Wat Paul zegt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Paul het volgende:
Lief doen tegen oom Danny
Ga weg met je fok familiequote:
Krijg eens een eigen mening,quote:
Weleens in de spiegel gekeken?quote:
In tegenstelling tot jou.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Weleens in de spiegel gekeken?
quote:
quote:
A. TS heeft gelijk.quote:
En nu niet meer. Af en toe is er iets waardoor profielen opvragen langzaam gaan, maar afgezien daarvan gaat het wel snel (millisecondenwerk zoals het hoortquote:
Op den duur wordt het het enige profiel dat je op FOK! hebt, dus jij gaat het ook gebruikenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef Frasier het volgende:
Zijn er nog daadwerkelijk mensen die dat gebruiken?
Kan je nergens anders emomeisjes hosselen? In Berlijn zocht laatst een emomeisje nog naar een emojongenquote:
Jij lijkt me wel een geschikte kandidaat , koppen jullie dan samen een trein?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je nergens anders emomeisjes hosselen? In Berlijn zocht laatst een emomeisje nog naar een emojongen
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op den duur wordt het het enige profiel dat je op FOK! hebt, dus jij gaat het ook gebruiken
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik anale sex met je willen hebben, maar ik weet dat jij in tegenstelling tot mijzelf geen homo bent![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo van de treinen en ik heb al een vriendinquote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een geschikte kandidaat , koppen jullie dan samen een trein?
Feit blijft dat je een faalhaas bent en jezelf tegenspreekt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de treinen en ik heb al een vriendin
Waar spreek ik mijzelf tegen?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Feit blijft dat je een faalhaas bent en jezelf tegenspreekt.
Sowieso iemand afkraken op zijn / haar muzieksmaak
Als dat snel is wil ik wel eens weten wat langzaam is.quote:
Je bent net terug van een ban he? Ga zo door en je ligt er een maand afquote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een geschikte kandidaat , koppen jullie dan samen een trein?
Gevonden en verholpenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens kijken of ik onderzoek kan doen naar de oorzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |