quote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is.
Er zijn veel beroepen waar een representatief uiterlijk best belangrijk is. Wellicht niet bij jou op je werk maar dat zegt meer iets over jou en je opleidingsniveau.
Jij bent zeker geen eigen baasquote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Twiney het volgende:
[..]
Vind dat dat tegenwoordig moet kunnen.. Mensen moeten niet zo zeiken
Eensch. Ik vind zelfs dat mensen met piercings die verminken (zoals zulke enorme gaten in het oor) en tattoo's in het gezicht zelfs geen uitkering hoeven te ontvangen omdat ze zelf hun kans op een baan ernstig hebben verkleind. Het was geheel hun eigen keuze om hun kop te verminken.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dus hoe verder we in de tijd gaan hoe verpauperder je er uit mag zien? Mogen tattoo's in het gezicht dan ook al?
Ja en dan gaan ze miepen dat het zelf expressie is en dat het oh zo mooi is....quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind zelfs dat mensen met piercings die verminken (zoals zulke enorme gaten in het oor) en tattoo's in het gezicht zelfs geen uitkering hoeven te ontvangen omdat ze zelf hun kans op een baan ernstig hebben verkleind. Het was geheel hun eigen keuze om hun kop te verminken.
15 mm is vergeleken met gaten van 4 cm Niks.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind zelfs dat mensen met piercings die verminken (zoals zulke enorme gaten in het oor) en tattoo's in het gezicht zelfs geen uitkering hoeven te ontvangen omdat ze zelf hun kans op een baan ernstig hebben verkleind. Het was geheel hun eigen keuze om hun kop te verminken.
Dat plaatje heb ik gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb trouwens liever een banaan in mijn oor [ afbeelding ]
Een wijnvlekin je gezicht is ook niets vergeleken met een verbrand gezicht, maar het blijft lelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
15 mm is vergeleken met gaten van 4 cm Niks.
Ik geloof je wel, als het daarom gaatquote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Loop dan niet te zeiken met je 'ja dag'.
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, als het daarom gaat
ik werk gewoon elke dag van 8 tot half 5.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Bronson het volgende:
TS is ambtenaar.![]()
Je stopt zeker vrijdag om vier uur met "werken", en het begrip overwerken komt niet in je woordenboek voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |