Heh heh... we hebben ook eigenljk geen echte redenen.
We hadden zoiets van we doen het vanaf half mei ergens, want dan is de kans op goed weer gewoon wat hoger.
Maar dan zit je met hemelvaart en pinksteren wat heel vroeg valt volgend jaar... op de locatie waar we gaan trouwen, het is een strand hotel in Oostkapelle, is het dan altijd superdruk. Het had wel gekund, maar met alle logistieke problemen van dien.
Dus dan maar iets later. De volgende datum (26 of 27 mei) was dan weer te dicht bij het de trouwdag van m'n zwager (30-5), dus dan maar weer een week later. Ja dat is nog steeds dichtbij die datum, maar och, juni klinkt al heel anders dan mei

We hebben verder niet echt iets met de datum, of het moet zijn dat het precies een jaar later is dan de dag dat Sims 3 uitkomt..

.. een geintje.. echt waar

We gaan wel in ondertrouw op 29-12 dit jaar, dan kennen we elkaar precies 5 jaar <3
We hadden trouwens een voorzichtige schatting van de locatie gekregen van ongeveer 3000 euro. Viel ons reuze mee.
Maar wat ik me afvraag... is het gek om een jaar van te voren eigenljik al je gastenlijst voor 95% zeker te hebben?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"