Leuk hé.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
Dit zei ik net dus :
sta ik net in de kantine bestel een baquette met kipfilet. Smeert dat mokkel er margerine op , ik zeg alleen maar dat smeer ik op mn fietsketting. Gaat dat mokkel toch uit dr plaat
ik zei laat maar ik haal wel ergens anders een broodjequote:Op maandag 11 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuk hé.Je hebt hier ook van die dames, die gaan zo op in hun toffe baan dat als je ook maar één grappige opmerking maakt ze meteen klaar zijn met je en bot gaan doen.
Nope, ik wou altijd een GBM, maar inmiddels heb ik een DSLquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand nog shit van me kopen? Ik moet geld.
[TK] GB Micro. Games ( DS,GBA,PS2,PC ), film.
Dan is het wel klaar boem.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik een harde schijf uit een laptop weer aan de praat krijg. Ik kan 'm met zo'n kastje niet bereiken en hij tikt... Ik ben bang dat hij is overleden maar misschien hebben jullie nog tips.
laat me raden, geen backup...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van die HD, staan érg veel foto's op..
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.quote:
Nja, moet maar anders vreet ik de hele maand soep met brood.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.
Soep in zakquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, moet maar anders vreet ik de hele maand soep met brood.
Wakosda?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.
Geen idee ik heb er nooit gestaan.quote:
Ik heb OV. Dus uhm. 3 uur reizen naar The Hague. Dan ben ik er elke dag ongeveer rond 10 uur. En dan moet ik wel weer om 11 uur weg anders kan ik niet wakker worden de volgende ochtend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |