Drizzt doet met je meequote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Fems het volgende:
Ik heet je dan hartelijk welkom namens alle (of de meeste) tukkers op fok (alhoewel ik een neptukker ben.)
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Fems het volgende:
Ik heet je dan hartelijk welkom namens alle (of de meeste) tukkers op fok (alhoewel ik een neptukker ben.)
Toen was het moe!! hahaaquote:
wat doe je voor werkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen was het moe!! hahaa
maar we zitten alweer een tijdje op het werk
Afstuderen bij Defensiequote:
Dat valt nogal meequote:
Dat blijkt nu idd, hele tijd fokkenquote:
DAarom .. slechte afstudeerder ben ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat blijkt nu idd, hele tijd fokken![]()
Denk het niet, ze moest vanmorgen gewoon de krant bezorgen, en daarna blijft ze over het algemeen gewoon wakker.quote:
Hmm, dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het niet, ze moest vanmorgen gewoon de krant bezorgen, en daarna blijft ze over het algemeen gewoon wakker.
quote:
Jawel jawel, gisteren nog een geheel geirriteerd kut oog in de les zitten met hooikoorts erbij, nu is het alleen nog maar roodquote:
Ook goed hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
[..]
Jawel jawel, gisteren nog een geheel geirriteerd kut oog in de les zitten met hooikoorts erbij, nu is het alleen nog maar rood
Mit dir?
quote:
Euh...Nee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand hier ook ervaring met zonnecellen oid?
Nicequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo heeft een nadeel toch voordelen. Nu ga ik mn meisje zo even zien
gefeliciteerd je bent geslaagd op het vmbo - basisberoepsgerichte leerweg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ohh, ik weet het
ben ik nu geslaagd?![]()
Jeejquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gefeliciteerd je bent geslaagd op het vmbo - basisberoepsgerichte leerweg.
Stijlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Rikketik het volgende:
M'n nieuwe All Stars zijn binnen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg er een stijve plasser van*fap fap fap*
verder wil ik mn neus in haar bebloede kut steken, en de placenta er met mn tanden uitrukken
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ben een beetje oude topics aan het lezen en wat zie ik:
Een plaatje van een vrouw die bevallen is in een zwembadje met allemaal bloed in 't water
Wat is een reactie van iemand die nu post mag bezorgen?
[..]![]()
![]()
![]()
Indeedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef Rikketik het volgende:
Echt zo'n Justin-opmerking.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe vaker ik 't lees hoe leuker ik h'm vind
nice, congratz!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik heb mn contractjeElke maandag en donderdag de post ophalen en thuis uitsorteren, en een dag later bezorgen
quote:
Henrikequote:
Pfff ik vreet nog liever m'n eigen stront op, die ik daarna uitkots..anaal inbreng en dan via een boogje weer in m'n mond spetter om het wederom op te eten/drinkenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff ik vreet nog liever m'n eigen stront op, die ik daarna uitkots..anaal inbreng en dan via een boogje weer in m'n mond spetter om het wederom op te eten/drinken
Met 3 man voetbaltraining gehadLekker Lijnschieten olé
Lolwut?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff ik vreet nog liever m'n eigen stront op, die ik daarna uitkots..anaal inbreng en dan via een boogje weer in m'n mond spetter om het wederom op te eten/drinken
Songfestival...dat is toch 3 keer niksquote:
Is toch de bomb joh. De Toppers gaan ook gewoon winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Songfestival...dat is toch 3 keer niks
Nee...nee...neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef norich het volgende:
[..]
Is toch de bomb joh. De Toppers gaan ook gewoon winnen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En Nathalie was niet aan het werk vanavond? Na het trainen nog ff bij de drive-in geweest
Aah ok, nee was om half 11 / kwart voor 11 net, zat dr zo'n donker propke die 10 min met duitsers bezig wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar mocht om half 9 alweer naar huis. Maar anderhalf uur gewerkt dus
Dun meisje of wat gezet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aah ok, nee was om half 11 / kwart voor 11 net, zat dr zo'n donker propke die 10 min met duitsers bezig was
Propke = stevigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dun meisje of wat gezet?
Dat dunnere meisje is vaak heel chagrijnig en heel traag
Leuk dat ze het gebruiken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)cles-viert-feest.ece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |