Leuk hé.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
Dit zei ik net dus :
sta ik net in de kantine bestel een baquette met kipfilet. Smeert dat mokkel er margerine op , ik zeg alleen maar dat smeer ik op mn fietsketting. Gaat dat mokkel toch uit dr plaat
ik zei laat maar ik haal wel ergens anders een broodjequote:Op maandag 11 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuk hé.Je hebt hier ook van die dames, die gaan zo op in hun toffe baan dat als je ook maar één grappige opmerking maakt ze meteen klaar zijn met je en bot gaan doen.
Nope, ik wou altijd een GBM, maar inmiddels heb ik een DSLquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand nog shit van me kopen? Ik moet geld.
[TK] GB Micro. Games ( DS,GBA,PS2,PC ), film.
Dan is het wel klaar boem.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik een harde schijf uit een laptop weer aan de praat krijg. Ik kan 'm met zo'n kastje niet bereiken en hij tikt... Ik ben bang dat hij is overleden maar misschien hebben jullie nog tips.
laat me raden, geen backup...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van die HD, staan érg veel foto's op..
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.quote:
Nja, moet maar anders vreet ik de hele maand soep met brood.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.
Soep in zakquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, moet maar anders vreet ik de hele maand soep met brood.
Wakosda?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.
Geen idee ik heb er nooit gestaan.quote:
Ik heb OV. Dus uhm. 3 uur reizen naar The Hague. Dan ben ik er elke dag ongeveer rond 10 uur. En dan moet ik wel weer om 11 uur weg anders kan ik niet wakker worden de volgende ochtend.quote:
Die is ondertussen al bijna weer puber man.quote:
Hehehe geinig koppie.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dank je. Mevrouw kan al zitten met 8 weken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh bah wat dodelijk saai.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Houzer het volgende:
Anosmie ik zie net dat wij een 100% match hebben.
Ah we kunnen alicht een keer neuken?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah wat dodelijk saai.
Niks te zeiken, niks te klagen, niks te overdrijven bij mn vriendinnetjes.
Dan kan ik na de initiele 3 dagen hhype over niet veel meer lullen dan mn werk. En dan gaan ze zeggen, nou! Jij kan het ook alleen maar over je werk hebben. En dan krijgen we ruzie. En dan moet ik huilen. En dan loopt mn mascara uit. En dan moet ik nog op de fiets naar huis met zo'n pandalook. En dan wordt ik onzeker. En depressief. En dan verlaat je me. En dan ben ik helemaal alleeen..
Nee. Dat wordt niks.
Maar ik ben dol op panda's dus wellicht wordt 't toch wat.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah wat dodelijk saai.
Niks te zeiken, niks te klagen, niks te overdrijven bij mn vriendinnetjes.
Dan kan ik na de initiele 3 dagen hhype over niet veel meer lullen dan mn werk. En dan gaan ze zeggen, nou! Jij kan het ook alleen maar over je werk hebben. En dan krijgen we ruzie. En dan moet ik huilen. En dan loopt mn mascara uit. En dan moet ik nog op de fiets naar huis met zo'n pandalook. En dan wordt ik onzeker. En depressief. En dan verlaat je me. En dan ben ik helemaal alleeen..
Nee. Dat wordt niks.
ja, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dank je. Mevrouw kan al zitten met 8 weken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ze aangekomen?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Anos! waarom kom je nooit meer in 't slank topic!?
Faithyquote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik kwam weer in ONZ posten, niet in OUD
Net wel, nu zit ik weer in de muffige airco-lucht.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:40 schreef Houzer het volgende:
Ah JK, aan het genieten van deze zonnige dag neem ik aan?
Join the clubquote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net wel, nu zit ik weer in de muffige airco-lucht.
ik wilde de rest van de wereld mn oude ik niet meer aandoen, de spiegels waren niet aan te slepen en ik moest toch echt 's een keer ten huwelijk gevraagd wordenquote:
En nu?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde de rest van de wereld mn oude ik niet meer aandoen, de spiegels waren niet aan te slepen en ik moest toch echt 's een keer ten huwelijk gevraagd worden
dus tsja, ik moest wat
nee, dat deed ik vroegerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
En nu?
Neuk je nu alles wat los en vast zit om zeg maar de schade in te halen, of heb je braaf een vriendje?
Hopelijk vanaf augustus, Sjaak.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
ja koos , wanneer mag je vakantie genieten met salaris van het uwv ?
Ben je al drachtig?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat deed ik vroegernu ben ik een burgertrut en ga ik volgend jaar trouwen
![]()
Thanks man. Echt, nooit verwacht dat dochtertjes zo gaaf zouden zijn.quote:
Trouwen is gayquote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat deed ik vroegernu ben ik een burgertrut en ga ik volgend jaar trouwen
![]()
Ok. Is ook beter voor het miljeu, die kienders stoten aardig wat CO2 uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
neen, ik baar niet, dat is beter voor de wereld
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok. Is ook beter voor het miljeu, die kienders stoten aardig wat CO2 uit.
Alsof jouw BBQ zaterdag gas vrij was?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok. Is ook beter voor het miljeu, die kienders stoten aardig wat CO2 uit.
BBQ vlees haal j niet een pakketquote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, BBQ
daarnet als een echte burgertrut dat c1000 pakket gehaald in mn pauze
let the sun shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
let the sun shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
enzovoorts
Noedelsoep?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb trouwens soep mocht iemand zich in mijn interesseren.
ik ben een studentquote:Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
BBQ vlees haal j niet een pakket
Dat haal je bij een slager, die stuk voor stuk jouw keuze van soorten vlees gaat snijden en bereiden.
Daarnaast haal; je drank en drugs waardoor je al het vlees laat aanbranden als de BBQ begint
oh, lekker! wat voor soep?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Loop toch heen met je soeprommel.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoor 't liedje door mijn hoofd gallen door MoBlo haar engelenstembanden.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks man. Echt, nooit verwacht dat dochtertjes zo gaaf zouden zijn.
Dus je hebt nog hele leuke dingen in het vooruitzicht.
Als ze 16 is en ze staat met haar marokaanse vriendje van 19 voor de deurquote:
tegen die tijd zijn marokkaanse playboys helemaal uit johquote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ze 16 is en ze staat met haar marokaanse vriendje voor de deur
Ja, ze had vanmorgen nog een topic in ErrenPee volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
Is Beestjuh nog actief op FOK, naar iemand weet?
Dan vreet achmed de komende jaren door een rietje.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ze 16 is en ze staat met haar marokaanse vriendje van 19 voor de deur
Kan hij dan nog overweg met een rietje dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan vreet achmed de komende jaren door een rietje.
Neuh een aantal jaar geleden ben ik met haar naar de kroeg geweest zij heeft toen al het drinken betaald.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ze had vanmorgen nog een topic in ErrenPee volgens mij.
Hoezo, ben je pr0npics nodig?.
Nee daar zal z'n familie mee moeten helpen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kan hij dan nog overweg met een rietje dan?
Dan moet je wel langer doorwerken des avonds.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Houzer het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik voorstander ben van het invoeren van siësta.
Een middagdutje zou helemaal niet verkeerd zijn.
Ja aan dat gedeelte rammelt het plan nog.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je wel langer doorwerken des avonds.
Net als de eierstokken van Animosmi?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef Houzer het volgende:
Ja aan dat gedeelte rammelt het plan nog.
Als je Anminosi naast de schaal van richter zet, meet het ding 8.9quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als de eierstokken van Animosmi?
Ach je voelt er niets van.quote:
Die gaat er heeeeeeeeeeeeeel makkelijk af..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ownee probeer die ring om je vinger er maar eens af te trekken!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die gaat er heeeeeeeeeeeeeel makkelijk af..
Maar die neukt de ander niet.
In een steegje achteraf toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat een vunzige hersenspinsels heb je toch, Tally de eerste de beste keer dat ik je ontmoet hang ik gelijk mn lul in je mond
A ja. Die beukt de ander nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |