Ja onder tussen zijn ze dr dus uitquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Porsche1 en Paul op avontuur
Dat is toch gewoon voorzichtig de kastdeur op een kiertje zetten
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Porsche1 en Paul op avontuur
Dat is toch gewoon voorzichtig de kastdeur op een kiertje zetten
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 gratis tip: Niet op vakantie naar Moskou
Meneer Derksen. Begin er please niet over.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ergens ook wel te snappen, Porsche1 is gewoon getraumatiseerd na het akkefietje metMeneer Derksen
![]()
Die jongen zoekt gewoon zijn seksualiteit, en Paul maakt daar misbruik van
quote:
Ik vertel hem wel:quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef Leanne het volgende:
ik weet een vette roddel
zal ik hem vertellen
Gewoon gaan. En blijf er ook maar gelijk.quote:
Wil je die zo graag weten dan...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vertel hem wel:
Leanne blokte mij op msn omdat ik haar cup maat vroeg.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je die zo graag weten dan...![]()
Hihihi zal ik 't vertellen
Geil!quote:
Oh jammer.quote:
Tuurlijk kan dat! De provider sluit hem gewoon af dan!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef jakkop het volgende:
Porsche1 moet echt een internet-ban krijgen. Het bestaat nog niet, maar hij is het waard om dat uit te vinden.
Waarom?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef jakkop het volgende:
Porsche1 moet echt een internet-ban krijgen. Het bestaat nog niet, maar hij is het waard om dat uit te vinden.
NIks tegen boeren pummels!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom?
Je bent jaloers dat ik Paul zijn zoon ben he, boerenpummeltje die je bent.
quote:
Nou, eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom?
Je bent jaloers dat ik Paul zijn zoon ben he, boerenpummeltje die je bent.
Liegbeest.quote:
Nee ik hoop dat jullie samen zoveel tijd in bed spenderen dat er een enorme afname in bagger op het forum zal komenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Remlof vind ons een topper, hij houdt van ons postgedrag
Wij nemen altijd allebei een eigen laptop mee naar bed.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat jullie samen zoveel tijd in bed spenderen dat er een enorme afname in bagger op het forum zal komen
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd jongens!![]()
![]()
@Paul: dat topic van je, van vanmorgen!!!
Dattie van z'n provider een berichtje krijgt:quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef jakkop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |