He jammer. Wil hem al eerderquote:
Zat ik ook heel erg over te twijfelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
He jammer. Wil hem al eerder.
Maar ik zit over 1 ding nog te twijfelen.
Moet ik hem in het wit of zwart halen.
Die informatie heb ik via via, Niet al te lang geleden was er een beurs van de mobiele merken.quote:
OP maar aangepastquote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
release datum neem ik dan ook even met een korrel zoutmij werd vorige week nog vertelt dat het rond 20 juni zal zijn door Vodafone.... ben beniewd.
Kan dat ookquote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De volgende keer kun je ook gewoon mij vragen het oude topic op slot te gooien ipv het vol te spammen
dat ben ik eigenlijk met je eens de midrange toestellen waren vaker nog beter gebouwd ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Ook wel erg dat het zo lang moet duren voordat hij op de markt komt. Nee, de n9x serie heeft mij nooit kunnen bekoren in vergelijking met de mid-high range modellen.
Ja, de berichten van augustus waren later.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ssmusic-toestel.html
De telefoon ligt vanaf juli officieel in de Nederlandse winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |