abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3793504
Ik zit met een probleem. Ik word in augustus alweer 20, maar ik heb nog steeds geen baardgroei. Soms komt m'n snor een klein beetje door, aan de zijkanten, maar die hoef ik ook maar 1x per 2 weken te scheren ongeveer. En als ik dan m'n baard meescheer zit er alleen wat pluis aan het scheermesje. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)

Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.

Ik heb ook geen lichte haarkleur ofzo, lichtbruin. Ik zat ook te denken dat ik misschien nog niet helemaal uitgegroeid ben ofzo maar dat lijkt me ook stug omdat ik al bijna 20 ben. Ik ben nu 1,75.

donderdag 11 april 2002 @ 08:04:03 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_3793510
De meeste vrouwen vinden het niet erg om door een man gebeft te worden die geen baard heeft hoor!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_3793514
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:02 schreef nck het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik word in augustus alweer 20, maar ik heb nog steeds geen baardgroei. Soms komt m'n snor een klein beetje door, aan de zijkanten, maar die hoef ik ook maar 1x per 2 weken te scheren ongeveer. En als ik dan m'n baard meescheer zit er alleen wat pluis aan het scheermesje. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)

Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.

Ik heb ook geen lichte haarkleur ofzo, lichtbruin. Ik zat ook te denken dat ik misschien nog niet helemaal uitgegroeid ben ofzo maar dat lijkt me ook stug omdat ik al bijna 20 ben. Ik ben nu 1,75.

geluksvogel!!!!!!

ik zou zo willen ruilen.scheren is niet mijn hobby

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_3793515
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef Oxazepam het volgende:
De meeste vrouwen vinden het niet erg om door een man gebeft te worden die geen baard heeft hoor!
Wie had het over beffen?
Wat doen baardgroeiproblemen eik in Seksualiteit?
pi_3793519
Da's alvast een geruststelling Maar toch zit ik er best wel mee, normaal moet je toch gewoon baardgroei ontwikkelen tijdens je 15/16 zo?

pi_3793530
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:05 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Wie had het over beffen?
Wat doen baardgroeiproblemen eik in Seksualiteit?

het woordje schaamhaar komt in z'n post voor?
maar had inderdaad beter in Lifestyle gekund denk ik.
pi_3793537
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef Oxazepam het volgende:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3793539
Ja sorry, ik wist niet goed waar ik dit moest posten. Maarja het ging ook niet over beffen eigenlijk
pi_3793545
wat is het probleem? Ik ben alleen maar jaloers op je... Scheren sucks!
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_3793553
Deze gaat even naar Lifestyle.
  donderdag 11 april 2002 @ 08:15:51 #11
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3793554
nck, ik was ook pas 19, ben nu 20 en ik gen ook nog geen baardaap als ik me 2 weken niet scheer...
Action is the enemy of thoughts
pi_3793571
Een vriend van mij heeft precies het zelfde "probleem" hij is 19 jaar en heeft alleen nog wat dons op z'n kin.....

Ik denk dat, het komen van baardgroei niet bij iedereen het zelfde is. Ik zelf ben 20 en heb ook nog niet echt een super erge baard, kom op je 24e nog maar een keer terug dan praten we wel verder.... Ik durf te wedden, dat je dan een baard kan laten staan even groot als vader abraham

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  donderdag 11 april 2002 @ 08:22:28 #13
11782 mad26
--==geen==--
pi_3793574
Ik ben bijna 27 en heb een halve snor en wat haar op mijn kin, dus een uitzondering ben je echt niet
Zie het in de volgende stap in de evolutie, de mens evolueert van een aap naar een haarloos wezen
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_3793601
Ik ben ook niet zwaar behaard, 2 haartjes (nee wacht *checkt*) 3 haartjes op mijn borst.
Verder ongeveer nu (ben bijna 23) een beetje aan het komen op kin en wangetjes...

Ik zit er niet mee, vind haar toch maar niets, maak je niet druk,...

Je bent 20 je vrienden zullen toch volwassen reageren? En anders hoef je je om hun mening toch niet druk te maken.

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_3793603
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
kom op je 24e nog maar een keer terug dan praten we wel verder.... Ik durf te wedden, dat je dan een baard kan laten staan even groot als vader abraham
Niet noodzakelijk hoor

* Atrimar wrijft eens over zijn wangen.

't is nou niet dat je zegt ga jij maar in ZZ Top spelen

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3793642
Ik zeg niks, mocht op mijn 19e al bijna elke dag het scheermes gaan gebruiken.

Niet dat ik daar zin in had
En nu moet ik elke adag eigenlijk wel, al doe ik het vaak niet, mar dat levert direct een onguur uiterlijk op

donderdag 11 april 2002 @ 08:45:49 #17
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_3793651
Wat maak je je druk man!

Ik ben 21 en heb het zelfde 'probleem' als jou, maar ik ben er alleen maar blij mee , want scheren is niks aan.

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
  donderdag 11 april 2002 @ 08:47:04 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3793652
Ik snap het probleem inderdaad niet; je meldt zelf al dat je je scheert.

Wat is dus het probleem? Wil je je meer moeten scheren

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 11 april 2002 @ 09:17:14 #19
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_3793768
Vraag het eens aan je vader? Of je opa. Grote kans dat je baardgroei op één van hen lijkt. Ik weet wel dat er een heleboel mensen zijn die zelfs op latere leeftijd geen indrukwekkende baardgroei hebben. Daarbij... ben maar blij.

Als ik 's-avonds na iets belangrijks toe moet, moet ik me soms weer scheren en ik ben 22! Dan zou ik toch liever jouw baardgroei hebben hoor!

Maar ik kan me voorstellen dat je ermee zit. Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hek.

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_3793802
Heb je een hond of kat? Even tegen de tondeuze houden, potje gluton lijm en daar ga je! Een prachtige baard!

Wat wordt het volgende topic? Bijna 20 en blond haar, bijna 20 en steeds niet 1.95 m, bijna 20 en nog steeds geen puistjes??

Ik bedoel, het zijn gewoon eigenschappen. De een zus, de ander zo.

Thunder announces that the storm is coming
pi_3793848
wees blij zou ik zeggen... baardgroei zuigt!
pi_3793977
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:02 schreef nck het volgende:
(ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)
Lol!!

Bij de meesten begint schaamhaar toch te groeien rond de 12, en baardhaar rond de 16 / 17...

iig, bij mij wel :s

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 11 april 2002 @ 09:58:13 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_3794015
Jezus geluksvogel! Dat had ik op m'n 14e, een keer in de 2 a 3 weken ff scheren. te gek!!! Ik moet nu om de 2 dagen dat mesje op m'n kin en hals zetten end at is behoorlijk vervelend.

Je kan haar laten weglaseren geloof ik, wellicht een optie voor in de toekomst, want scheren zuigt imho.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 11 april 2002 @ 09:58:18 #24
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3794017
Ach, bij mij kwam de echte baardgroei ook pas zo rond me 22e.

Nu ben ik het helemaal zat....

Iedere dag je muil openhalen aan de pokkemes

Gelukkig houdt mn meisje van sikjes en zo (de 1e die ik ken die dat lekker vindt) dus hoef ik iig me kin niet meer te scheren.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3794024
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:22 schreef mad26 het volgende:

Zie het in de volgende stap in de evolutie, de mens evolueert van een aap naar een haarloos wezen

de mens evolueert van een aap naar een vrouw

maar even serieus: haargroei is bij iedereen anders, net zo goed als dat mannen allemaal een ander 'patroon' baard hebben...
als het er niet al te babyface-achtig uitziet, zou ik me geen zorgen maken en genieten van het geld wat je kunt besparen van de scheerkosten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')