Dus hij was dan nu eindelijk binnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vandaag ben ik naar de bruidswinkel voor een 'doorpas' geweest..
Het was GE-WEL-DIG!
Ik was echt de enige in die winkel, een aangezien de winkel een grote glazen pui heeft..
Had ik heeeel wat bekijks van buitenaf ..
16 juni laatste pas en mogelijk dan ook meenemen..

Kan bijna niet misgaan, want er hoefde eigenlijk niets aan gedaan te worden en ik ben nog steeds op gewicht.
 Kan bijna niet misgaan, want er hoefde eigenlijk niets aan gedaan te worden en ik ben nog steeds op gewicht.  zijn pak op kan halen en 's avonds gesprek met de ambtenaar. Ben daar erg benieuwd naar want deze ambtenaar was de 1e keus van
 zijn pak op kan halen en 's avonds gesprek met de ambtenaar. Ben daar erg benieuwd naar want deze ambtenaar was de 1e keus van  , ik had eigenlijk een andere in gedachten maar je moet toch kiezen he?
, ik had eigenlijk een andere in gedachten maar je moet toch kiezen he?  Heb er wel zin in.
 Heb er wel zin in.  

Alsjeblieft zeg, op de dag zelf duurt het al lang genoeg, ik was blij dat we met een kwartier weer buiten stonden!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef IJzercookie het volgende:
Het is echt jammer dat ondertrouw niet leuk is.... Ze zouden er toch iets bijzonders van kunnen maken?

quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo eindelijk weer eens de kans om ff te posten (laptop heeft kuren)
Vandaag gebeld voor volgend jaar 14 mei.. het staat nu vast we trouwen op kasteel terworm in heerlen om 11uur nu nog alleen in de loop van de tijd ff bellen voor een afspraak voor de ondertrouw.. we waren wel een dag te vroeg maar omdat het best wel een speciale datum is ( de dag naar hemelvaart) had ze hem toch al vast gezetMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nu wachten tot 18 september, dan schijnt vast het zonnetje!
 Nu wachten tot 18 september, dan schijnt vast het zonnetje! 

helemaal top
 helemaal top  

dus dat scheelt ook een heleboel.
 dus dat scheelt ook een heleboel.  maar daar hebben we simpelweg het geld niet voor (over)
 maar daar hebben we simpelweg het geld niet voor (over) 

in het grasveld
 in het grasveld  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"

maar vind 't ook geen probleem om zelf mn sates om te draaien
 maar vind 't ook geen probleem om zelf mn sates om te draaien  

open een ONZ paint topic
 open een ONZ paint topic 

moet je nog voor een bepaalde tijd het definitieve aantal mensen doorgeven enzo? Want mensen kunnen pas afzeggen nadat ze een uitnodiging hebben gehad
 moet je nog voor een bepaalde tijd het definitieve aantal mensen doorgeven enzo? Want mensen kunnen pas afzeggen nadat ze een uitnodiging hebben gehad  

tofheidquote:Op maandag 18 mei 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan gewoon zelf de kaartjes bedenken
iets nerdy
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF ofzo

er had iemand geantwoord geloof ik, maar 't is meer dus iets ouderwetsigs, zo van ' aankondiging' van trouwen en dan gaan sparen voor de uitzet enzo. Want vroeger woonde je tot je trouwen nog netjes thuis natuurlijk enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 14:45 schreef Mirjam het volgende:
ik heb het ergens in een vorig deel gevraagd, maar daarna nooit meer gekeken
dus ik vraag 't nog een keer
wie kan me vertellen wat precies het nut is verloven?
is dat iets vrijblijvends, wat is de gedachte erachter?
doen mensen dier ook eerst verloven?

juh.. dit bedacht ik nu net plekke (nou ja, niet dat begin van dat gedichtje, want dat is al heel oudquote:
 ) dat dat wel grappig zou zijn
 ) dat dat wel grappig zou zijn  moet 't nog met Mr. MoBlo overleggen..
 moet 't nog met Mr. MoBlo overleggen.. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |