quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef -Menn0- het volgende:Ja ik had een meningsverschil over dat onbeperkt online van KPN, als je het nu afsluit kost het 2.5 per maand en mij kost het 10 euro. Mij werd toen verteld dat ik gewoon pech had. Ik als klant van 4 jaar vond/vind dat belachelijk en zei toen dat ik wilde opzeggen. Toen kwam KPN met de deal van elk toestel mag ik uitkiezen + die korting.
Offtopic:
Is dat trouwens wat, dat onbeperkt online via Hi/Kpn? Ik heb het destijds bij Vodafone afgesloten omdat , naar ik meen, zij de enige waren die redelijk onbeperkt waren. En dan bedoel ik qua sites. Bij Vodafone mag je wél youtube'en terwijl bij Hi en andere providers dergelijke streams er niet onder vielen?
Ontopic: ben benieuwd of ik 'em gratis kan gaan regelen, ben bang van niet. Heb nu 1 jaar vodafone met een 22,50 + internetabbo. Aantal maanden flink teveel betaalt, maar nu ben ik een redelijk normale klant die vrijwel nooit het limiet haalt. Dus in hoeverre het voor hun interessant is om mij als klant te behouden?

En idd, als je die foto van voren ziet, dan ziet de foon er toch wel erg dik uit. Maja, zoals gezegd: mag allemaal weer wat groter. Een groot scherm + toetenbord krijg je niet meer in een Nokia 8210. Als je echt wil internetten op een telefoon heb je gewoon een groot scherm nodig. Touch wil ik ook behouden, maar wil ook fysieke knoppen, dus een toetsenbord nodig. Dan kom je op deze telefoons uit en de N97 steekt er bovenuit.