ik zit dus te twijlen tussen de twee toestellen. beide prachtige telefoons dus heb nog geen beslissing genomen. hoeft ook niet tot ergens juliquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Drumpie het volgende:
ik heb afgezien van de N97, Ik ga nu voor de HTC Touch Pro 2, wat een prachtplaatje is dat
Was wel heel simpelquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef TheClown1 het volgende:
antwoord op vraag 2 gegeven. wie weet heb ik nog een kans ook
windows mobile zuigt. Lijkt me een makkelijke keuze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik zit dus te twijlen tussen de twee toestellen. beide prachtige telefoons dus heb nog geen beslissing genomen. hoeft ook niet tot ergens juli
quote:De snelheid van jouw antwoord insturen is, zoals de hele wedstrijd door, niet belangrijk.
Waarschijnlijk duur!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:42 schreef Tallz het volgende:
weet iemand wanneer hij nou echt uitkomt en wat de prijzen met een nieuw abonnement zo'n beetje zullen worden?
Ik heb alle antwoorden goed woohoooquote:Vanmiddag zullen de zes gelukkige finalisten op de hoogte gesteld worden door ons. Zij zullen uitgenodigd worden voor een spannende finale ergens in Nederland die nog deze maand zal gaan plaatsvinden.
hij stond in de pricewatch bij tweakers al voor ¤539 wat mij erg meeviel (maar ook te laag lijkt)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef TheClown1 het volgende:
Hi/KPN zeg midden juli/begin augustus. Hij zou gratis zijn vanaf 35 euro per maand voor een 2-jarig abbo.
onwaarschijnlijk denk ik. er zijn ook behoorlijk wat fakes al op de markt. een link staat hier al eens tussen. denk niet dat hij onder de 600 zal zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij stond in de pricewatch bij tweakers al voor ¤539 wat mij erg meeviel (maar ook te laag lijkt)
ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef TheClown1 het volgende:
De antwoorden van Search for N:
1.Touch (touchscreen)
2.Widgets
3.QWERTY
4.32GB
5.Ovi Store
[..]
Ik heb alle antwoorden goed woohooo
Er zijn vele goedkopere toestellen dan de N95 die ook nog eens mooier zijn en meer functies hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duur!
Maar ik snap het ook niet van nokia zelf.
Ze hebben met de N95-8GB een top toestel gemaakt, en nu maken ze een N97 met een langzamere processor. (dat is wat ik heb gehoord)
Ik weet niet hoor, maar zou nog steeds liever een N95-8GB willen dan de nieuwe N97.
Hi en nieuwe toestellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef -Menn0- het volgende:
Als hij over 2 weken al uit komt verwacht ik wel een dezer dagen een telefoontje van HI
De deal was dat ik het toestel kreeg op het moment dat hij bij andere providers beschikbaar was. Dus als Vodafone 'm 06-07 heeft, heb ik 'm ook 06-07. Anders zeg ik lekker mn abbo op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hi en nieuwe toestellen
Dan mag je nog een paar maanden gaan wachten ben ik bang. En ik wacht met je mee
Ik moet dat nog maar zien of dat ook echt het geval gaat zijn. Hi kennende..quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De deal was dat ik het toestel kreeg op het moment dat hij bij andere providers beschikbaar was. Dus als Vodafone 'm 06-07 heeft, heb ik 'm ook 06-07. Anders zeg ik lekker mn abbo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |