Godsamme, kon net op tijd naar de wasbak rennen om m'n drinken uit te proesten... Die v. Gaalquote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kop van AdriaanseGeweldig getekend
![]()
.
Nou was het doelpunt van Andy ook wel een stukje mooier dan die van Thomas. Damn, krijg nog kippenvel als ik aan dat "juichen" van hem denk na die goal.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat een doelpunt in Europees verband al niet kan doengevalletje Van der Meyde-Internazionale
Ik vind het eigenlijk frappanter dat Sulejmani op de tweede plek staat samen met Urby voor wat betreft assists bij Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rVanDeEredivisie.htm
De (dino)Saur is gewoon een topper. Check zijn stats!²
Precies wara ik het over had ove rmeeverdedigen. Dat moet iedereen doen bij Ajax. Ongeacht status en positie.quote:
mijn truusjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kop van AdriaanseGeweldig getekend
![]()
.
Nu Bakkie nog van de hand doen aan Fiorentina.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat een doelpunt in Europees verband al niet kan doengevalletje Van der Meyde-Internazionale
Wat een elftal toen zeg. Helemaal als je het vergelijkt met wat er nu op het veld rondbanjerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou was het doelpunt van Andy ook wel een stukje mooier dan die van Thomas. Damn, krijg nog kippenvel als ik aan dat "juichen" van hem denk na die goal.
Kan ik verdomme dat filmpje niet vinden
edit: Toch wel:
Zlatanquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou was het doelpunt van Andy ook wel een stukje mooier dan die van Thomas. Damn, krijg nog kippenvel als ik aan dat "juichen" van hem denk na die goal.
Als klein jochie heb ik hierdoor een haat jegens Inzaghi gekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Olsen zie ik niet als ideale kandidaat, maar als dat voorkomt dat Co komt: gelijk aanstellen!
Tomasson.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat. Dat moet belangrijker zijn dan het geld.
Vermaelen heeft tenminste wel inzet.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat. Dat moet belangrijker zijn dan het geld.
En de aanval nog sterker.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat.
Vermaelen naar het centrum en Obradovic op de linksbackquote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef Frankz0rz het volgende:
We moeten die Obradovic gewoon halen van het geld dat we voor Vermaelen krijgen, klaar. Ik vind Vermaelen een echte Ajacied, maar als je een betere linksback kan kopen..
Ah het namen noemen is weer begonnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vermaelen naar het centrum en Obradovic op de linksback
Als we toch namen gaan noemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ah het namen noemen is weer begonnen.
Ik doe mee
Wilhemson
Modric
Timmer!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als we toch namen gaan noemen.
Wijnaldum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |