Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.
Ik heb ook geen lichte haarkleur ofzo, lichtbruin. Ik zat ook te denken dat ik misschien nog niet helemaal uitgegroeid ben ofzo maar dat lijkt me ook stug omdat ik al bijna 20 ben. Ik ben nu 1,75.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:02 schreef nck het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik word in augustus alweer 20, maar ik heb nog steeds geen baardgroei. Soms komt m'n snor een klein beetje door, aan de zijkanten, maar die hoef ik ook maar 1x per 2 weken te scheren ongeveer. En als ik dan m'n baard meescheer zit er alleen wat pluis aan het scheermesje. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.
Ik heb ook geen lichte haarkleur ofzo, lichtbruin. Ik zat ook te denken dat ik misschien nog niet helemaal uitgegroeid ben ofzo maar dat lijkt me ook stug omdat ik al bijna 20 ben. Ik ben nu 1,75.
ik zou zo willen ruilen.scheren is niet mijn hobby
quote:Wie had het over beffen?
Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef Oxazepam het volgende:
De meeste vrouwen vinden het niet erg om door een man gebeft te worden die geen baard heeft hoor!
quote:het woordje schaamhaar komt in z'n post voor?
Op donderdag 11 april 2002 08:05 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Wie had het over beffen?
Wat doen baardgroeiproblemen eik in Seksualiteit?![]()
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef Oxazepam het volgende:
De meeste vrouwen vinden het niet erg om door een man gebeft te worden die geen baard heeft hoor!
Ik denk dat, het komen van baardgroei niet bij iedereen het zelfde is. Ik zelf ben 20 en heb ook nog niet echt een super erge baard, kom op je 24e nog maar een keer terug dan praten we wel verder.... Ik durf te wedden, dat je dan een baard kan laten staan even groot als vader abraham
Ik zit er niet mee, vind haar toch maar niets, maak je niet druk,...
Je bent 20 je vrienden zullen toch volwassen reageren? En anders hoef je je om hun mening toch niet druk te maken.
quote:Niet noodzakelijk hoor
Op donderdag 11 april 2002 08:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
kom op je 24e nog maar een keer terug dan praten we wel verder.... Ik durf te wedden, dat je dan een baard kan laten staan even groot als vader abraham
* Atrimar wrijft eens over zijn wangen.
't is nou niet dat je zegt ga jij maar in ZZ Top spelen
Niet dat ik daar zin in had
En nu moet ik elke adag eigenlijk wel, al doe ik het vaak niet, mar dat levert direct een onguur uiterlijk op
Ik ben 21 en heb het zelfde 'probleem' als jou, maar ik ben er alleen maar blij mee , want scheren is niks aan.
Wat is dus het probleem? Wil je je meer moeten scheren
V.
Als ik 's-avonds na iets belangrijks toe moet, moet ik me soms weer scheren en ik ben 22! Dan zou ik toch liever jouw baardgroei hebben hoor!
Maar ik kan me voorstellen dat je ermee zit. Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hek.
Wat wordt het volgende topic? Bijna 20 en blond haar, bijna 20 en steeds niet 1.95 m, bijna 20 en nog steeds geen puistjes??
Ik bedoel, het zijn gewoon eigenschappen. De een zus, de ander zo.
quote:Lol!!
Op donderdag 11 april 2002 08:02 schreef nck het volgende:
(ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)
Bij de meesten begint schaamhaar toch te groeien rond de 12, en baardhaar rond de 16 / 17...
iig, bij mij wel :s
Je kan haar laten weglaseren geloof ik, wellicht een optie voor in de toekomst, want scheren zuigt imho.
Nu ben ik het helemaal zat....
Iedere dag je muil openhalen aan de pokkemes
Gelukkig houdt mn meisje van sikjes en zo (de 1e die ik ken die dat lekker vindt) dus hoef ik iig me kin niet meer te scheren.
quote:de mens evolueert van een aap naar een vrouw
Op donderdag 11 april 2002 08:22 schreef mad26 het volgende:Zie het in de volgende stap in de evolutie, de mens evolueert van een aap naar een haarloos wezen
maar even serieus: haargroei is bij iedereen anders, net zo goed als dat mannen allemaal een ander 'patroon' baard hebben...
als het er niet al te babyface-achtig uitziet, zou ik me geen zorgen maken en genieten van het geld wat je kunt besparen van de scheerkosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |