Afgelopen woensdag mijn jurk opgehaald, mijn viend zijn pak opgehaald en een gesprek gehad met de ambtenaar. Het was gelukkig een erg vriendelijke man met inlevingsvermogen. Het klikte prima en dat geeft een goed gevoel voor de trouwdag. Hij had leuke ideeen en paste alles aan op hoe wij er over dachten. Ik zie het wel zitten zo

(Gelukkig, deze persoon was namelijk niet mijn 1e keus en ik was dus een beetje bang dat het niet goed zou komen

)
Gisteren te horen gekregen dat 1 koppel van de daggasten toch niet overdag aanwezig gaat kunnen zijn. Zij heeft dan net een nieuwe baan en mag in de 1e 2 weken tijdens de training geen vrije dag opnemen... Heel begrijpelijk wel, maar toch niet heel leuk. Vooral niet omdat zij het erg vindt, maar haar partner eigenlijk tijdens de uitleg het hele verhaal omdraaide en de situatie helemaal maakte alsof het allemaal om
hun werk en leven draait, terwijl het verdorie om onze trouwdag gaat die we al een jaar aan het plannen zijn en waarvoor net alles betaald is... Zij blijven samen met ons en een paar anderen daar in het hotel slapen en ze moet dus ook die ochtend vroeger weg. Nu wilde zij het zo regelen dat we haar nog wel even konden zien, maar meneer liet duidelijk merken dat ze dan op de terugweg teveel reistijd zou hebben daardoor (auto daar laten staan en trein nemen omdat dat sneller was). Terwijl zij helemaal geen probleem zag en het juist wel zo had willen doen.

Hij gaat er maar vanuit dat we alles zo laten en maar betalen omdat ze dan evt ten aller tijde binnen kunnen komen... Ik vind haar echt super (ze is zon beetje mijn beste vriendin) dus op zich is ze welkom, maar ik erger me dood aan zijn houding. Te meer omdat meneer altijd enorm op zijn centen zit en nu wel even voor ons bepaalt dat het allemaal niets kost ofzo. (Nog afgezien van het feit dat onze locatie in sommige dingen nogal strakke regels heeft en niet heel erg blij gaat zijn met iemand die bepaalt dat wij dat toch allemaal makkelijk kunnen negeren.)
Sow, mijn frustraties ook even kunnen uiten

Sorry als ik als een enorme zeur overkom nu, maar op een of andere manier gaan er meer van dit soort dingen mis. Alles is geregeld alleen weten we van een aantal mensen niet zeker wat ze nou precies doen. En dan gaat het voornamelijk om daggasten; komen ze wel of niet (ziekte, dus weinig vooraf aan te voorspellen en nemen we natuurlijk ook niets kwalijk), nemen ze wel of niet de hotelkamer (moeten we uiterlijk begin volgende week weten, was allemaal geregeld toen ze ineens bedenkingen kregen en nu reageren ze nergens op), hoe laat ze kunnen arriveren etc.
[ Bericht 0% gewijzigd door bigbird op 22-05-2009 11:04:17 (Spelfout weggehaald. ) ]