Hijs al heulemaal schraal, zit nu maar aan de pilsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kennelijk heb je de slaap niet nodig...
Daarnaast wil masturberen nog weleens helpen
jij slaapt met FOK in bed ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het is fuckin 1:46 en ik ben nog klaarwakker![]()
Ik lig al vanaf 22:45 in m'n nest, maar slaap krijgen ho maar.
Allemaal leuk en aardig, maar over 5 uur sta ik weer naast m'n bed en over 5 3/4e uur begint de werkdag weer![]()
![]()
Hoe kom ik in slaap![]()
Ik is hierquote:
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhandenquote:
Ludo, je bedoelt het toch goed, je bedoelt toch een cocktailtje waar ik dan precies over 5 uurtjes weer wakker van word, je bedoelt toch niet zo eentje dat ik noooooit meer wakker word héquote:
Dat is onderhand al retro, dusquote:Op maandag 11 mei 2009 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhanden![]()
En schaapjes tellen is zo 1996
De eerste 200 pagina's van 'De ontdekking van de hemel' zijn ook best slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dat zeker, maar heb als man zijnde nou niet echt de libelle voorhanden![]()
En schaapjes tellen is zo 1996
Momenteel binnen handbereik: De autobiografie van Slash, of een Giphart boek, beide niet echt slaapverwekkendquote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De eerste 200 pagina's van 'De ontdekking van de hemel' zijn ook best slaapverwekkend.
Giphart vind ik toch wel slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Momenteel binnen handbereik: De autobiografie van Slash, of een Giphart boek, beide niet echt slaapverwekkend
Ik zit al aan de pilsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Giphart vind ik toch wel slaapverwekkend.
Verder topics in TRU ofzo![]()
Of een glaasje warme melk met honing. Als het niet werkt was het toch lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |