quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zal de doelstellingen ook even in de OP van dit topic zetten zolang het kan. Dan is het sneller voor Gijs om te vinden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb er een tvp gezet en als ik het me goed herinner nog ruim 1,5 0,5 week de tijd om er over na te denken...
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zn lunch zal wel wat langer duren....het is mooi weer he
dat dus...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, geweldig, de ballen waaien uit m'n broek..
en datquote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien zijn die van Nico wat zwaarder .... alhoewel dat wel mee zal vallen, als ik de verhalen mag geloven
Top! Dan kan ik ze zo kopiëren inderdaad!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zal de doelstellingen ook even in de OP van dit topic zetten zolang het kan. Dan is het sneller voor Gijs om te vinden.
Wat hebben je trainees minimaal qua scoren?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Gijs_ het volgende:
En dan moet ik ook maar even met m'n doelstellingen komen!![]()
Aangezien ik vanmorgen al flink wat geld over de balk gesmeten aan scoren trainees heb begint m'n nieuwe team na m'n trainingsswitch aardig vorm te krijgen! Vrijdag nog 3 middenvelders en dan ben ik deze week even klaar!
Doelstellingen:Kampioen worden Finale Fok!Uefa cup bereiken
Nah, 't is allemaal de schuld van het weermannetjequote:
Hmm.. Dan moet ik er weer even eerder in/naar kijken. Zal morgen of woensdag wel eens kijken wie er faalhaas van het jaar moet/is (ge)wordenquote:
Die voor de basis 3 keer uitmuntend met redelijk passen en één met redelijk vleugelspel daarbij! De twee erachter formidabel met redelijk en matig passen!! Er komt nog 1 bij dus, maar die zal gezien de bankrekening iets minder worden en iets meer voor de lange termijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat hebben je trainees minimaal qua scoren?
Ik ook. Geen idee waaromquote:
verveling?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee waarom
Ben trouwens benieuwd wanneer ik iets van ze hoor over m'n idee....
Als ik over een week nog nix heb gehoord, stuur ik hem gewoon weer in. En daarna eventueel weer, en weer, en weer.....quote:
precies dat hoeft niet een probleem te zijn..quote:Op maandag 11 mei 2009 13:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die voor de basis 3 keer uitmuntend met redelijk passen en één met redelijk vleugelspel daarbij! De twee erachter formidabel met redelijk en matig passen!! Er komt nog 1 bij dus, maar die zal gezien de bankrekening iets minder worden en iets meer voor de lange termijn!
Wel moet ik zeggen dat de meeste al 19 zijn, maar ik zie dat niet heel erg als probleem, over anderhalf seizoen ongeveer zullen ze op wereldklasse zitten en zijn ze nog erg winstgevend!
ik moest denken aan 'dude, where's my car'.. Bij die drive-in chinees.. And then? And then? And then?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik over een week nog nix heb gehoord, stuur ik hem gewoon weer in. En daarna eventueel weer, en weer, en weer.....
Net zolang totdat ze antwoorden om er maar gewoon vanaf te zijn
Sorry. Er zit niets interessants bij voor me.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens uitverkoop bij de Insane Ones
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moest denken aan 'dude, where's my car'.. Bij die drive-in chinees.. And then? And then? And then?
Overigens uitverkoop bij de Insane Ones
quote:13. Ludo Hering
Hoogste bod: 1 000 000 ¤ door FC Bifröst
Ik heb momenteel loonkosten van 12k, dat compenseert vrijwel alles. Maar mijn stadion is slechts 35k groot, dus dat scheelt wel; onderhoud is 25k per week.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar mijn keus is gemaakt. Ik ga het roer omgooien..
Alleen zit ik nog met 1 heikel puntje. Mijn stadion van 50.000. Neem ik die in die hoedanigheid mee naar de lagere divisies? Kan ik de kosten van het stadion dan nog wel betalen?
Hoe heb jij dat gedaan RPP?
70k winst deze week.quote:Arena 25 013 ¤
Wages 12 850 ¤
Interest 0 ¤
Temporary 0 ¤
Staff 41 400 ¤
Youth expenses 20 000 ¤
Total expenses 99 263 ¤
Waarschijnlijk gaat er wel een spokesperson uit na de degradatie, moet ik nog even aankijken.quote:Goalkeeping Coaches 0
Assistant Coaches 10 (voor optimale training, vorm keeper interesseert me geen biet)
Sport Psychologists 0
Spokespersons 5
Accountants 5
Physiotherapists 2
Doctors 1
Total 23
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry. Er zit niets interessants bij voor me.
Sowieso is die keeperassistent grote onzin voor de vorm van de keeper...quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry. Er zit niets interessants bij voor me.
Geen probleemquote:
Ik wil het wel even aankijken. Om nu af te breken en over een paar seizoen weer te moeten bouwen, vind ik ook zonde van het geld. Ik moet die woordvoerders ook even bestuderen. Ik heb er nu gewoon standaard 10, maar moet idealer kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb momenteel loonkosten van 12k, dat compenseert vrijwel alles. Maar mijn stadion is slechts 35k groot, dus dat scheelt wel; onderhoud is 25k per week.
Dit is mijn kostenplaatje:
[..]
70k winst deze week.
Staff samenstelling:
[..]
Waarschijnlijk gaat er wel een spokesperson uit na de degradatie, moet ik nog even aankijken.
Er zijn tools om het goede aantal te berekenen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Geen probleem
[..]
Ik wil het wel even aankijken. Om nu af te breken en over een paar seizoen weer te moeten bouwen, vind ik ook zonde van het geld. Ik moet die woordvoerders ook even bestuderen. Ik heb er nu gewoon standaard 10, maar moet idealer kunnen natuurlijk.
net gevonden via HAG. Ja, ik lees de OP nog wel eensquote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn tools om het goede aantal te berekenen.
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |