergete kut-klote tyfus tering fuck-duif in de schoorsteen de heeeeeeeele tijd: oehooe-oe, oe-hoee-oe.
Klacht: kutduiven die door mijn muziek mekkeren.
dit is toch een grap eh ?quote:
Dat dacht je... afgelopen zondag wilde zo een klote duif bij me naar binnen vliegen... heb dat kutbeest tot drie keer toe weggejaagd en iedere keer kwam ie weer terug. Na even een kogeltje van vloeipapier te hebben gefrabiceerd en dat kutbeest geraakt te hebben begreep die de boodschap.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja maar de alom bekende Roekoe, kan ik dus niet plaatsen met het daadwerkelijke geluid dat de duif in deze kwestie maaktquote:
Misschien is ie retarded.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ja maar de alom bekende Roekoe, kan ik dus niet plaatsen met het daadwerkelijke geluid dat de duif in deze kwestie maakt
Of misschien is het gewoon TS' vriendin die op het dak zitquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon TS' vriendin die op het dak zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |