abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 07:36:11 #76
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69214064
Avotar, kun je alles dan niet in je geboortedorp doen? Of zo vroeg mogelijk in het gemeentehuis trouwen, hop naar de kerk en weer terug? Of feest in je geboortedorp? En anders een picknick halverwege zodat die 60 kilometer ook een beetje gebroken is?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69216726
Wij gaan over 2 weken langs voor een taartenproeverij

En mijn vriend heeft zijn getuigen al gevraagd....en ik loop nog te draaien
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:11:09 #78
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_69221737
Je kan ook vragen of de voorganger vanuit jouw geboortedorp bereid is om naar de kerkdienstlokatie te komen voor een oecomenische bruiloft. Dus met twee voorgangers van twee verschillende richtingen. Soms vinden ze dat juist heel erg leuk!
That's the way the cookie crumbles
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:28:05 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69222309
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 07:36 schreef Lishe het volgende:
Avotar, kun je alles dan niet in je geboortedorp doen? Of zo vroeg mogelijk in het gemeentehuis trouwen, hop naar de kerk en weer terug? Of feest in je geboortedorp? En anders een picknick halverwege zodat die 60 kilometer ook een beetje gebroken is?
Geen opties helaas.
De enige optie zou zijn om eerst de kerstdienst te doen en daarna met z'n alleen door naar de eigenlijke plek.
We willen gewoon in de buurt van onze woonplaats feesten.

Maar goed... dat is dus nog under consideration...
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:11 schreef IJzercookie het volgende:
Je kan ook vragen of de voorganger vanuit jouw geboortedorp bereid is om naar de kerkdienstlokatie te komen voor een oecomenische bruiloft. Dus met twee voorgangers van twee verschillende richtingen. Soms vinden ze dat juist heel erg leuk!
Klopt.... de meesten vinden dat helemaal geweldig.... alleen... oud-gereformeerden niet.
Je moet je voorstellen dat oud-gereformeerden op het niveau "Gij zult geen tv hebben" zitten...
Mijn ouders bv zijn katholiek en hervormd en hebben ook een hele leuke gecombineerde dienst gehad, ik ben zelfs ook nog door beiden gedoopt...
Maar neit elke stroming is er even open in...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_69231927
Hoe doen jullie 't trouwens met het uitnodigen van collega's? Wel/niet? Partners van collega's? wel/niet? en als laatste kinderen van collega's? wel/niet?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_69232243
ik nodig geen collega's uit, mr. MoBlo wel

geen partners, behalve van de baas wat trouwens toeval is, en niets met het feit dat hij de baas is te maken heeft

[ Bericht 23% gewijzigd door motorbloempje op 20-05-2009 17:35:00 ]
Ja doei.
pi_69253742
Wij doen helemaal geen collega's.

Heb de taart gezien... Het gaat om een bedrijf die workshops doet. Ze leveren niet op bestelling

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KBQSN8W7.jpg

Nu maar andere bedrijven gemailed of zij ook zoiets kunnen maken. bijvoorbeeld onze trouwkaart op een taart...
*poef* nu is het weg
pi_69255013
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe doen jullie 't trouwens met het uitnodigen van collega's? Wel/niet? Partners van collega's? wel/niet? en als laatste kinderen van collega's? wel/niet?
Mn vriendin nodigd haar directe collega's voor het feest uit. Van 1 collega komt de partner ook mee aangezien we die prive ook kennen. Deze 2 hebben we ook apart uitgenodigd.
Ik werk voor een echtpaar en heb verder geen collega's, dus heb hun wel uitgenodigd voor de avond. Of ze kids meenemen weet ik niet. Ze zijn wel welkom. Werk bij hun aan huis en lunch iedere dag met die kids.
pi_69283617
Afgelopen woensdag mijn jurk opgehaald, mijn viend zijn pak opgehaald en een gesprek gehad met de ambtenaar. Het was gelukkig een erg vriendelijke man met inlevingsvermogen. Het klikte prima en dat geeft een goed gevoel voor de trouwdag. Hij had leuke ideeen en paste alles aan op hoe wij er over dachten. Ik zie het wel zitten zo (Gelukkig, deze persoon was namelijk niet mijn 1e keus en ik was dus een beetje bang dat het niet goed zou komen )

Gisteren te horen gekregen dat 1 koppel van de daggasten toch niet overdag aanwezig gaat kunnen zijn. Zij heeft dan net een nieuwe baan en mag in de 1e 2 weken tijdens de training geen vrije dag opnemen... Heel begrijpelijk wel, maar toch niet heel leuk. Vooral niet omdat zij het erg vindt, maar haar partner eigenlijk tijdens de uitleg het hele verhaal omdraaide en de situatie helemaal maakte alsof het allemaal om hun werk en leven draait, terwijl het verdorie om onze trouwdag gaat die we al een jaar aan het plannen zijn en waarvoor net alles betaald is... Zij blijven samen met ons en een paar anderen daar in het hotel slapen en ze moet dus ook die ochtend vroeger weg. Nu wilde zij het zo regelen dat we haar nog wel even konden zien, maar meneer liet duidelijk merken dat ze dan op de terugweg teveel reistijd zou hebben daardoor (auto daar laten staan en trein nemen omdat dat sneller was). Terwijl zij helemaal geen probleem zag en het juist wel zo had willen doen. Hij gaat er maar vanuit dat we alles zo laten en maar betalen omdat ze dan evt ten aller tijde binnen kunnen komen... Ik vind haar echt super (ze is zon beetje mijn beste vriendin) dus op zich is ze welkom, maar ik erger me dood aan zijn houding. Te meer omdat meneer altijd enorm op zijn centen zit en nu wel even voor ons bepaalt dat het allemaal niets kost ofzo. (Nog afgezien van het feit dat onze locatie in sommige dingen nogal strakke regels heeft en niet heel erg blij gaat zijn met iemand die bepaalt dat wij dat toch allemaal makkelijk kunnen negeren.)

Sow, mijn frustraties ook even kunnen uiten Sorry als ik als een enorme zeur overkom nu, maar op een of andere manier gaan er meer van dit soort dingen mis. Alles is geregeld alleen weten we van een aantal mensen niet zeker wat ze nou precies doen. En dan gaat het voornamelijk om daggasten; komen ze wel of niet (ziekte, dus weinig vooraf aan te voorspellen en nemen we natuurlijk ook niets kwalijk), nemen ze wel of niet de hotelkamer (moeten we uiterlijk begin volgende week weten, was allemaal geregeld toen ze ineens bedenkingen kregen en nu reageren ze nergens op), hoe laat ze kunnen arriveren etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door bigbird op 22-05-2009 11:04:17 (Spelfout weggehaald. ) ]
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:21:22 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69283954
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef _aurum_ het volgende:
wat mij betreft zijn mijn collega's van harte welkom op de receptie Op het feest: neuh.. het zijn collega's, geen vrienden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:21:59 #86
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69283972
Wat een gedoe bb Ik snap best dat je gefrustreerd bent door de houding van die gast....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69291715
Wij hebben een receptie in de vorm van taart eten met de daggasten, dus op 1 na (goede vriend ook van lief) komen daar geen collega's bij. Wel weer een aantal bij het feest uitgenodigd omdat we het feest wat meer als "receptie" zien zoals het oorspronkelijk bedoeld was

En nu zijn er weer mensen die problemen hebben met het menu Onze CM heeft blijkbaar mensen ingelicht over de gangen en nou wil een familielid juist wel weer gewoon een hoofdgerecht ipv een 2e voorgerecht voor de kleinere hoeveelheid, en een ander "lust" weer geen kalfsvlees oid. Ik word echt gillend gek zo. Echt alles was geregeld en aan iedereen was gedacht. Ze zoeken het allemaal maar uit
O+ 11-06-2009 O+
pi_69291804
Pfff dat gezeur over eten. Daar moet ik echt niet aan denken.
Bij ons kunnen ze aanschuiven bij de barbecue. Salades, frietjes, stokbrood, veel soorten vlees, vegetarisch. Zal vast voor iedereen wel wat bijzitten.
pi_69293745
Ik zou ook bijna alles om gaan gooien, ware het niet dat we nog minder dan 3 weken hebben
O+ 11-06-2009 O+
pi_69300765
bigbird, stel je er niks van aan! 't Is JOUW feest! Ze moeten blij zijn dat ze überhaupt mogen komen, toch??
Wij hebben zelf een diner voor de daggasten, iedereen krijgt hetzelfde (handig, geen vegetariërs in de groep) en als mensen zich gaan drukmaken over het eten dan zit de McDonald's 900 meter verderop. Dan kunnen ze dáár in de rij gaan staan voor een Big Mac ofzo
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_69301442
Ja, die optie hebben wij dan weer niet Maar je hebt wel gelijk. Ik word er alleen een beetje gestoord van. Iedereen denkt maar aan zichzelf ofzo en dat het ons feestje is schijnt niet van belang te zijn. Wij hebben 2 vegetariers en 1 persoon met eetproblemen die 2x voorgerecht krijgt. Tot vandaag waren er daar dus ook 2 van maar dat is ineens niet meer nodig. Dus lekker geregeld allemaal. Stomste vind ik nog dat zijn familie (verder supergoed mee om te gaan hoor!) bang is dat ik niets uit handen durf te geven op die dag (wat ik wel durf) en dat ik die angst steeds meer krijg omdat vooral die mensen zich met vanalles en nog wat bemoeien nu wat helemaal niet hun zaak is. Dus ik zit lekker te stressen nu omdat ik het gevoel krijg dat ik voor mijn eigen bruiloft alles aan hen moet verantwoorden ofzo. Dus niet handig. Maar goed. Misschien dat dat gevoel nog wel wegtrekt
O+ 11-06-2009 O+
pi_69301980
Dat gevoel heb ik inmiddels wel los kunnen laten, gelukkig. Mijn wederhelft houdt niet van verrassingen, en ik als control freak hou er niet van om dingen uit handen te geven. Dus we zijn best een leuke combi, ofwel een totale ramp voor een ceremoniemeester
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_69302091
Haha dat herken ik
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 24 mei 2009 @ 12:10:19 #94
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69346920
Nog maar 18 dagen
O+ 11-06-2009 O+
pi_69347454
Laatste gesprek met de trouwlocatie was helemaal top. Hun ideeën over alles klopte helemaal. Hebben er zo'n zin in!
Alleen nog ons gesprek met de babs as vrijdag!
pi_69347541
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef bigbird het volgende:
Nog maar 18 dagen
Spannendddd
  maandag 25 mei 2009 @ 15:01:22 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69383015
zo daar ben ik weer eens...

hier is de feestlocatie ook al geregeld.. is maar goed ook.. de vrijdag dat wij trouwen is ook een dag dat er communie wordt gevierd dus het was wel goed dat we dat nu al vast hadden gezet.. kunnen ze dat ons niet meer afnemen..
Be happy with the little things in life
pi_69383351
We hebben de begroting van de locatie binnen. We hebben de dingen genomen die ons het leukst en normaalst leken en ook gelet op de prijs. We komen dan rond een bedrag van 6500 euro, exclusief de fotograaf, want die moeten we nog regelen.
Trouwen zelf en muziek zitten daarbij in.

Het valt mee, en bedenkend dat mn ouders de helft betalen valt het voor ons zeer goedkoop uit...

En dan hebben we wel het feest en de locatie die we willen

ik denk dat we deze week maar 's een datum gaan proberen te prikken
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:35:17 #99
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_69384164
Ga voor een fotograaf eens in Fot kijken! Daar zijn vast mensen die dat voor een leuk prijsje willen doen

Ik wil je ook wel helpen, maar volgens mij is het voor mij een eind reizen.
That's the way the cookie crumbles
pi_69384282
heb ik al aan zitten denken, en ga tegen die tijd nog wel 's wat rondneuzen. Chell heeft stiekem nog steeds mijn voorkeur maar moet even met Mr. MoBlo overleggen wat hij er aan kwijt wil zijn en zulks...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')