Vanavond morgen heb je geen last meer van christiaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Wanneer gaan de jongens nu eens lief doen tegen elkaar
Wat was haar excuus nou dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Herkansing van gisteren. Zo om 10 uur met die vriendin afgesproken
Mooi zoquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vanavond morgen heb je geen last meer van christiaan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:36 schreef Blawh het volgende:
Fraai shirt, maar niets kan natuurlijk op tegen het heilige zwart-wit.
Gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
Vraag me niet hoe... maar ik haalde hemHell...
Van harte.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
hoe heb je hem gehaald dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Sanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Nou, ik ging ervanuit dat ik m niet gehaald had... want het tentamen bestond uit vier delen, Marketing, Organization, Finance en Law en politics. Finance had ik verkloot, want dat kan ik gewoon niet... Law had ik niks voor geleerd, vergeten... Dus ik denk dat ik het dan dankzij marketing en Organization gehaald heb... maar juist over die twee had ik ook geen goed gevoel. Vage shit...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe heb je hem gehaald dan?
en natuurlijk gefeliciteerd
ja tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ging ervanuit dat ik m niet gehaald had... want het tentamen bestond uit vier delen, Marketing, Organization, Finance en Law en politics. Finance had ik verkloot, want dat kan ik gewoon niet... Law had ik niks voor geleerd, vergeten... Dus ik denk dat ik het dan dankzij marketing en Organization gehaald heb... maar juist over die twee had ik ook geen goed gevoel. Vage shit...
Maar goed, gehaald is gehaald toch?
je gevoel is niet altijd een indicatie voor je cijferquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ging ervanuit dat ik m niet gehaald had... want het tentamen bestond uit vier delen, Marketing, Organization, Finance en Law en politics. Finance had ik verkloot, want dat kan ik gewoon niet... Law had ik niks voor geleerd, vergeten... Dus ik denk dat ik het dan dankzij marketing en Organization gehaald heb... maar juist over die twee had ik ook geen goed gevoel. Vage shit...
Maar goed, gehaald is gehaald toch?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, foutje! Ik heb engels gehaaldDe andere cijfers staan er nog niet op...
Dat wordt nog spannendquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Samzz het volgende:
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |