He jammer. Wil hem al eerderquote:
Zat ik ook heel erg over te twijfelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
He jammer. Wil hem al eerder.
Maar ik zit over 1 ding nog te twijfelen.
Moet ik hem in het wit of zwart halen.
Die informatie heb ik via via, Niet al te lang geleden was er een beurs van de mobiele merken.quote:
OP maar aangepastquote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
release datum neem ik dan ook even met een korrel zoutmij werd vorige week nog vertelt dat het rond 20 juni zal zijn door Vodafone.... ben beniewd.
Kan dat ookquote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De volgende keer kun je ook gewoon mij vragen het oude topic op slot te gooien ipv het vol te spammen
dat ben ik eigenlijk met je eens de midrange toestellen waren vaker nog beter gebouwd ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Ook wel erg dat het zo lang moet duren voordat hij op de markt komt. Nee, de n9x serie heeft mij nooit kunnen bekoren in vergelijking met de mid-high range modellen.
Ja, de berichten van augustus waren later.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ssmusic-toestel.html
De telefoon ligt vanaf juli officieel in de Nederlandse winkels.
ik denk dat je iets te snel denkt.als je kijkt naar de n95,betaal je nu nog 300 voor. De N97 zal denkik pas rond juli 2010 goedkoperworden. R.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:41 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik hoop dat die tegen maart gratis te krijgen is met een niet al te duur abo.
32 + 16 = 48 en niet 42quote:MEDIA
Geheugen: MicroSDHC
› Intern 32GB
› Extern Maximaal uit te breiden met 16GB (totaal dus 42GB!)
True. Ik neem 'm gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef TheClown1 het volgende:
een kleine opmerking voor OP
[..]
32 + 16 = 48 en niet 42
Verder ben ik overtuigd. Ik zat nog te twijfelen aan een paar HTC telefoons maar ik ga geduldig hierop wachten. Dit wordt em voor mij.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik denk dat je iets te snel denkt.als je kijkt naar de n95,betaal je nu nog 300 voor. De N97 zal denkik pas rond juli 2010 goedkoperworden. R.
Maar niemand gaat meer 300euro voor de n95 betalen nu de 5800 voor minder te krijgen is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik denk dat je iets te snel denkt.als je kijkt naar de n95,betaal je nu nog 300 voor. De N97 zal denkik pas rond juli 2010 goedkoperworden. R.
Lang leven de term : Levens cyclus van een productquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar niemand gaat meer 300euro voor de n95 betalen nu de 5800 voor minder te krijgen is natuurlijk.
Ik denk dat je ze niet kan vergelijken omdat je redelijk veel 'information input' via het toetsenbord kan doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Repeat het volgende:
Dit ding gaat toch tegenvallen. Het OS en touchscreen van de 5800 werken ookal niet lekker, dus ik vermoed dat dat bij de N97 niet veel anders zal zijn.
Het scrollen in de menu's gaat op de 5800 nog steeds met zo'n schuif aan de rechterkant die je omlaag moet trekken en dat ding is veel te klein. Werkt niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze niet kan vergelijken omdat je redelijk veel 'information input' via het toetsenbord kan doen.
Ik bedoelde, N97 heeft fysiek toetsenbord, de 5800XM niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het scrollen in de menu's gaat op de 5800 nog steeds met zo'n schuif aan de rechterkant die je omlaag moet trekken en dat ding is veel te klein. Werkt niet.
En je moet echt keihard op het resistive scherm drukken wat vaak niet werkt waardoor je meerdere keren moet drukken voordat ie het doet en dat is onwijs frustrerend.
Tsja, die grafiek ken ik. Maar daarmee blijft wel overeind wat ik zojuist aanhaalde toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
Lang leven de term : Levens cyclus van een product
[ afbeelding ]
N95 zit ergens bij teruggang lijkt me
Wat werkt er dan niet lekker aan? Ik vind het touchscreen en het OS van de 5800 juist prima werken! En dat voor een zacht prijsje ook nog!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Repeat het volgende:
Dit ding gaat toch tegenvallen. Het OS en touchscreen van de 5800 werken ookal niet lekker, dus ik vermoed dat dat bij de N97 niet veel anders zal zijn.
Sorry, had deze post niet gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het scrollen in de menu's gaat op de 5800 nog steeds met zo'n schuif aan de rechterkant die je omlaag moet trekken en dat ding is veel te klein. Werkt niet. Wanneer scroll je in menu's? En scrollen bij mp3's ofzo kan gewoon op het touchscreen en werkt perfect
En je moet echt keihard op het resistive scherm drukken wat vaak niet werkt waardoor je meerdere keren moet drukken voordat ie het doet en dat is onwijs frustrerend.Helemaal niet waar. Een lichte aanraking is voldoende. Misschien heb je met een verkeerd exemplaar gespeeld?
Scrollen? Overal. In berichten/emails, je menu als je meer opties hebt dan op je scherm past ed. Dan krijg je zo'n slidertje aan de rechterkant van je scherm wat zo klein is dat je echt met je nagel moet werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, had deze post niet gezien.
Een vrij grote telecomzaak in Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef TheClown1 het volgende:
wat is die betrouwbare bron want vooralsnog heeft nokia zelf juni staan. voor de spaanse markt is hij al te bestellen om eind juni in huis te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |