Het ging meer om het feit dat er in jouw horloge volgens mij twee dingen verkeerd om zijn aangesloten, óf dat de ontwerper een glaasje te veel op had/in een melige bui was toen hij dit ding ontwierpquote:Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Uh.... wat snap ik hier verkeerd dan? Zie 'm even niet
Yo dit heb ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:12 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb antwoord van dx gehad, dat ze mijn ontbrekend artikel gaan verzenden, ben eens benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.
Ik heb er even een envelop van DX bijgepakt, en inderdaad staan er geen SKU's op. Misschien omdat het een witte plastic bubbeltjesenvelop is (zit voor de rest wel helemaal volgeplakt met van alles en nog wat) maar ik betwijfel het. Volgens mij zaten er op de kartonnen envelopen ook nooit notes met SKUs ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Yo dit heb ik ook.
ik heb ze foto;s gestuurd van mijn enveloppe en spullen maar nu zeggen ze dit:
Dear E,
Sorry for the trouble.
Would you please let us know if you have received any notes regarding the missing item in your order? If so, please upload a picture of the note.
If not, would you please assist to take the back picture of your package, and please notice that there is a small note on the back of the package which has written the sku numbers.
Thanks a lot.
Maar op de achterkant van mijn enveloppe staan geen notes.
Bij mij niet hoor :|quote:Op maandag 11 mei 2009 00:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jawel, achterop een witte sticker altijd.
Nee ik heb geen sku 1888 , dropshippingquote:Op maandag 11 mei 2009 00:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor :|
Is dat misschien vanwege een dropshipping SKU?
Je kunt altijd nog een product request doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:58 schreef keko het volgende:
Ik ben op zoek naar een verbindingskabel voor mijn fiat (hermes)aansluiting naar iso (voor de autoradio). Enig idee of dat te krijgen is? DX en focal hebben ze niet (tenminste niet wanneer je op iso zoekt).
Ligt eraan wat je besteld. Als je een BB Gun binnenhaalt bijv. kun je een strafblad met boete (¤270,- bij de eerste keer) ontvangen en die blijft je erg lang achtervolgen (verboden wapen bezit). De kans dat het door de douane komt is groot, maar de kans is er altijd. Stuur je 'm via EMS (snelle verzending) dan krijg je gegarandeerd een prent omdat alles bij DHL e.d. (weet niet of het met DHL verzonden wordt bij DX maar toch) door de scanner gaat. Er zijn twee manier om sowieso niet gepakt te worden; 1. Laat het verzenden naar een land waar het wel mag (BB Guns naar België bijv.) en 2. Bestel het gewoon niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:17 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, maar lees al een hele tijd mee met vooral de DX topics.
Ik heb ook al wel vaker wat dingen besteld daarvan enzo, maar ik was van plan om iets te bestellen wat illegaal is in NL.
Zou dit door de douane heen komen? en zoniet, wat zou er kunnen gebeuren?
Berry.
nooit een glassnijder gezien?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:02 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23106
zozo
Ziet er erg mooi uit! Alleen ik twijfel erg aan de werking, hoe bevalt hij jou? Staat hij niet elke ochtend stil?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Xaia het volgende:
Voor de liefhebber hier nog wat high-res foto's van mijn daytona Rolex, dit zullen de laatste foto's zijn die ik plaats over dit item
[ afbeelding ]
High-Res Pic 1
High-Res Pic 2
Leuke details:
High-Res Detail Pic 1
High-Res Detail Pic 2
Linkje naar taobao?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Xaia het volgende:
Voor de liefhebber hier nog wat high-res foto's van mijn daytona Rolex, dit zullen de laatste foto's zijn die ik plaats over dit item
[ afbeelding ]
High-Res Pic 1
High-Res Pic 2
Leuke details:
High-Res Detail Pic 1
High-Res Detail Pic 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |