Klopt...maar ze gaan er uit dit jaar. Komen er andere kantoren in.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik bedoelde deze, is blijkbaar niet het hoofdkantoor, maar Shell Research
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd lijken op een mannetje met hoed op
Iets ten zuiden van Soest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
3 boompjes, netjes in een rij
waar?
bij deze het wat: Soesterduinenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iets ten zuiden van Soest.
Zal wel een zandverstuiving zijn dan. Duinen bij Soest, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, misschien had ik ook 'wat' moeten vragen. Dat leek me eigenlijk vanzelfsprekend.
Het heeft nml. een naam
Het heeft een hele specifieke naam: Lange Duinen, onderdeel van Soesterduinenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zal wel een zandverstuiving zijn dan. Duinen bij Soest, het moet niet gekker worden.
Wat het is is niet zo van belang. Mij interesseert alleen de plek op de kaart. Het is tenslotte niet de Wikipedia-kwis editie Nederland.quote:Op woensdag 23 september 2009 06:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens is dit een weiland en een stukje parkeerterrein
Parkeerterrein is van Attractiepark Slagharen, net ten zuiden van het gelijknamige Slagharen
Dat laatste wist ik niet eensquote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voormalig kasteel Duivelsberg (of Burcht Mergelp), bij Beek (Ubbergen)
Het enige stukje lang door Nederland van Duitsland geannexeerd na WO2 en niet teruggegeven in 1963
Niet helemaal correct.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voormalig kasteel Duivelsberg (of Burcht Mergelp), bij Beek (Ubbergen)
Het enige stukje lang door Nederland van Duitsland geannexeerd na WO2 en niet teruggegeven in 1963
Dat museum... heeft dat de naam van de plaats of de naam van het object?quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In de plaats waar dit naast ligt is een museum gelocaliseerd met dezelfde naam
Bijna helemaal goed...vlgs. mijn bron is het Groessen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Loo (bij Duiven), Betuwelijn Spoortunnel Pannerdensch Kanaal, mammoet
[ afbeelding ]
Dat is 'mquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Handige landingsplaats?
Maar ik denk dat dhr. Van Mesdag zich dan om zou draaien in zijn graf
Het is dus de Panorama Mesdag in 's-Gravenhage
Als postadres wordt Veldhoven gegeven op de website.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eigenlijk in Oerle, maar het is correct
@ Nieuwschierig:quote:Als postadres wordt Veldhoven gegeven op de website.
Ik ben het genuil elke keer zat dus ik geef mijn punt terug
HAHA! Ik vond het een beetje te rustig hier....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eindelijk. rellen in de Google Earth Quiz.
Ik dacht dat het nooit zou gebeuren....
sorry Nieuwsgierig, ik dacht al 'Wat doet die rare rotonde hier nou? Die heb ik niet gezien op die papegaaiensite.' Is dus de nieuwe opgave. Ik ga zoeken.quote:Lastige nieuwe, ik dacht eerst dat het een bord snert was
(zonnetje, de nieuwe opgave staat er dus)
Een kerkdorp is geen dorp maar een wijk met een oude kern (met een eigen kerk)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[ afbeelding ]
dus, zoals TARAraboemdijee al zei ''eigenlijk in Oerle''
Maar je kan er wel flink rond-scheuren, zo vlak bij de Scheurhaven...hahaha... (tussen Hoek van Holland en Rotterdam)quote:
Helemaal goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, gevonden
Zonder titel door Niels Keus, 1975
Het beeld werd al snel ‘dubbeltje op zijn kant’ genoemd, een andere bijnaam is ‘de zonnevanger’.
In het Bijlmerpark te Amsterdam
[ afbeelding ]
Was niet zo moeilijk: even googelen met "Pleasureman_Gunther" en je komt al snel uit op Rotterdam. Toen bleek ook de schaduw nog te kloppen en hoefde ik alleen nog maar een stukje Rotterdam te vinden waar de daken niet allemaal hetzelfde zijn...quote:
HAHA, het waren heel simpel allemaal prinsen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:37 schreef Maizena het volgende:
Ik zat in Brabant te zoeken...door die carnavalsprent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |