Leuk hé.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
Dit zei ik net dus :
sta ik net in de kantine bestel een baquette met kipfilet. Smeert dat mokkel er margerine op , ik zeg alleen maar dat smeer ik op mn fietsketting. Gaat dat mokkel toch uit dr plaat
ik zei laat maar ik haal wel ergens anders een broodjequote:Op maandag 11 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuk hé.Je hebt hier ook van die dames, die gaan zo op in hun toffe baan dat als je ook maar één grappige opmerking maakt ze meteen klaar zijn met je en bot gaan doen.
Nope, ik wou altijd een GBM, maar inmiddels heb ik een DSLquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand nog shit van me kopen? Ik moet geld.
[TK] GB Micro. Games ( DS,GBA,PS2,PC ), film.
Dan is het wel klaar boem.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik een harde schijf uit een laptop weer aan de praat krijg. Ik kan 'm met zo'n kastje niet bereiken en hij tikt... Ik ben bang dat hij is overleden maar misschien hebben jullie nog tips.
laat me raden, geen backup...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van die HD, staan érg veel foto's op..
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.quote:
Nja, moet maar anders vreet ik de hele maand soep met brood.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.
Soep in zakquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, moet maar anders vreet ik de hele maand soep met brood.
Wakosda?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je beter je reet achter CS kan verkopen, dat levert meer op dan die paar games.
Geen idee ik heb er nooit gestaan.quote:
Ik heb OV. Dus uhm. 3 uur reizen naar The Hague. Dan ben ik er elke dag ongeveer rond 10 uur. En dan moet ik wel weer om 11 uur weg anders kan ik niet wakker worden de volgende ochtend.quote:
Die is ondertussen al bijna weer puber man.quote:
Hehehe geinig koppie.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dank je. Mevrouw kan al zitten met 8 weken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh bah wat dodelijk saai.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Houzer het volgende:
Anosmie ik zie net dat wij een 100% match hebben.
Ah we kunnen alicht een keer neuken?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah wat dodelijk saai.
Niks te zeiken, niks te klagen, niks te overdrijven bij mn vriendinnetjes.
Dan kan ik na de initiele 3 dagen hhype over niet veel meer lullen dan mn werk. En dan gaan ze zeggen, nou! Jij kan het ook alleen maar over je werk hebben. En dan krijgen we ruzie. En dan moet ik huilen. En dan loopt mn mascara uit. En dan moet ik nog op de fiets naar huis met zo'n pandalook. En dan wordt ik onzeker. En depressief. En dan verlaat je me. En dan ben ik helemaal alleeen..
Nee. Dat wordt niks.
Maar ik ben dol op panda's dus wellicht wordt 't toch wat.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah wat dodelijk saai.
Niks te zeiken, niks te klagen, niks te overdrijven bij mn vriendinnetjes.
Dan kan ik na de initiele 3 dagen hhype over niet veel meer lullen dan mn werk. En dan gaan ze zeggen, nou! Jij kan het ook alleen maar over je werk hebben. En dan krijgen we ruzie. En dan moet ik huilen. En dan loopt mn mascara uit. En dan moet ik nog op de fiets naar huis met zo'n pandalook. En dan wordt ik onzeker. En depressief. En dan verlaat je me. En dan ben ik helemaal alleeen..
Nee. Dat wordt niks.
ja, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dank je. Mevrouw kan al zitten met 8 weken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ze aangekomen?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Anos! waarom kom je nooit meer in 't slank topic!?
Faithyquote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik kwam weer in ONZ posten, niet in OUD
Net wel, nu zit ik weer in de muffige airco-lucht.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:40 schreef Houzer het volgende:
Ah JK, aan het genieten van deze zonnige dag neem ik aan?
Join the clubquote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net wel, nu zit ik weer in de muffige airco-lucht.
ik wilde de rest van de wereld mn oude ik niet meer aandoen, de spiegels waren niet aan te slepen en ik moest toch echt 's een keer ten huwelijk gevraagd wordenquote:
En nu?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde de rest van de wereld mn oude ik niet meer aandoen, de spiegels waren niet aan te slepen en ik moest toch echt 's een keer ten huwelijk gevraagd worden
dus tsja, ik moest wat
nee, dat deed ik vroegerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
En nu?
Neuk je nu alles wat los en vast zit om zeg maar de schade in te halen, of heb je braaf een vriendje?
Hopelijk vanaf augustus, Sjaak.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
ja koos , wanneer mag je vakantie genieten met salaris van het uwv ?
Ben je al drachtig?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat deed ik vroegernu ben ik een burgertrut en ga ik volgend jaar trouwen
![]()
Thanks man. Echt, nooit verwacht dat dochtertjes zo gaaf zouden zijn.quote:
Trouwen is gayquote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat deed ik vroegernu ben ik een burgertrut en ga ik volgend jaar trouwen
![]()
Ok. Is ook beter voor het miljeu, die kienders stoten aardig wat CO2 uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
neen, ik baar niet, dat is beter voor de wereld
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok. Is ook beter voor het miljeu, die kienders stoten aardig wat CO2 uit.
Alsof jouw BBQ zaterdag gas vrij was?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok. Is ook beter voor het miljeu, die kienders stoten aardig wat CO2 uit.
BBQ vlees haal j niet een pakketquote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, BBQ
daarnet als een echte burgertrut dat c1000 pakket gehaald in mn pauze
let the sun shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
let the sun shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
enzovoorts
Noedelsoep?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb trouwens soep mocht iemand zich in mijn interesseren.
ik ben een studentquote:Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
BBQ vlees haal j niet een pakket
Dat haal je bij een slager, die stuk voor stuk jouw keuze van soorten vlees gaat snijden en bereiden.
Daarnaast haal; je drank en drugs waardoor je al het vlees laat aanbranden als de BBQ begint
oh, lekker! wat voor soep?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Loop toch heen met je soeprommel.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoor 't liedje door mijn hoofd gallen door MoBlo haar engelenstembanden.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks man. Echt, nooit verwacht dat dochtertjes zo gaaf zouden zijn.
Dus je hebt nog hele leuke dingen in het vooruitzicht.
Als ze 16 is en ze staat met haar marokaanse vriendje van 19 voor de deurquote:
tegen die tijd zijn marokkaanse playboys helemaal uit johquote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ze 16 is en ze staat met haar marokaanse vriendje voor de deur
Ja, ze had vanmorgen nog een topic in ErrenPee volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
Is Beestjuh nog actief op FOK, naar iemand weet?
Dan vreet achmed de komende jaren door een rietje.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ze 16 is en ze staat met haar marokaanse vriendje van 19 voor de deur
Kan hij dan nog overweg met een rietje dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan vreet achmed de komende jaren door een rietje.
Neuh een aantal jaar geleden ben ik met haar naar de kroeg geweest zij heeft toen al het drinken betaald.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ze had vanmorgen nog een topic in ErrenPee volgens mij.
Hoezo, ben je pr0npics nodig?.
Nee daar zal z'n familie mee moeten helpen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kan hij dan nog overweg met een rietje dan?
Dan moet je wel langer doorwerken des avonds.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Houzer het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik voorstander ben van het invoeren van siësta.
Een middagdutje zou helemaal niet verkeerd zijn.
Ja aan dat gedeelte rammelt het plan nog.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je wel langer doorwerken des avonds.
Net als de eierstokken van Animosmi?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef Houzer het volgende:
Ja aan dat gedeelte rammelt het plan nog.
Als je Anminosi naast de schaal van richter zet, meet het ding 8.9quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als de eierstokken van Animosmi?
Ach je voelt er niets van.quote:
Die gaat er heeeeeeeeeeeeeel makkelijk af..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ownee probeer die ring om je vinger er maar eens af te trekken!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die gaat er heeeeeeeeeeeeeel makkelijk af..
Maar die neukt de ander niet.
In een steegje achteraf toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat een vunzige hersenspinsels heb je toch, Tally de eerste de beste keer dat ik je ontmoet hang ik gelijk mn lul in je mond
A ja. Die beukt de ander nietquote:
Heb je toevallig ook nog latente lesbienne gevoelens?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
In een steegje achteraf toch?
[..]
A ja. Die beukt de ander nietDank je n00b
Hej F.quote:
Latent nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog latente lesbienne gevoelens?
Ach ik visualiseerde even: Ik jij en en nog dame, met zn 3e achterin een steegje..quote:
Haar moeder wel weet ikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Houzert, brechtje is inmiddels toch ook op legale sauna-leeftijd?
Ik heb zaterdag nog een dame gezoendquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach ik visualiseerde even: Ik jij en en nog dame, met zn 3e achterin een steegje..
Het begint ondertussen wel rijp voor fobo of pm te worden dames.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach ik visualiseerde even: Ik jij en en nog dame, met zn 3e achterin een steegje..
MOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Anos! waarom kom je nooit meer in 't slank topic!?
Ze heeft mn fobo al vol gespammedquote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het begint ondertussen wel rijp voor fobo of pm te worden dames.
quote:
dan kom ik hier ook wel postenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
The drama. Mo, The draaaaahmaaaaah..
Alles mot met satijnen handschoentjes en in suiker verpakt anders breekt de hel weer los. Teveel hormonen in 1 topic voor mij. En ik mis de stok achter de deur. Ik heb niks aan: Ik ben stout geweest.. Gisteren <insert kutsmoes> en toen kon ik die punt appeltaart, slagroomsoes, kilozak winegums, chocoladereep, doos minimars niet weigeren / weerstaan. En dan de rest: Geeeeeft nik shoor *kusjekroelkots*
Maar ik ben nog steeds bezig met het goddelijk strak worden hoor. Don't worry!
Ik gister met een man.. Jij soms vandaag nog?quote:
Vandaag met twee dames.quote:
Hell no, ik ben net zo trots dat jij mijn fobo heb vol gespammed, dat haal nooit meer weg.quote:
Waarom ben jij geen lesbo? Alle vrouwen zouden eigenlijk bi moeten zijn. Zoveel toffer.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef Anosmie het volgende:
Zijn jullie nu allemaal lesbo behalve ik??
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen lesbo? Alle vrouwen zouden eigenlijk bi moeten zijn. Zoveel toffer.
qftquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Tally het volgende:
Lesbo.. Mja why not..
Al noem ik het Bi. Want ik heb zeker ook een pik nodig.
Ik denk dat het een gebrek in mn opvoeding is.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom ben jij geen lesbo? Alle vrouwen zouden eigenlijk bi moeten zijn. Zoveel toffer.
Je bent nooit te jong om nieuwe dingen te leren.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gebrek in mn opvoeding is..
Scharen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Houzer het volgende:
Vooral 2 vrouwen die zo inhaken en dan zo gaan schuren nakend is tof.
Die moet nog op het lijstje heb ik nog niet uitgeprobeerd.quote:
Ik wil mezelf wel opofferen om het geheel te filmen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moet nog op het lijstje heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Denk ik!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Als twee mannen scharen lijkt 't op twee olifantjes die ruzie hebben.
Ne filmen ben ik niet zo'n fan van.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wil mezelf wel opofferen om het geheel te filmen.
Bwehehehe.quote:
Ja ja.. Je hebt al wat centen binnengehaald mag ik daaruit opmaken?quote:
Nah ik ben geen ballenbeuker.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja.. Je hebt al wat centen binnengehaald mag ik daaruit opmaken?
Nou ja als filmen dus niet doorgaat..........quote:
Niet? Hoe wil je je kont dan gaan verkopen?quote:
Dat wordt bukken en bidden voor boem.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja als filmen dus niet doorgaat..........
[..]
Niet? Hoe wil je je kont dan gaan verkopen?
Als ontvangende kant?
Hé. Dat was H. zijn idee, niet de mijne. Ik verkoop spelletjes, geen sex.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja als filmen dus niet doorgaat..........
[..]
Niet? Hoe wil je je kont dan gaan verkopen?
Als ontvangende kant?
Jammer hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hé. Dat was H. zijn idee, niet de mijne. Ik verkoop spelletjes, geen sex.
Weet ik niet. Heb Boem nog nooit ontmoet.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat zou jij over hebben voor avondje rollebollen met boem?
Zij die niet in de rij staan groeten U!quote:
Ik zie UIO heulmaal nie'?quote:
Ja tof! Ook ff pm-en in de file?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef Houzer het volgende:
Ik groet ff terug vanuit de file . Hoe tof is dat? Whehehe
Stuur Houzert een versgemaakte tietenfoto, dan gaat-ie botsen, whehehe.quote:
Dan willie botsen/batsenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stuur Houzert een versgemaakte tietenfoto, dan gaat-ie botsen, whehehe.
Ik wil wiebelenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat een Duracellkonijntje is het toch ook, onze Houzert..
Ik pas in de 1:1 versie als ik het dakje openrol.quote:
Zo cutequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik pas in de 1:1 versie als ik het dakje openrol.
Dan kan mijn hoofd er zo uitsteken..
Ik vind dat cute..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, het ziet er toch een beetje uit alsof ik een oversized rugzak met wieltjes heb aangetrokken.
Wel italiaans design.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, het ziet er toch een beetje uit alsof ik een oversized rugzak met wieltjes heb aangetrokken.
Hé Kim!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:55 schreef Foxy-lady het volgende:
Ook namens mij een geile goedemorgen, Oldbies van het goede leven!
Italiaans is altijd klein...quote:
Bwhehehe. Ik ben ooit op vakantie geweest op de dag dat het contract afliepquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Armageddon het volgende:
Ben ik verdomme vergeten om m'n leasewagen naar de garage te brengen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik ben ooit op vakantie geweest op de dag dat het contract afliep
Kwamen ze de auto ophalen, was ik in Frankrijk met dat ding
Mag je je auto nu nog brengen, of mag je weer fijn een nieuwe afspraak inplannen?quote:
Moooooooggguh, Houzert!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Houzer het volgende:
Moogeh N00c.
Jups.. Ik mis haar nu ff wel heur!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Houzer het volgende:
Ik ga dr weer vandoor lieve kijkbuis kinders, mijn agenda is vol vandaag
Gegroet en tot wederziens.
Kon allebei maar heb maar een nieuwe afspraak gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag je je auto nu nog brengen, of mag je weer fijn een nieuwe afspraak inplannen?
Voor zover ik weet kan je alleen servers met een ILO kaart op afstand RISSEN. Met clients gaat dat een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Windows Deployment Services.
Ik kan wel leuk bij een client op F12 rammen en binnen 5 minuten een image terugzetten maar dat wil ik van afstand doen anders heeft WDS totaal geen meerwaarde op Ghost.
Het kan ook alleen maar op servers , clients moeten namelijk gewoon PXE boot doen , dus dat kan alleen of met f12 of in de bios instellen dat first boot device PXE is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan je alleen servers met een ILO kaart op afstand RISSEN. Met clients gaat dat een stuk moeilijker.
Dus je kunt met WDS niet remote een pc inspoelen? Schijtsysteem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Het kan ook alleen maar op servers , clients moeten namelijk gewoon PXE boot doen , dus dat kan alleen of met f12 of in de bios instellen dat first boot device PXE is.
linkje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
hihiik sta op de frontpage, en iemand met de nickname 'J2EElite' scheldt me uit voor 'nerd'
![]()
Nou binnenkort is een groot woord , maar mocht je die kant nog oprijden kan je wel mooi bakje halen in DO !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Heb een camera gekocht via MP, als Joene daar nog langs komt binnenkort hoef ik er niet helemaal heen te rijden.
Best een geil koppie tochquote:
Nou dan ga ik er a.s. zaterdag even heen. Ben je dan thuis?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou binnenkort is een groot woord , maar mocht je die kant nog oprijden kan je wel mooi bakje halen in DO !
Als jij komt zorg ik dat ik thuis ben ouwequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou dan ga ik er a.s. zaterdag even heen. Ben je dan thuis?
Ok dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij komt zorg ik dat ik thuis ben ouwe![]()
![]()
Ik hoorde vanmorgen dat jouw wil wet is dus ik denk dat het nu wel goed komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aaargh, houdt eens op met die databaseproblemen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat jouw wil wet is dus ik denk dat het nu wel goed komt.
Kreeg ik via pm van Houzer. Natuurlijk alleen omdat hij iets nodig hadquote:
Neem je Syl en Celine ook mee ?quote:
Database van het cwi staat vast ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aaargh, houdt eens op met die databaseproblemen.
Ik mis alleen nog zijn shirtje, met "I ate the wurm"quote:
Daar voel je niks vanquote:
Once you go nerd, you never go back.quote:
Tof, wel na de middag hequote:
Met een extra gekruid stukje spek.quote:
Inkijk is okay feef.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh! hier hd ik jesters!
[ afbeelding ]
inkijken lachen als een boer met kiespijn
kamperen
Naais! Daar doen we het voor hoor Feef!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh! hier hd ik jesters!
[ afbeelding ]
kamperen
Heaumeau!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet tussen 12:00 en 14:00 in Hugo zijn.
Dat is goed, ik ben om plus minus 13 uur weer thuis dus en Hilde is er sowieso wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Armageddon het volgende:Kamperen
Ik had van ellende gewoon in m'n blote jesters op de foto gegaan.
Ow en Joene, Ik moet tussen 12:00 en 14:00 in Hugo zijn.
Jammer van die ranzige broodjes er naast.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef Banaaan het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. hier krijg pas echt honger van (ja, dat is erger dan "trek")
Meestal als een vrouw vorige week jesters heeft, dan heeft ze ze nu ook nog n00c.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Naais! Daar doen we het voor hoor Feef!
Maareuh, je hebt nu toch ook jesters? Of zag ik dat nu fout in het filmpje?
Er zijn uitzonderingen A , als ze leeglopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Meestal als een vrouw vorige week jesters heeft, dan heeft ze ze nu ook nog n00c.
Ik ga cake bakken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ijs.
Ik eet drie week bij jullie. Dus cake vanavond!?quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik eet drie week bij jullie. Dus cake vanavond!?
lekker ik zou het wat later in de week doen als ik jou was , vrijdag bijvoorbeeldquote:
Wil voor jou ook nog wel een cake bakken hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:49 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker ik zou het wat later in de week doen als ik jou was , vrijdag bijvoorbeeld
Je bent een schatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Wil voor jou ook nog wel een cake bakken hoor
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen A , als ze leeglopen
Nou, dat ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh! hier hd ik jesters!
[ afbeelding ]
kamperen
fijne morgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef Tally het volgende:
Ik meld me net beterKom ik binnen.. Zo hej.. Moet jij niet in bed liggen..
Nee hoezo? Jij ziet er beroerd uit.. Nou uhm ik kom me beter melden
Ik heb dr hartelijk bedankt en zei dat ik weer ging werkenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef Tally het volgende:
Ik meld me net beterKom ik binnen.. Zo hej.. Moet jij niet in bed liggen..
Nee hoezo? Jij ziet er beroerd uit.. Nou uhm ik kom me beter melden
ik zou gewoon omdraaien en zeggen je hebt gelijk ik wilde me beter melden maar ga toch maar naar huisquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dr hartelijk bedankt en zei dat ik weer ging werken
Daarvoor vind ik mijn werkt toch te leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou gewoon omdraaien en zeggen je hebt gelijk ik wilde me beter melden maar ga toch maar naar huis
Is het vuurwerk ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik mijn werkt toch te leuk
Dat heb ik ook, vroeger vond ik werk geen reet aan, tegenwoordig kan ik er uren naar kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik mijn werkt toch te leuk
Mogguh Ouwequote:
Hij heeft het druk jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je 't druk HW? Je bent opeens zo weinig aan het praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |