Mijn vriendin en ik,quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
Vertel eens over jullie seksuele fantasieën?
Shame on you, die kleren waren voor die arme weduwe in Gdansk die nu ligt te creperen van de kou.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik,
we wilden eens wat nieuws proberen.
We deden het op zijn Pools,
dat is in oude kleren.
quote:Toen ik een jaartje of vijf geleden op vakantie ging naar Italië was ik een jong meisje . Een jong geil meisje . Ik had al lang mijn eerste seksuele ervaring achter de rug. Sterker nog ik had er ook al de nodige one night stands op zitten. Maar wat me daar is overkomen is me altijd bij gebleven. Ik had op de camping een aantal vrienden en vriendinnen. Over het algemeen Duitsers en Nederlanders maar niet echt aantrekkelijke jongens. Op de hoek van onze “ straat” stonden daarentegen 6 heerlijke oudere Italiaanse jongens. Maar mijn vader wou niet dat ik hun opzocht. Als ik er langsliep keken ze me achterna en daar maakte ik dan wel gretig gebruik van. Dat was heerlijk voer om ’s avonds in mijn eigen tentje aan terug te denken als mijn vingers tussen mijn benen verdwenen. Op een avondje, na het stappen met mijn vrienden, liep ik naar mijn tent terug. Ik had mijn ouders al laten weten dat ik thuis was en ging nog even in mijn korte slaapjurkje ‘naar de WC’ langs mijn Italiaanse gluurders. De jongens zaten buiten onder de partytent aan de drank. Al snel kregen ze me in het oog en twee van hun stonden op. Ze waren licht aangeschoten en ook ik had het nodige gedronken. Na een praatje liet ik me overhalen om nog een drankje met ze te nemen. Een werden er twee en dat ging maar zo door. Ondertussen lette ik niet meer zo op hoe ik zat en ging dus met mijn benen wijd zitten en iets voorover gebogen. De heren hadden dus vrij uitzicht over mijn blote borsten en keken tegen mijn string aan. De voortgang van deze avond heb ik de volgende dag van een van de jongens gehoord… Ik had genoeg op en ben even naar het toilet gegaan. Op de terugweg was ik er heilig van overtuigd dat ik in mijn eigen tentje was. Ik ben daarentegen bij één van de jongens zijn tent ingekropen. Heb alleen de hor dichtgedaan, zodat ik voor iedereen nog zichtbaar was en ben me uit gaan kleden. Ik ben op de dekens in slaap gevallen terwijl de heren alle zicht op me hadden. Ik had dus onbewust heel wat heren en ‘heerlijke nacht’ bezorgd. De volgende dag toen ik wakker werd schrok ik me een ongeluk! Ik heb snel mijn string en jurkje aangetrokken en ben naar mijn eigen tent gegaan.
We hebben het heus ook nog wel die kant op gestuurd, maar pas nadat ik mijn penis er aan heb afgesmeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Shame on you, die kleren waren voor die arme weduwe in Gdansk die nu ligt te creperen van de kou.
Ik heb het gelezen.quote:
Oh. De laarzen, komen die ook van jullie?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben het heus ook nog wel die kant op gestuurd, maar pas nadat ik mijn penis er aan heb afgesmeerd.
Ik ook. Mijn tijd, wat doe je!quote:
Zo hee, is me dat even wat.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook, en het gaat zelfs nog verder dan dat hoor!
Die Italiaanse mooiboys met hun lange haren toch ook!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook, en het gaat zelfs nog verder dan dat hoor!
quote:Langzaam trek je het koord van mijn ochtendjas los en sta ik naakt voor je.
Je lippen gaan door mijn hals naar beneden over mijn borsten. Ik kreun…
Je pakt mijn hand en samen lopen we naar boven.
Je loopt naar de douche en zet deze aan.
Langzaam kleed ik je uit. Elk bloot stukje raak ik aan met mijn lippen.
Je staat naakt voor me en langzaam zak ik door mijn knieen en neem je harde lul in mijn mond.
Je kreunt, je geniet.
Samen gaan we douchen, je handen glijden over mijn natte lichaam. Je zoent me, zacht en intens.
Je pakt shampoo en zeept me langzaam in, geen plekje sla je over…
Ik geniet en laat je je gang gaan.
Draai me om en je duwt je lichaam tegen dat van mij.
Voel hoe opgewonden je bent.
Zachtjes duw je me naar voren. Voel je vingers in me komen en me zachtjes vingeren.
Je voelt hoe ik klaarkom. Je geniet. Je zet je harde lul tegen mn natte kutje en laat hem langzaam naar binnen glijden.
Langzaam begin je met me te vrijen. Steeds sneller. Terwijl het water over mijn rug loopt en je handen mijn borsten strelen voel ik hoe je me vol spuit…
Ik zet de douche uit en neem je mee naar mijn bed.
Nog nat van het douchen kruip ik bovenop je.
Neem je lul in mijn hand en trek je af. Mijn tong laat ik over je ballen gaan.
Hoor hoe je ademhaling versneld.
Kom omhoog en laat je langzaam in me komen. Heb hier zo naar verlangt. Zeg dat ik je gemist hebt.
Als antwoord druk je je lippen stevig op die van mij.
Het tempo voer je op. Je draait me om en ligt bovenop me.
Zo vrijen we nog een hele tijd door, langzaam, snel. Pijp ik je tot je bijna klaarkomt en je beft me heerlijk.
Samen komen we klaar. Uitgeput lig je naast me.
Samen vallen we even in slaap.
Jij wordt wakker en ik wordt wakker van jouw natte tong tussen mijn benen.
Je laat me weer klaarkomen.
Vervolgens trek je me overeind en douchen we nogmaals samen.
Onder de douche pijp ik je tot je klaarkomt.
Je spuit over mijn borsten heen. Trekt me overeind en zoent me.
Samen drogen we ons af en kleden ons aan.
Beneden drinken we nog wat, je moet aan het werk.
In de hal zoen je me nogmaals en belooft me dat je snel weer iets van je zult laten horen.
Als ik even later de computer aanzet heb ik een mailtje van je:
He moppie, een geweldige ervaring voor een mooi verhaal. Xxx mij
Mm saai.quote:
quote:Ik liep naar hem toe, trok de gordijnen dicht en pakte hem op zijn onweerstaanbare lippen. Op geen enkele manier stribbelde hij tegen en zelf trok ik ook maar eens wat uit. Totdat we op een gegeven moment allebei in onze boxer stonden. We gingen naast elkaar op de bank zitten en ik begon zijn lijf overal te kussen. Mijn rechterhand gleed ondertussen wat tussen zijn benen. Ik gleed ermee over zijn donkerblauwe boxershort. Ik merkte dat hij nog geen hele grote pik had, maar eigenlijk maakte dat me alleen maar geiler. Met wat moeite trokken we samen zijn boxer uit. Ik kneedde zijn ballen en trok hem af. Ondertussen waren we alweer aan het kussen en voelde ik een hand over mijn ondertussen stijf geworden pik glijden. Ik stopte even met aftrekken, omdat ik zelf ook wel afgetrokken wilde worden. Nu trokken we samen mijn boxer uit. “Je hebt best een grote zeg!” zei Wesley. Hij begon met zijn tere handen aan mijn pik te trekken. Ik ging langzaam languit op de bank liggen en trok Wesley met zijn mond richting mijn pik. Hij begon me te pijpen. Met zijn tong likte hij af en toe mijn hele pik. Ik had het gevoel of ik droomde. Ik bedoel, een knap joch van 14 dat mij in mijn eigen huis loopt te pijpen. Zijn handen lagen op mijn buik en zijn lekkere kontje stak omhoog. Ik merkte dat ik ging komen en bewoog met mijn handen stevig zijn hoofd. “Die pik moet er helemaal in.” dacht ik. Ik kwam klaar en Wesley slikte het sperma bijna helemaal door. Hij moest er wat van hoesten. Nu was Wesley natuurlijk zelf aan de beurt.
Hij ging voor me staan en ik werkte heel langzaam met mijn tong naar zijn pik. Met een paar korte halen likte ik er aan en nam hem in mijn mond. Vrij snel kwam hij klaar en ik proefde dat heerlijke sperma van hem. We hebben een paar tellen rust genomen waarna ik besloot hem te gaan neuken. Wesley ging met zijn buik naar beneden op de bank liggen. Zijn kontje stak wederom een beetje in de lucht. Ik ging achter hem zitten en maakte zijn anus nat met mijn spuug. Met mijn handen pakte ik hem stevig bij zijn middel en langzaam drong ik met mijn pik naar binnen. Hij kreunde het uit. Het liefst zou ik hem echt kapotneuken, maar daar was hij te lief voor. Ik haalde mijn pik er weer even uit om hem vervolgens steeds iets verder naar binnen te duwen. Zijn gekreun veranderde in gehijg. Ik pakte hem nog steviger vast en kwam voor de tweede keer klaar. Ik haalde mijn pik eruit en er droop nog wat sperma langs zijn kont naar beneden. Helemaal uitgeput gingen we naast elkaar op de bank zitten.
quote:Goedenavond zei ik. Ik ben Rob, en mijn schoonmoeder vroeg of ik bij u even naar de deur van het wandmeubel wilde komen kijken. Oh ja wat fijn Rob zei ze. Het is echt lastig, die deur blijft maar open staan.
Na het slotje weer vast gezet te hebben, sloot de deur weer prima. Toen ik weg wilde gaan vroeg de vrouw of ik een kopje thee wilde mee drinken. Ik besloot de vrouw niet voor het hoofd te stoten, en zei graag. De vrouw rommelde wat in het keukentje, en kwam even later met 2 kopjes thee terug.
Ik heet Femke zei ze en ik woon hier al 4 jaar. Jammergenoeg moest ik met mijn 81ste nog gaan verhuizen vertelde ze. Ik rekende uit dat ze nu dus ruim 85 moest zijn. Toen de thee op was, besloot ik er van door te gaan. Femke zei dat ze me hartelijk bedankte voor de reparatie, en dat ze zo blij was dat ze me wel een zoen wilde geven.
Je bent toch niet ban van een zoen van een oude vrouw lachte ze. Nee hoor lachte ik terug. Femke gaf me een dikke zoen.
Wat er toen gebeurde weet ik eigenlijk niet. Toen ze mij een zoen gaf, gaf ik haar ook een zoen, maar dan direct op haar mond. Femke verstijfde even. Naar een paar seconden zei ze doe dat nog eens? Als in een roes gaf ik haar weer een zoen op haar mond. Femke opende haar mond, en ik voelde haar tong tegen mijn lippen. Ik opende als vanzelf mijn lippen, en voelde hoe de tong van Femke naar binnen gleed. We moeten daar minuten gestaan hebben, verwikkeld in een steeds heftiger tongzoen. Haar redelijk grote borsten drukten tegen mijn borst. Als vanzelf gleden mijn handen onder haar truitje. Ik voelde haar zachte warme huid. Met mijn handen ging ik naar voren, en voelde haar bh. Heerlijk zacht voelde dat aan. Met 1 hand haalde ik 1 van haar borsten uit haar bh. Haar borst viel slap naar beneden. Ik voelde dat ze grote borsten had, maar het waren wel hangborsten. toen ik met haar borst begon te spelen, begon er zich bij mij iets te roeren. Mijn pik werd stijver en stijver. Ik kwam weer wat bij zinnen. Ik stond hier in een innige omstrengeling met een vrouw van 85 jaar. Mijn opwinding begon het te winnen van mijn schaamte. Ik haalde ook haar andere tiet uit haar bh. Ik maakte mij voorzichtig van haar los, en pakte 1 van die grote rimpelige hangtieten, en begon op haar tepel te zuigen. Nu begon ik toch echt geil te worden, zelfs van een 85 jarige vrouw. Ik nam stuk voor stuk haar tepels in mijn mond, en zoog er op als een baby.
Femke begon wat zwaarder te ademen. Over haar schouder zag ik aan de andere kant van de kamer haar bed staan. Voorzichtig duwde ik haar achteruit richting het bed.
Voorzichtig liet ik haar op haar bed zakken. Weer nam ik haar tepels in mijn mond. Ik kneedde haar slappe rimpelige tieten. Met 1 hand maakte ik aan de voorkant haar rok los. Femke was niet zo lenig meer, dus ik moest haar wel even helpen om haar kontje wat op te tillen. Voorzichtig schoof ik haar truitje over haar hoofd, en maakte haar bh los.
Daar lag Femke met ontbloot bovenlijf op bed. Haar tieten hingen aan weerskanten naar beneden.
Ik open de pagina en het eerste wat ik lees is rimpelige borst.quote:
quote:Toen ik bij haar venisheuvel aan kwam, deed de oude vrouw als vanzelf haar benen verder uit elkaar. Doordat ze me maar bleef aftrekken, werd ik geiler en geiler. Ik daalde nog verder af, en kwam bij haar kut. Ik had zo juist haar luierbroekje uit gedaan, wat een beetje nat was. Daardoor was haar kut natuurlijk ook nat. Maar door dat femke mij bleef aftrekken, kon het me in eens niet meer schelen. Ik begon haar natte kut te likken. Het rook een beetje naar plas, maar nu wond me dat juist alleen maar meer en meer op. Diep verdween mijn tong in haar oude kut. Ik zoog op haar natte schaamlippen Oh wat was dat geil!
Ik las enkel die laatste regel en die moedigt niet aan om het in zijn geheel te gaan lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |