het was dus echt

helemaal top

Goedkoop zoals bij de scouts ofzo is 't niet, maar wel betaalbaar. Daarbij betalen mijn ouders de helft

dus dat scheelt ook een heleboel.
Krijgen binnenkort een offerte en gaan dan waarschijnlijk een datum prikken, een donderdag in juni of juli 2010.
Wel gaan we flink schrappen in de gastenlijst (veel ' internet mensen ', eigenlijk alle daarvan, nodigen we niet uit, lastige beslissing, maar het wordt gewoon te duur als we die wel uitnodigen. Doen we liever een keer een borreltje thuis ergens het weekend na de bruiloft. )
We zitten nu al op 50 familieleden en 10 vrienden die we overdag uitnodigen (= 60 dus, die ook moeten eten) en dan komen er nog 30 gasten 's avonds bij.
Als we alle mensen uit zouden nodigen die we graag zien, zouden we wel de max van 180 kunnen bereiken

maar daar hebben we simpelweg het geld niet voor (over)

Ook zit ik nog steeds te dubben over het volgende. Wat zouden jullie daarmee doen, of hebben jullie gedaan:
Ik heb wat neven en nichten (+ aanhang) die ik NOOIT zie. Ook hebben we wat nichten en neven die we wel uit willen nodigen voor beide gedeeltes.
De neven en nichten die ik in principe NIET wil uitnodigen overdag, zijn van ooms en tantes die A) helemaal vanuit Den Haag komen en B) de hele dag aanwezig zijn.
Die zullen dus gewoon met elkaar mee willen rijden enzo. Ik heb verder niet echt een band met ze, maar omdat ze van zo ver moeten komen is het ook weer 'lullig' als hun ouders wel om 3 uur welkom zijn en zijzelf pas om 8 uur

lastig

De indeling wordt overigens iets in de richting van:
3 uur: trouwen
4 uur: koffie met gebak en feliciteren
5 uur: borrelen
6 uur: eten
8 uur: feest
half 1: slapen

en we kunnen als we dat willen OOK nog klootschieten tussendoor daar

in het grasveld