Dat doet hij dan ook niet. Als de journalistieke sites hun content afschermen en zich aansluiten bij de muziek en filmindustrie dan blijft er vrij weinig meer over.quote:
Denk jij dat ze alles, inclusief encrypted down krijgen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het echt een belachelijke enquete, en heb een foutje gemaaktdweilen met de kraan open moest oneens zijn, ik heb per ongeluk eens gedaan
Het ging er toch over dat het voor de torrent sites dweilen met de kraan open was tegen die rechtzaken van brein? Of heb ik verkeerd gelezen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Denk jij dat ze alles, inclusief encrypted down krijgen dan?
Per ongeluk toch een goed antwoord gegevenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ging er toch over dat het voor de torrent sites dweilen met de kraan open was tegen die rechtzaken van brein? Of heb ik verkeerd gelezen?
"Als"...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook niet. Als de journalistieke sites hun content afschermen en zich aansluiten bij de muziek en filmindustrie dan blijft er vrij weinig meer over.
ik ben volgens die enquete gewoon geboren in 1986 hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik hoef die enquête niet in te vullen. ik ben te oud
Ze hebben inderdaad gelijk dat de enquête nogal suggestief is op wat punten (en ook gewoon fout).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef BasEnAad het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnen_eenvandaag.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |