abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69415185
MoBlo, als je in de zomervakantie trouwt, heb je best kans dat er mensen op vakantie zijn!

En kans dat het ontzettend heet is en je staat te zweten in je trouwjurk
pi_69415240
klopt maar ik zit (VOORAL als ik de politieselectie doorkom) echt vast aan de academische vakanties

daarbij willen we de datum zo vroeg mogelijk vastleggen, zodat mensen daarin wellicht rekening kunnen houden met het plannen van de vakantie...

dus als het 22 juli wordt, dan gaan we dat 23 juli dit jaar met de gemeente vastleggen als 't kan, zodat het nieuws alvast verspreid kan worden
Ja doei.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:18:02 #123
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69415443
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 22-07-2010 wel een mooie datum eens kijken of Mr.MoBlo dat ook vindt : ):9
Wij trouwen ook op 22-07.

Al moest een collega mij daar vorige week aan herinneren, want ik beweerde bij hoog en bij laag dat ik de 28ste ging trouwen.

Begint al goed.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69415524
whehe

dan kunnen we elkaar aan de trouwdag herinneren
Ja doei.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:30:46 #125
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69415928
Wij hebben ook de datum verzonnen: 4-6-2010.

Dus volgende week donderdag snel de gemeente bellen... en ik moet er echt eens even aan gaan denken om de pastoor te bellen...

wat een gedoe
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_69417457
Wij trouwen op 5-6-9
En wij hebben helemaal niks met de 5, de 6 of de 9, maar we wilden gewoon op een vrijdag in juni trouwen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:50:58 #127
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69418651
Nou, het stelde inderdaad geen jota voor en toch zat ik de hele tijd stompzinnig te hinneken.

Ik lijk wel een wijf.
pi_69418736
Ik neem na lang dubben toch de achternaam over van mijn vriend. Ik ga het wel heel erg wennen vinden want ik ben heel erg gehecht aan mijn eigen achternaam. Mijn vader is enig kind en ik ben dat ook: na mij sterft onze 'lijn' dus uit.... Maar gelukkig heeft mijn vriend geen erge achternaam en wat heel stiekem ook wel fijn is, is dat ik met een nieuwe achternaam nergens op internet te vinden ben
Maar de hoofdreden is dat het later gewoon gemakkelijker is als je kinderen hebt. Want wiens achternaam krijgen de kinderen dan? Als het die van de vader is, ben ik dan niet de echte moeder? Of als ze mijn achternaam hebben is mijn man natuurlijk niet de vader.... Het is voor een kind ook fijn om gewoon een van de *achternamen* te zijn en niet zo verwarrend als beide ouders dezelfde achternaam hebben

Overigens trouwen wij nu op 18 is 9 plus 9, dus 18-9-9 He Avotar, jij hebt dezelfde ezelsbrug, 4 plus 6 is 10!
I had a signature once. It was awful.
pi_69419469
Ik heb dat ook als ik straks ga trouwen neem ik ook de achternaam van mijn verloofde en stert mijn familielijn ook zowat uit. Tenzij mijn zusje de naam houdt.
En het is ook nog dat we kunnen kiezen want hij heeft 2 achternamen, 1 van zijn moeder en 1 van zijn vader dat doen ze in Spanje zo.

Wij hebben ook nog een ezelsbrug 11-05-2011 = 1+1+0+5+2+0+1+1 = 11 en we hebben elkaar op 11-11-2007 leren kennen maar ik wilde niet in de winter trouwen.

Ik weet het is nog ver weg maar we hebben nog veel te regelen en willen nog een klein beetje doorsparen.
Haters gonna hate.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:35:53 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69419970
Avotar, goedzo. Hoe staat het met jouw karma? Grote kans op mooi weer?
Ik ben echt blij als ik de 4e eindelijk dat gemeentehuis vast kan leggen. Dan is het echt-echt-echt en hoef ik niet steeds te zuchten dat ik 'volgend jaar om deze tijd echt nog niet getrouwd ben.'

Nouja. Verder geen nieuws, dat duurt nog wel een half jaar.

Qua achternaam ga ik die van hem erachter plakken denk ik. Maar ik wil eigenlijk niet dat hij dat al weet. Ik was altijd tegen, maar vanwege de kinderen nu om. Ik hoop dat het lukt het geheim te houden tot het tekenen. Nouja, anders pas kort van te voren in ondertrouw ofzo.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69420010
5+6= twee getallen, samen 11 ... 11 min 2 is 9

*stil*
*mooi*

dinsdag 26 mei 2009 @ 15:42:18 #132
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69420172
Hahah

Wij hebben ook geen bijzondere reden om voor 11 juni te kiezen. Hadden eigenlijk op 16-08 uitgekomen als we wel een datum met betekenis zouden doen, maar dat valt zo midden in vakanties enzo. Dus maar gekozen voor een donderdag in juni die nog vrij was op de locatie.
O+ 11-06-2009 O+
pi_69421716
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik neem na lang dubben toch de achternaam over van mijn vriend. Ik ga het wel heel erg wennen vinden want ik ben heel erg gehecht aan mijn eigen achternaam. Mijn vader is enig kind en ik ben dat ook: na mij sterft onze 'lijn' dus uit.... Maar gelukkig heeft mijn vriend geen erge achternaam en wat heel stiekem ook wel fijn is, is dat ik met een nieuwe achternaam nergens op internet te vinden ben
Maar de hoofdreden is dat het later gewoon gemakkelijker is als je kinderen hebt. Want wiens achternaam krijgen de kinderen dan? Als het die van de vader is, ben ik dan niet de echte moeder? Of als ze mijn achternaam hebben is mijn man natuurlijk niet de vader.... Het is voor een kind ook fijn om gewoon een van de *achternamen* te zijn en niet zo verwarrend als beide ouders dezelfde achternaam hebben
Achternaam van allebei zou het beste zijn als je het mij vraagt, al dragen mijn kinderen nu de achternaam van hun vader. (Ze zijn geboren in de jaren 80) Als ik nu kinderen zou krijgen hadden ze alletwee de achternamen mogen dragen wat mij betreft
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef Duderella het volgende:
Nou, het stelde inderdaad geen jota voor en toch zat ik de hele tijd stompzinnig te hinneken.

Ik lijk wel een wijf.

Feli dude en arty
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:39:06 #134
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69421935
Heh heh... we hebben ook eigenljk geen echte redenen.
We hadden zoiets van we doen het vanaf half mei ergens, want dan is de kans op goed weer gewoon wat hoger.
Maar dan zit je met hemelvaart en pinksteren wat heel vroeg valt volgend jaar... op de locatie waar we gaan trouwen, het is een strand hotel in Oostkapelle, is het dan altijd superdruk. Het had wel gekund, maar met alle logistieke problemen van dien.

Dus dan maar iets later. De volgende datum (26 of 27 mei) was dan weer te dicht bij het de trouwdag van m'n zwager (30-5), dus dan maar weer een week later. Ja dat is nog steeds dichtbij die datum, maar och, juni klinkt al heel anders dan mei

We hebben verder niet echt iets met de datum, of het moet zijn dat het precies een jaar later is dan de dag dat Sims 3 uitkomt.. .. een geintje.. echt waar

We gaan wel in ondertrouw op 29-12 dit jaar, dan kennen we elkaar precies 5 jaar <3

We hadden trouwens een voorzichtige schatting van de locatie gekregen van ongeveer 3000 euro. Viel ons reuze mee.

Maar wat ik me afvraag... is het gek om een jaar van te voren eigenljik al je gastenlijst voor 95% zeker te hebben?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:42:04 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69422036
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Lishe het volgende:
Avotar, goedzo. Hoe staat het met jouw karma? Grote kans op mooi weer?
Ik ben echt blij als ik de 4e eindelijk dat gemeentehuis vast kan leggen. Dan is het echt-echt-echt en hoef ik niet steeds te zuchten dat ik 'volgend jaar om deze tijd echt nog niet getrouwd ben.'

Nouja. Verder geen nieuws, dat duurt nog wel een half jaar.

Qua achternaam ga ik die van hem erachter plakken denk ik. Maar ik wil eigenlijk niet dat hij dat al weet. Ik was altijd tegen, maar vanwege de kinderen nu om. Ik hoop dat het lukt het geheim te houden tot het tekenen. Nouja, anders pas kort van te voren in ondertrouw ofzo.
Met mijn karma gaat het wel, maar mijn vriendin is een zondagskind. Dus ik zie het zonnig tegemoet

En ze neemt mijn achternaam Dat is eigenlijk nooit een punt van discussie geweest. Vooral omdat ze uit een hele grote familie komt van haar vaders kant, en haar achternaam nu dus zo gewoon is op Walcheren als Janssen zou zijn.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:36:31 #136
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69428419
Wij hebben wel wat met onze trouwdatum: dan kennen we elkaar 8 jaar !
23-06-2009 ! nog 27 days left!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:38:47 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69428527
Wij hebben 10 jaar verkering op onze huwelijksdatum Hoewel we eigenlijk van plan zijn om de verkeringsdatum te blijven vieren en niet per se de trouwdatum
De kaarten zijn goed ontvangen en iedereen vond ze mooi En dat voor een printscreentje
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69431759
Manvriend heeft onze datum gekozen; ik had 2 data voorgesteld. 9 of 16 juli. hij's uiteindelijk met 16 juli teruggekomen.

Onze datum wordt dus 16-07-2010
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_69433289
Onze datum is compleet willekeurig gekozen. We lagen op bed, sloegen de agenda open en hij viel open op week 50. De woensdag vonden we wel een leuke dag. Bleek 9 december te zijn. Staat ook wel mooi: 09-12-09

Hier is zo goed als alles geregeld, zitten alleen nog een beetje met de gastenlijst. maar ik vertrouw erop dat dat helemaal gaat goed komen.

De dag na pinksteren gaan we een dagje Amsterdam doen. Daar heb ik een winkel in gedachten waar ik mijn kleding wil aanschaffen.
*poef* nu is het weg
pi_69433565
Hier ook geen voorkeur voor de datum. Wilde een maand waarop de kans op mooi weer het grootst zou zijn,aangezien we op het strand trouwen. Met mijn baas de agenda getrokken en zodoende kwamen we op 26 juni as!
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:34:37 #141
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69440365
Wij hebben vanmiddag trouwens een vergunning meegekregen voor vier auto's die we op De Mooiste Dag v. o. L. op de Grote Markt hier mogen parkeren. Gezellig, tussen de boerenkaas- en de stoffenkraam!

Wij wandelen tzt. gewoon naar het stadhuis, want dat is vlakbij, maar ergens trekt het ook wel om met de auto de Markt op te scheuren en daar een BeenModeGigant voor de voeten de rijden.
pi_69448539
hihi
Ja doei.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:25:14 #143
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69452694
Ze heeft ja gezegd

zal dit topic maar wat opvolgen en mss wel eens een vraag stellen. Zijn nu volop op zoek naar een feestzaal en zo. Allemaal niet zo makkelijk, veel te veel keuze, maar niets is perfect. Het liefst zouden we bbq'en in de zomer van 2010 ergens, of een walking dinner.
pi_69455065
bbq, we zijn wel trendsetters!

Gefeliciteerd! Waar woon je?
Ja doei.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:51:40 #145
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69455248
Thx. nu in Gent.

maar we zijn alletwee oorspronkelijk van oostende (belgische kust) dus zal daar wel ergens in de buurt iets worden, al onze familie en de meeste vrienden wonen daar nog.

en in de zomer is bbq altijd leuker. Ik wil vooral geen typisch 5-gangen menu waar je voortdurend stil zit aan tafel tot één uur... Maar heb al een paar mooie zalen gezien die zelf bbq's uitgeven. Walking dinner is ook wel leuk, maar over het algemeen duurder als ik zo wat rondkijk.
pi_69516670
Ik ga ook trouwen
Vriendje heeft me gister gevraagd

Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
pi_69517500
Gefeliciteerd bla_bla_bla
*poef* nu is het weg
pi_69518111
Gefeliciteerd aan alle newlysoontobeweds
Voor mij geldt, nog één week... volgende week vrijdag is het zo ver... stiekem toch wel zenuwachtig aan het worden...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:20:25 #149
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69518252
Gefeli nieuwe mensjes!

Allan: Spannend!!!!

Ik begin ook steeds meer kriebels te krijgen!
O+ 11-06-2009 O+
pi_69519513
thnx

Allan over een week al spannend!

Hier in de omgeving is volgens mij niet erg veel keus qua locaties ...hoera voor limburg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')