MBO, ICT niveau 3quote:Op zondag 10 mei 2009 22:03 schreef sinadO het volgende:
Wat de neuk voor bizarre school doe jij dan?
Godverdomme wil ik weer wat vragen wat jij al gevraagd hebquote:Op zondag 10 mei 2009 22:03 schreef sinadO het volgende:
Wat de neuk voor bizarre school doe jij dan?
Ok dit wordt eng... IK MOET OOK POEPEN!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Godverdomme wil ik weer wat vragen wat jij al gevraagd heb![]()
Het gaat de verkeerde kant op met mij... ik ga maar poepen
Wie noem je nu arm gij weet niet eens hoe ik leef. Ik word in de watten gelegd thuis.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
alleen autisten en paupers (en daarbij arme autisten) doen VMBO. en dan ook nog ICT.
Hehe, no stressquote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Westerling het volgende:
En daarom, om maximale efficiėntie te bereiken, altijd op het laatst mogelijke moment beginnen.
Stresshormonen heb je niet voor niets.
Is dit nu een reactie op mijn post dat ik moet poepen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Westerling het volgende:
En daarom, om maximale efficiėntie te bereiken, altijd op het laatst mogelijke moment beginnen.
Stresshormonen heb je niet voor niets.
Dat verklaart allesquote:
wajoo een arrogant, verwende kakker op het VMBO.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wie noem je nu arm gij weet niet eens hoe ik leef. Ik word in de watten gelegd thuis.
Putjesschepperquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat verklaart alles![]()
Zelfs de opleiding tot putjesschepper is nog lastiger
Leer lezen, ik volg MBOquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
wajoo een arrogant, verwende kakker op het VMBO.
Hahaha, ja dat is ook effciėntie. Plus dat het genot van het moment dan ook extra groot isquote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is dit nu een reactie op mijn post dat ik moet poepen?
Als je daar nog nooit van gehoord hebt hoor je inderdaad op het VMBO thuisquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Inderdaad erg lastig om te spellen met die dubbel s!
Dat.quote:
Falerquote:
Weet niet wat erger is:quote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
wajoo een arrogant, verwende kakker op het VMBO.
Wajooooooooooooooooooh!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is:
1. dat hij mbo niveau 3 ICT doet
2. dat jij als een marokkaantje wajoo gaat roepen
Ik heb nog nooit een Marokkaan dat horen zeggen...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is:
1. dat hij mbo niveau 3 ICT doet
2. dat jij als een marokkaantje wajoo gaat roepen
Warokkanen dusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan dat horen zeggen...
Integendeel, ik ken alleen maar autochtonen die wajoo zeggen.
Leg mij eens uit wat dit met biologie te maken heeft...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef hardromacore het volgende:
Wat een reacties![]()
Mensen die zich verheven voelen, maar geen enkel psychologisch/biologisch inzicht hebben.
Ts, doe wat je wil!
genenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat dit met biologie te maken heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |