quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twččnte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lččnte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Dat is wel kut jaquote:Op maandag 11 mei 2009 09:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
David
Gisteren bij de derde helft een bierdopje precies in mijn oog gegooid gekregen. Nu heb ik een lekkend rood kut oog die irritant is bah!
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:28 schreef Fems het volgende:
[..]
uurtje school
Moest nog even wat vragen bij scheikunde.
Jaa,quote:Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het met leren dan? snap je het nog een beetje?
Komt ook omdat ik een coole maatschappijleraar had.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja klopt wel...maar ik doe het teveel de laatste tijd
Prachtig vak
Juist, kwam er net achter dat we nu ineens van die saaie toetsen moeten maken voor het niveau van engels enz... Wiskunde zonder rekenmachine, dat is echt in groep 8 geweest dat ik dat voor het laatst deedquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi werk. zo'n computer voor je laten rekenen
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, kwam er net achter dat we nu ineens van die saaie toetsen moeten maken voor het niveau van engels enz... Wiskunde zonder rekenmachine, dat is echt in groep 8 geweest dat ik dat voor het laatst deed.
Ja juist, heb er ook geen problemen mee maar gebruik dat ding altijd omdat ik gewoon te lui ben met dat soort dingenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon rekenen kan ik volgens mij nog wel aardig zonder rekenmachine. maar ik pak wel vaak even dat ding van windows erbij, (als ik op het werk ben). maar ik liet 'm net even een sterkteberekening doen. als ik dat zelf zou moeten doen, was ik daar een paar dagen druk mee
op school doe ik ook wel eens zonder dat ding als het niet al te moeilijk wordt, maar meestal hek zo'n rekenkist wel in de buurt dus dan is het wel erg makkelijk
ik ben aan het werkquote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik ben van mening dat Wouter mee gaat doen
op FOK!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit Nathalie!
Kwaliteit? Wat is dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit Nathalie!
zie mijn posthistoriequote:
daar kan ik niets aan doenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb al teveel topics niet actief mee kunnen doen omdat jullie gewoonweg te snel waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |