Poule G:1. Dos37
Drie Man Utd helden plus Gascoigne, Pearce en Nedved. Een sterk elftal met een mooie mix van kwaliteiten. Een beetje jaren 90 wel, maar die spelers zijn dan wel weer zo goed en het elftal ziet er uit alsof er goed over is nagedacht, dat dat voor deze keer wel kan. Moeilijk kiezen tussen dit elftal en dat van 9christensen.
2. 9christensen
Ook bij dit elftal was het beste er wel af bij een aantal spelers in de periode waar deze verkiezing om gaat. Maar toch is het een mooi elftal. Met name het duo centraal op het middenveld is uitstekend en Blanc was altijd één van mijn favoriete verdedigers. Het team van Gluttony heeft ook een aantal erg goede spelers, maar dat middenveld zou denk ik niet werken. In het team van The_Verve komt een aantal spelers (bijvoorbeeld Song en Solano) toch tekort voor deze verkiezing.
Poule H:1. EngCatjuh
Verdedigend komt dit elftal uiteindelijk tekort denk ik. De uitstekende aanval compenseert dit echter voldoende om de poule te winnen. Het elftal is goed in balans en voorin staan genoeg spelers die het verschil kunnen maken en een pure doelpuntenmaker. Wel jammer van Matthaus.

Riquelme vind ik in tegenstelling tot de meeste FOKkers juist een aanwinst voor je team, een type speler dat helaas een beetje uitsterft.
2. Leroytje
Eboue is duidelijk de zwakke schakel in dit team. Drie prachtige middenvelders maar dat gaat wel ten koste van de balans. En leuk dat je zowel Cole als Yorke hebt natuurlijk. Daarmee heeft dit elftal voor mij toch iets meer dan dat van Joris33, waarbij ik het middenveld niet echt bij mekaar vind passen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio