Gefeliciteerd! Mooi dat het helemaal super wasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef Allan24 het volgende:
Gisteren was ZO een GEWELDIGE dag!
's Morgens had het wat gedruppeld, een spatje regen maar veel was het niet. Tegen de tijd dat het programma begon (lunchtijd) klaarde het mooi op; een goed uur later zijn we foto's gaan maken met prachtig licht (maar géén direct zonlicht, dus ideaal) en toen we bij het gemeentehuis waren brak de zon door. En de rest van de middag en avond was het met een lekker zonnetje heel aangenaam!
En ja, we hebben allebei zitten jankenen het avondfeest was echt super gaaf
de dag had werkelijk niet beter kunnen zijn!
Foto's volgen, maar pas ná de vakantie (we vertrekken maandagochtend naar Florida)
Aiiii das helemaal suckyquote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef seadarius het volgende:
Mijn grootste zorg is dat ik vrijdag weer helemaal beter ben
we zitten nu op 60 daggasten en 100 avondgastenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:50 schreef MichielPH het volgende:
Hoeveel gasten nodigt iedereen uit eigenlijk?
mjaah, da's klote. Maar je kan je ook afvragen of ze niet vooraf bevestiging hebben gevraagd van wie er wel/niet zou komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb dus laatst gewerkt op een bruiloft, voor de receptie was er voor 100 man koffie en 's avonds op het feest voor 35 man diner. Uiteindelijk zijn er de hele dag maar 25 man geweest..
Iedereen zijn eigen ding hoor, maar ik vond het zo sneu. Hopen dat zij een mooie dag hadden.
Poeh .. wat erg zeg idd..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, da's klote. Maar je kan je ook afvragen of ze niet vooraf bevestiging hebben gevraagd van wie er wel/niet zou komen.
Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen niet komen en dat je dat niet vooraf weet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |