Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop het welwant ik ben het wachten waard natuurlijk
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!
Dan duw je dr een fototoestel in de hand en zeg je dat je gewoon een foto maken bedoelde!
En als je vraagt of ze aan je pieleke wil zitten, trek je een kuiken uit je zak en laat je haar voelen!
Als ze ja zegt, laat je dta kuiken en t fototoestel gewoon achterwegeOk, dan zal ik voortaan op stap gaan met een fototoestel en een kuikentje in mijn zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hij is er dan ook heel goed in!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
En een bad erbij!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En je had in de tt iets met pielekes en aftrekken moeten doen
Trekken pielekes af ofzo!
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan zou het zijn geworden:quote:
[Singles] zijn vies.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan zou het zijn geworden:
[Singles] hebben geen bad maar badderen graag
of
[Singles] trekken graag pielekes af in bad
of
[Singles] Willen in bad
Maar dat vond ik maar niks
Ja, maar daar had ik ff geen zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |