Ik probeer het uit te stellen (in elk geval tot mijn verlof dat op 12 juni begint), maar of dat lukt.......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, over dat wassen enzo. Er zijn wel mensen die dan, als de kleertjes in de kast liggen er hydrofiele luiers overheen leggen tegen evt. stof etc.
Er zijn ook hele theorieën over wel of niet strijken en dat zou dan nog weer, door de hitte, extra de evt. bacteriën die erop zouden kunnen zitten doden. Maar dat effect is dus weg zodra je het in de kast legt.
Ik ga ook niet strijken hoor, dat bacteriëngedoe geloof ik allemaal wel. Er komen hoe dan ook bacteriën bij je kleintje, en de 'ergste' komen van andere mensen, niet van kleertjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Strijken? ik hoopte eigenlijk helemaal niet te hoeven strijken
Toch nog best een gedoe dus, eigenlijk. Gewoonweg wassen en opbergen is dus te simpel gedacht?
Nee hoor, dat kan prima!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Strijken? ik hoopte eigenlijk helemaal niet te hoeven strijken
Toch nog best een gedoe dus, eigenlijk. Gewoonweg wassen en opbergen is dus te simpel gedacht?
de verloskundige had gister wel een tip: een dun sjaaltje om je bekken heen knopen en dan strak aantrekken en daar mee gaan slapen. lijkt me alleen alles behalve prettig liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef McLaura het volgende:
Vicky, dat schaambeen..... Ik heb inmiddels ook een hekel aan dat ding. Alleen met een kussen tussen mijn benen houdt ie zich rustig, maar dan kan ik niet slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |