OMG ben je 65+ ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Gripper het volgende:
Volgende keer zelf allemaal lekkere spullen meenemen: kratje ijskoud pils, goeie broodjes met zelfgevijzelde pesto, tapenades, salades, kazen olijfjes, stukken goeie spaanse ham en lekkere zoutjes met wat dipsauzen.
gastheren (m/v): "had je niet hoeven meenemen hoor, we hebben voldoende ingeslagen! "
jij: "Nou, na die karige zooi van de vorige keer dacht ik: ik neem nu voor mezelf wél goed spul mee"
Dat stal je dan allemaal zo uit, moet je kijken hoe snel je vrienden maakt onder de andere gasten!
ahum..... en KOUD bier!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG ben je 65+ ofzo
Pesto, tapenades, salades, kaas, olijfjes, spaanse (!) ham.
Het enige dat je nodig hebt, is chips, bitterballen en frikandelletjes.
t is natuurlijk niet dat ik bitterballen en frikandellen afsla als ze voor mn neus staan, maar als ik daarover was begonnen moest TS ook nog een frituurpan+een aggregaat meesjouwen naar die verjaardag....quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG ben je 65+ ofzo
Pesto, tapenades, salades, kaas, olijfjes, spaanse (!) ham.
Het enige dat je nodig hebt, is chips, bitterballen en frikandelletjes.
Een aggregaatquote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Gripper het volgende:
t is natuurlijk niet dat ik bitterballen en frikandellen afsla als ze voor mn neus staan, maar als ik daarover was begonnen moest TS ook nog een frituurpan+een aggregaat meesjouwen naar die verjaardag....
Nederlandse verjaardagenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef AltTab het volgende:
[..]
Een aggregaat![]()
Fantastisch, kom gewoon met een aanhhanger de volgende keer, met statafels, een party tent en een dj.
Lauw bier, die mensen hebben het echt niet begrepen, wat een troosteloze boel
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef fathank het volgende:
Zo'n typische Nederlandsche verjaardag. Lekker met z'n allen in een kringetje zitten en praten over burgerlijke onderwerpen
.
en een degelijke geluidsinstallatie, liefst met een dj. Zo kun je voorkomen dat het op een gegeven moment toch over kutonderwerpen gaat.quote:
Ze moeten eens een Amsterdam klaagtopic openen!quote:
In de zomer komen al die klagers gewoon weer naar Renesse en Domburg hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi, dat je hier maar nooit meer terug komt.
Wie wil er nou water?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze moeten eens een Amsterdam klaagtopic openen!Daar krijgen ze vast veel meer reacties.
![]()
En wie gaat er nu klagen over Zeeuwen? We zijn hartstikke lief, geduldig, dankbaar, vrolijk, gastvrij en we hebben lekker veel water.
Indd. en onze mosselen eten in onze restaurants maar fooi geven? Ho maar, dan zijn ze zelf ook zuinig!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
In de zomer komen al die klagers gewoon weer naar Renesse en Domburg hoor
Wacht maar tot het bier op is.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wie wil er nou water?Koud bier willen we!
Inddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
In de zomer komen al die klagers gewoon weer naar Renesse en Domburg hoor
Ja, Anti-Amsterdamtopics hebben we nog nooit gehad iddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze moeten eens een Amsterdam klaagtopic openen!Daar krijgen ze vast veel meer reacties.
![]()
En wie gaat er nu klagen over Zeeuwen? We zijn hartstikke lief, geduldig, dankbaar, vrolijk, gastvrij en we hebben lekker veel water.
lolquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Gripper het volgende:
Volgende keer zelf allemaal lekkere spullen meenemen: kratje ijskoud pils, goeie broodjes met zelfgevijzelde pesto, tapenades, salades, kazen olijfjes, stukken goeie spaanse ham en lekkere zoutjes met wat dipsauzen.
gastheren (m/v): "had je niet hoeven meenemen hoor, we hebben voldoende ingeslagen! "
jij: "Nou, na die karige zooi van de vorige keer dacht ik: ik neem nu voor mezelf wél goed spul mee"
lief [x] ok, die geef ik jequote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En voldoe ik niet aan mijn eerder geschreven eigenschappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |